Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

waffel

Legacy Member
"komt eentje drinken how"

zes uur later :sop:

Maandag examen fuck, vlug in de boeken kruipen.

Th1x4nG

Legacy Member
Thanks voor de PM, filmke stelt wel zwaar teleur.
Net, waarschijnlijk voor de tweede of derde keer deze blok, serieus een uur geleerd. Fuck, hoe saai zijn al mijn vakken. Interesse echt onder nul. :puke:

freakykiller

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Thanks voor de PM, filmke stelt wel zwaar teleur.
Net, waarschijnlijk voor de tweede of derde keer deze blok, serieus een uur geleerd. Fuck, hoe saai zijn al mijn vakken. Interesse echt onder nul. :puke:

Idd niet zo erg :unsure:

Alles is saai als ge het moet leren zeker :p ?

Morrissey

Legacy Member
Vroeg opgestaan :woohoo:. Ik moet niet zo veel meer doen vandaag, vooral nakijken eigenlijk deze namiddag.

Utred

Legacy Member
Half uur tijd verloren door introfilmpjes van oude tekenfilms te kijken op youtube:sop:

Ironpole

Legacy Member
Misericordiam zei:
Allright, vandaag goe geblokt donderdag eerste vak, vrijdag al tweede en 't zal krap worden maar ik heb toch de laatste week voortreffend gewerkt.

Anyway, tijd om eens een zwaar off topic marginaal verhaaltje te delen met jullie.


Deze week, 't was maandag denk ik. Het is rond 19.00 en ik heb honger dus ik stop met blokken en ik ging dus een pitta gaan halen. Ferm uitkijkend naar mijne pitta loop ik over straat en opeens komt er een buitenlander naar me.

Hij vroeg vanwaar ik kwam. Ik zeg dat ik van België kom (aja, 'k ben een gemixte Europeaan- Latino) en ik zie er natuurlijk wel wat exotisch uit ma soit ik ben een Belg (Jupiler, frieten met mayo en made in West-flanders brahs). Ik vraag natuurlijk vanwaar deze mijnheer komt en blijkt dat ie van Tsjechië (too lazy to google spelling bitchez).

Cool cool, zeg ik nog dat ik vorig jaar in Praag ben geweest. Allemaal goed en wel. Opeens zegt deze quasi tandenloze meneer dat ie naar de hoeren wil en dat ie zegt dat een goede madam geld kost.

En toen kwam het...

Bleek dat deze marginaal goed kon pijpen en hij deed er de nodige bewegingen bij om dat te impliceren. Aja, een beetje bijverdienen om dan te herinvesteren.

Achteraf had ik zo het gevoel dat ik z'n laatste rotte tand uit z'n bakkes had moeten slaan maar op dat moment was ik een beetje van mijn melk.

Ik weet niet hoe dat zit met jullie maar 't is niet een alledaags fenomeen dat een man mij een voorstel doet om wat op mijn huidfluit te spelen. Ik heb er eigenlijk gewoon niet op gereageerd. En toen stelde hij het weer voor. Ik heb weer niks gezegd en toen is hij het afgetrapt en kon ik om mijn pitta. En daar heb ik zowat één van de heetste wijven ooit gezien. Ik was al aan het denken 'moest het nu haar geweest zijn, hoe zou ik er dan op gereageerd hebben?'

Een leuk begin van 2012 me dunkt.

Nighty night niners.

Was dat toevallig zo ne vent? Met z'n dreads opgerold op zijne kop?

Ik stond eens in De Brug te wachten en die staat voor mij. Dus een redelijk klein manneke met lange dreads als een tulband op zijn kop en twee voortanden. Hij spreekt een meiske aan en begint over de cultuur hier dat ze niet 'outgoing' zijn. Hij begon dan over z'n eigen land dat de vrouwen daar veel vlotter zijn en maakt dan bewegingen alsof hij anaal genomen wordt. :lol: En dan pijpbewegingen erbij enal, die kerel was goed zot. :p Allemaal in het Engels/Frans/Duits.

freakykiller

Legacy Member
Ironpole zei:
Was dat toevallig zo ne vent? Met z'n dreads opgerold op zijne kop?

Ik stond eens in De Brug te wachten en die staat voor mij. Dus een redelijk klein manneke met lange dreads als een tulband op zijn kop en twee voortanden. Hij spreekt een meiske aan en begint over de cultuur hier dat ze niet 'outgoing' zijn. Hij begon dan over z'n eigen land dat de vrouwen daar veel vlotter zijn en maakt dan bewegingen alsof hij anaal genomen wordt. :lol: En dan pijpbewegingen erbij enal, die kerel was goed zot. :p Allemaal in het Engels/Frans/Duits.

Ben die kerel ook al tegengekomen in de Brug en die zo 'bon appetit' en dat was de avond na een feestje waar we hem ook al waren tegengekomen :unsure:. Hij zat daar wat rond te kijken, en dan wat verder gaan zitten etc. Weird dude
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan