Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Matt. zei:
Met olie lukt da ook ze. Hoeveel keer hebt ge nu al pizza gegeten sinds nieuwjaar? :p

Vandaag de vijfde keer na elkaar. Daarvoor overschot van Nieuwjaar.
Ik kan toch geen currysaus maken met olie?

Fliblit

Legacy Member
metaphore zei:
3-2-1... klaar voor men examen van morgen.

Allereerste keer ooit in heel men leven dat ik effectief alles gedaan heb voor een examen :D
Vreemd gevoel, juist alsof er iets niet klopt...

Moet ik da nu nog eens herhalen? of wat doet ne mens normaal als hij klaar is met leren?? :unsure:

Een nachtje gaan drinken om te vieren dat je het kent :unsure:

WolCoM

Legacy Member
metaphore zei:
3-2-1... klaar voor men examen van morgen.

Allereerste keer ooit in heel men leven dat ik effectief alles gedaan heb voor een examen :D
Vreemd gevoel, juist alsof er iets niet klopt...

Moet ik da nu nog eens herhalen? of wat doet ne mens normaal als hij klaar is met leren?? :unsure:

Kzou zeggen, kom op, graden halen! Maja... doet der nie veel meer toe éh.

Sebiet nog wat verder stomato doen met men beste vriend Miles Davis.

Utred

Legacy Member
Well I'll be damned. Dat wist ik dus niet.
Ik ben niet echt een fantastische kok.

Utred

Legacy Member
Godmiljaar er staat blijkbaar nog een gans stuk leerstof op minerva:sop:
Al een chance dat ik morgenvoormiddag nog heb.

Snowyflake

Legacy Member
Fak net ontdekt dat ik examen heb op vrijdag de 13 en kben al zo bijgelovig :sad:

Tsubasa

Legacy Member
syNk zei:
Gelukkig is dat artikel het toonbeeld van objectiviteit. Nu ja Humo is de laatste jaren toch afgedaald tot een brolmagazine met amper nog deftige artikels. Beter het ganse magazine vullen met het gat van de wereld evenveel meerwaarde als nu maar des te grappiger!

In de Knack stond deze week ook een artikel over de politieke partijen. Interessante opmerkingen over hun strategieën en guess what! Een betere strategie voor NVA was in de oppositie geraken en zo nog aansterken. Zij konden niks winnen door in een federale regering te stappen... En dat wisten zij wel :).

Knack geeft een mooi en genuanceerder beeld over alle partijen.

OT: :sleep:

TheRedDevils

Legacy Member
Snowyflake zei:
Fak net ontdekt dat ik examen heb op vrijdag de 13 en kben al zo bijgelovig :sad:

Als het niet goed gaat kan je zeggen :'Twas vrijdag de dertiende, ik had opeens een black-out :s:s'

Succes aan iedereen die morgen examen heeft!

Burrid

Legacy Member
Kent er iemand nog componisten zoals yiruma of einaudi?
Dat is perfecte leermuziek voor mij.

Edit: verdorie neanderthaler is interessant, zo sterk gebouwd dat hun spieren de botten scheef trokken.

Dionysus

Legacy Member
Topdag vandaag: 130 pagina's inleiding tot de rechtswetenschap, inclusief oefeningen :cool:

syNk zei:
Gelukkig is dat artikel het toonbeeld van objectiviteit. Nu ja Humo is de laatste jaren toch afgedaald tot een brolmagazine met amper nog deftige artikels. Beter het ganse magazine vullen met het gat van de wereld evenveel meerwaarde als nu maar des te grappiger!

²
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan