Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

libaros

Legacy Member
Ik neem zelden notities
1) onleesbaar
2) als ik daaruit moet leren = instant koppijn
3) meestal goeie cursus, indien niet begint de zoektocht naar een vriendelijke deerne met puike notities.

Cadiuro

Legacy Member
libaros zei:
Ik neem zelden notities
1) onleesbaar
2) als ik daaruit moet leren = instant koppijn
3) meestal goeie cursus, indien niet begint de zoektocht naar een vriendelijke deerne met puike notities.

Idem hier. Meestal ook incompleet, dusja

Moet zelfs geen deerne zijn.

Ik zal eens in mijn bed kruipen... Misschien ga ik vanaf volgende week toch maar op kot met een minimaal laptopje, enkel goed voor internet en eventueel wat series. Geen gamen meer, veel minder internet maar genoeg voor het noodzakelijke, geen gitaar, geen random prul op mijn kamer...

Langs den andere kant, nog minder sociale controle. Zal vooral een probleem zijn bij het opstaan en bij het terug in gang schieten... Misschien moet ik eens gaan kijken op de campus. Het Geokot zal nu wel leeg zijn, of naast de aula's, of...

Lorvet

Legacy Member
libaros zei:
Ik neem zelden notities
1) onleesbaar
2) als ik daaruit moet leren = instant koppijn
3) meestal goeie cursus, indien niet begint de zoektocht naar een vriendelijke deerne met puike notities.
Is meestal bij de lessen van een bepaalde vakgroep, die zetten werkelijk alles aan bord en gebruiken amper slides waardoor je hele lessen mag zitten van bord afschrijven. Ook de oefenlessen, en gratis opgeloste oefeningen neem ik altijd dankbaar in ontvangst :p

Racing_Genk

Legacy Member
Ik neem ook nooit notities, hoogstens een paar zinnen per les die de leerstof verduidelijken. Maar volgens mij is notities nemen ook niet echt nodig (hoop ik toch:p), bij bepaalde andere richtingen zal dat wel anders liggen

Matt.

Legacy Member
Ik schrijf enkel dingen op als het niet duidelijk is en ik aan het opletten ben. Zelden dus. :unsure: Probleem is ook vaak dat het op een bepaald moment (bv in de les) wel duidelijk is en nadien niet meer (=gejost), of omgekeerd (ni zo erg uiteindelijk). :p Ach ja, we raken er zo ook wel.

Veel te veel gepost vandaag. :sop:

Misericordiam

Legacy Member
Yeah, wel fucking irritant als ze alleen met een powerpoint werken. Moogt ge nog een alles opzoeken. Nog klotiger als desbetreffende docent zo saai als iets les geeft en ge in slaap valt.

Dan moet ge idd notities schooien. Fuck, ik ga volgend semester eens wa lessen opnemen. Ik zit al lang met de zin daarin ma' k heb het nooit gedaan.

Th1x4nG

Legacy Member
Misericordiam zei:
Dan moet ge idd notities schooien. Fuck, ik ga volgend semester eens wa lessen opnemen. Ik zit al lang met de zin daarin ma' k heb het nooit gedaan.

Dit. Ook al aan gedacht om dat te doen. Maar ja, hoe slaapverwekkend gaan die opnamen zijn.

edraket

Legacy Member
Plezant avondje! Vanaf morgen knalleuuuuuuuuuuh gelijk in de goede oude days.

starriiejj

Legacy Member
zo blij da ik nog in het middelbaar zit en de examens daar voorbij zijn <3 :p

Matt.

Legacy Member
Oei, scholiertjes, nu mogen we hier zeker geen lactatie-gerelateerde zaken posten. :(
Door mijn 450 slides geraakt, glaasje wijn als slaapmuts en morgen nog een Latijnse naam of 100 in menne kop stampen en zoveel mogelijk proberen herhalen...

Iemand

Legacy Member
starriiejj zei:
zo blij da ik nog in het middelbaar zit en de examens daar voorbij zijn <3 :p

Das hier niet voor het middelbaar of hogeschool. Das hier voor STUDENTEN. Hup naar uwe speeltuin. :s

Lorvet

Legacy Member
starriiejj zei:
zo blij da ik nog in het middelbaar zit en de examens daar voorbij zijn <3 :p
Obvious troll is obvious.

Posts van hoger niveau moeten we niet verwachten van mensen die posts zoals deze plaatsen; https://www.beyondgaming.be/forums . Keer alstublieft terug naar uw bedje, het is slaaptijd voor mensen van jouw leeftijd, overmorgen begint het schooltje weer en je wilt toch wel uitgeslapen zijn voor die grote dag?

starriiejj

Legacy Member
Lorvet zei:
Obvious troll is obvious.

Posts van hoger niveau moeten we niet verwachten van mensen die posts zoals deze plaatsen; https://www.beyondgaming.be/forums . Keer alstublieft terug naar uw bedje, het is slaaptijd voor mensen van jouw leeftijd, overmorgen begint het schooltje weer en je wilt toch wel uitgeslapen zijn voor die grote dag?

"obvious troll is obvious" is natuurlijk wel een post van hoger niveau.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan