Lorvet
Legacy Member
Cadiuro zei:Scammers scammen like a boss
Moete gij nie knallen in plaats van te scammen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cadiuro zei:Scammers scammen like a boss

Gatsby zei:Maar... James Joyce is ook goed. Nee?![]()



Utred zei:Ik lees zeer graag, maar die analyses die ze doen zijn gewoon compleet belachelijk. Da was ne gigantische hoop zever, die boeken compleet kapot analyseren. Bij poëzie is het dan nog een paar keer erger.
En het wordt alleen maar erger in de latere jaren, blij dat ik daar weg ben.
Fliblit zei:Yup, daarmee. Ik moest twee vakken meenemen, maar ik zie het niet zo zitten.

coldplayke zei:Je gaat me niet zeggen dat je Ulysses hebt uitgelezen
A portrait of the artist as a young man vond ik wel een goed boek.
En @Utred: smaken verschillen he
Ik denk dat ik alleszins als 17-jarige veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer van literatuur weet als 90% van de rest die daar zit.
Toen een vriendin mij tijdens de les vroeg wie Rabelais was, kreeg ik het toch ook even benauwd
En ik vind dat analyseren van die boeken helemaal niet 'kapot' analyseren. Als ik nu een boek lees, kan ik daar veel dieper over nadenken en voor mij geeft dat alleen maar extra betekenislagen aan het verhaal.
TimeFtw zei:Haha, en tijdens den blok dan?![]()
Maja uiteindelijk als ik zie dat ik tijdens de blok zelf de meest idiote dingen plots veel toffer en interessant vind zal er toen ook wel afleiding geweest zijn zeker? Misschien keken ze toen naar buiten ipv naar een serie, naar de radio luisteren, tijdschriften leren, met zichzelf spelen
, dagdromen, meer powernapkes, zinloze tekeningskes op kladpapier, ...
alé de meeste ervan toch ...coldplayke zei:Maar als iemand Jane Austen slecht vindt, ho maar.
Dan zit je niet op je plaats.

Snowyflake zei:Vraag ik mij ook veel afMaja uiteindelijk als ik zie dat ik tijdens de blok zelf de meest idiote dingen plots veel toffer en interessant vind zal er toen ook wel afleiding geweest zijn zeker? Misschien keken ze toen naar buiten ipv naar een serie, naar de radio luisteren, tijdschriften leren, met zichzelf spelen
, dagdromen, meer powernapkes, zinloze tekeningskes op kladpapier, ...
Probleem is dat wij al die dingen boven op laptop ook nog doenalé de meeste ervan toch ...
unsure
doen. En een krant kunt ge toch maar 1 keer volledig lezen uiteindelijk, terwijl de informatie en de prikkels
unsure
die ge via het internet krijgt quasi eindeloos zijn
Basismodellen uit operationeel onderzoek. Nul keer opengedaan in het jaar, net zoals al de rest, en ja... beter 10 dagen statistiek dan 5 dagen da proberen en 5 dagen statistiek proberen zeker?Racing_Genk zei:Welk vak hebt ge opgegeven?

Lorvet zei:Moete gij nie knallen in plaats van te scammen?![]()



Laatste keer dat ik op mijn klok keek vannacht was het 5u23 (ik ging "vroeger gaan slapen", echt waar). Toen ik opstond was het 14u45. Ik ben best wel fucked.Th1x4nG zei:Geslapen van 7-14, boodschappen gaan doen en sandwich gegeten, geslapen van 15.30 tot 21.30
Ik denk da mijn ritme nu wel helemaal gekloot is.
die koekenglashelder zei:Pauze en ik word hier zwaar gesaboteerd om terug opnieuw te beginnen![]()

lantaarnpaal zei:GET BETTER - dan le sac Vs Scroobius Pip (OFFICIAL VIDEO) - YouTube
komt 16 februari naar leuven fuck yea
Gij ni?Utred zei:Trekt gij serieus ne foto elke keer uw kat op papier ligt?



