Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

josilirios

Legacy Member
n9ne zei:
"moeten we dit/dat kennen?" "Leert gij dat stuk goed?" "Hoelang hebt gij erover gedaan om dat stuk te leren?"

vergeet niet, 'die heeft gezegd in de les dat da wegviel ma hebde gij da geleerd?' :doh:

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Het is totale chaos in onze facebookgroep. Allemaal compleet aant flippen, tis echt hilarisch soms.

Link? Of is 't geen open groep?

Van wie is die bio-irs = playahs tag eigenlijk? :')

metaphore

Legacy Member
uurtje veldrij-pauze!! moet het wel helemaal alleen aanschouwen, niemand van men kot wilt meekijken :(

n9ne

Legacy Member
josilirios zei:
vergeet niet, 'die heeft gezegd in de les dat da wegviel ma hebde gij da geleerd?' :doh:

haha :') en als ze het dan opt examen vragen: buitenkomen met dikke glimlach op uw gezicht :')

edraket

Legacy Member
Mag ik ook joinen? Precies een easy publiek wanneer je een ingenieursdiploma hebt.

josilirios

Legacy Member
edraket zei:
Mag ik ook joinen? Precies een easy publiek wanneer je een ingenieursdiploma hebt.

zonder ook warschijnlijk :p ( cfr. cedric met z'n magisch wiskundig brein)

Utred

Legacy Member
Saphira zei:
n deel van de cursus pijngeleiding niet snappen :(

Als het een troost is, de wetenschappers zelf snappen daar ook niet zo veel van eigenlijk.


josilirios zei:
zonder ook warschijnlijk :p ( cfr. cedric met z'n magisch wiskundig brein)

Pas op ik was int 6e wel den beste van de klas voor wiskunde. Ik zat wel in de 4uurs dus zo'n prestatie is dat nu ook weer niet, maar toch!

Saphira

Legacy Member
Utred zei:
Als het een troost is, de wetenschappers zelf snappen daar ook niet zo veel van eigenlijk.




Pas op ik was int 6e wel den beste van de klas voor wiskunde. Twas wel schijtemakkelijk want ik zat in de 4 uurs ma bon.

mweh is er een verschil tussen opiaten en opioïden? en waarom worden opiaatreceptoren afgebroken?

Of is 't zo dat bij 'n pijnprikkel de ionenkanalen openstaan en dus voor discontinuïteit zorgen in het membraan... Na de pijnprikkel zijn die receptoren niet meer nodig en worden ze afgebroken?

Utred

Legacy Member
Opiaten zijn natuurlijk voorkomende alkaloide opinoïden. Morfine en heroïne bvb. Opiaten zijn dus altijd opioiden maar niet omgekeerd.
Waarom die receptoren worden afgebroken weet ik niet. Nogal een vage vraag ook, wanneer worden ze afgebroken?
Net je edit gezien, ik snap het niet helemaal. Die opioid receptoren zorgen niet voor de pijnprikkel, die blokkeren hem, door presynaptische inhibitie. Dat die worden afgebroken zou ik niet weten, we zijn dat allemaal nie zo in detail:p

Tsubasa

Legacy Member
Examen van vorig jaar eens bekeken. Wel moeilijk, maar niet ondoenbaar (allee, dit jaar hopelijk ook zo :p) voor minstens den helft + moet maar 30 à 40 % halen dus ja, niet echt stress... Maar ben wel goed aan't werken! Nog redelijk veel te gaan ook.

Verder, Exorikos: you dawg.

Misericordiam

Legacy Member
Ok, we gaan eens knallen. Hier juist nog wat vragen opgelost uit de vragenlijst. Nu eens een 4-5 uren goed blokken. Nog efkes wa headbangen op een laatste liedje en dan complete stilte.

Morrissey zei:
Ik heb tot den tweede februari examens hoor :cry:

Welke richting doe jij beste Mr. Morissey?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan