libaros zei:
Ik neem zelden notities
1) onleesbaar
2) als ik daaruit moet leren = instant koppijn
3) meestal goeie cursus, indien niet begint de zoektocht naar een vriendelijke deerne met puike notities.
Idem hier. Meestal ook incompleet, dusja
Moet zelfs geen deerne zijn.
Ik zal eens in mijn bed kruipen... Misschien ga ik vanaf volgende week toch maar op kot met een minimaal laptopje, enkel goed voor internet en eventueel wat series. Geen gamen meer, veel minder internet maar genoeg voor het noodzakelijke, geen gitaar, geen random prul op mijn kamer...
Langs den andere kant, nog minder sociale controle. Zal vooral een probleem zijn bij het opstaan en bij het terug in gang schieten... Misschien moet ik eens gaan kijken op de campus. Het Geokot zal nu wel leeg zijn, of naast de aula's, of...