Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

TimeFtw

Legacy Member
Ik vraag mij dikwijls af hoe het vroeger mogelijk was om te buizen. Op welke manier konden die studenten van vroeger zovéél tijd verprutsen zoals wij dat tegenwoordig met laptops en smartphones kunnen? :p

Utred

Legacy Member
In Engels lit vorig jaar was er ook bijna niemand die Pride & Prejudice goed vond. Hoe zoiets letterkunde durft te doen is me een raadsel.

Matt.

Legacy Member
TimeFtw zei:
Ik vraag mij dikwijls af hoe het vroeger mogelijk was om te buizen. Op welke manier konden die studenten van vroeger zovéél tijd verprutsen zoals wij dat tegenwoordig met laptops en smartphones kunnen? :p

Toen moesten ze naar de andere kant van Gent fietsen om in een encyclopedie te zoeken als ze iets niet snapten, ipv vlug even te kijken op wikipedia? :p

Ik raak echt niet door dit vak. 5min studeren en ik ben afgeleid. En 't zijn slides dus ik moet wel aan m'n PC studeren...

Gatsby

Legacy Member
Utred zei:
In Engels lit vorig jaar was er ook bijna niemand die Pride & Prejudice goed vond. Hoe zoiets letterkunde durft te doen is me een raadsel.

Tijdens Engelse letterk schreef de kerel voor mij Jane Austen als Jane Ostin in zijn notities. :eek:

Fliblit

Legacy Member
Utred zei:
In Engels lit vorig jaar was er ook bijna niemand die Pride & Prejudice goed vond. Hoe zoiets letterkunde durft te doen is me een raadsel.

Ik ben geen zo'n fan van letterkunde. Als ik dit jaar slaag (wat me zou verbazen, eerlijk gezegd) zou ik alleszins de richting opgaan van taalkunde om zo weinig mogelijk poëzie en literatuur aan te raken.

€M!€|

Legacy Member
Fliblit zei:
Ik ben geen zo'n fan van letterkunde. Als ik dit jaar slaag (wat me zou verbazen, eerlijk gezegd) zou ik alleszins de richting opgaan van taalkunde om zo weinig mogelijk poëzie en literatuur aan te raken.

Ik doe nu taalkunde, en mijn maat doet Taal&letterkunde, en ik moet zeggen, ik ga helemaal akkoord ;)
Het aantal boeken dat die moet lezen, extreme saaiheid (IMO).
Maar ieder diertje zijn pleziertje.

Matt.

Legacy Member
Fliblit zei:
Ik ben geen zo'n fan van letterkunde. Als ik dit jaar slaag (wat me zou verbazen, eerlijk gezegd) zou ik alleszins de richting opgaan van taalkunde om zo weinig mogelijk poëzie en literatuur aan te raken.

Zijt gij al ni ne keer blijven zitten?

150 slides down, 300 to go. :sad:

Utred

Legacy Member
Ik lees zeer graag, maar die analyses die ze doen zijn gewoon compleet belachelijk. Da was ne gigantische hoop zever, die boeken compleet kapot analyseren. Bij poëzie is het dan nog een paar keer erger.
En het wordt alleen maar erger in de latere jaren, blij dat ik daar weg ben.

_ns_

Legacy Member
Morgen laatste dag GBO, gevoel dat'k het zeker niet super ken terwijl ik er al heel den blok aan bezig ben. ah well :unsure:

Fliblit

Legacy Member
Matt. zei:
Zijt gij al ni ne keer blijven zitten?

150 slides down, 300 to go. :sad:

Yup, daarmee. Ik moest twee vakken meenemen, maar ik zie het niet zo zitten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan