Utred
Legacy Member
Matt. zei:Met olie lukt da ook ze. Hoeveel keer hebt ge nu al pizza gegeten sinds nieuwjaar?![]()
Vandaag de vijfde keer na elkaar. Daarvoor overschot van Nieuwjaar.
Ik kan toch geen currysaus maken met olie?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Matt. zei:Met olie lukt da ook ze. Hoeveel keer hebt ge nu al pizza gegeten sinds nieuwjaar?![]()
Utred zei:Vandaag de vijfde keer na elkaar. Daarvoor overschot van Nieuwjaar.
Ik kan toch geen currysaus maken me olie?
metaphore zei:3-2-1... klaar voor men examen van morgen.
Allereerste keer ooit in heel men leven dat ik effectief alles gedaan heb voor een examen
Vreemd gevoel, juist alsof er iets niet klopt...
Moet ik da nu nog eens herhalen? of wat doet ne mens normaal als hij klaar is met leren??![]()

zijn de pizza's ook op ofwa?Utred zei:Room heb ik ook nie. Morgen ga ik naar de winkel, het is van doen![]()

metaphore zei:3-2-1... klaar voor men examen van morgen.
Allereerste keer ooit in heel men leven dat ik effectief alles gedaan heb voor een examen
Vreemd gevoel, juist alsof er iets niet klopt...
Moet ik da nu nog eens herhalen? of wat doet ne mens normaal als hij klaar is met leren??![]()
Utred zei:Vandaag de vijfde keer na elkaar. Daarvoor overschot van Nieuwjaar.
Ik kan toch geen currysaus maken met olie?
Fliblit zei:Een nachtje gaan drinken om te vieren dat je het kent![]()

syNk zei:Gelukkig is dat artikel het toonbeeld van objectiviteit. Nu ja Humo is de laatste jaren toch afgedaald tot een brolmagazine met amper nog deftige artikels. Beter het ganse magazine vullen met het gat van de wereld evenveel meerwaarde als nu maar des te grappiger!
.
Snowyflake zei:Fak net ontdekt dat ik examen heb op vrijdag de 13 en kben al zo bijgelovigad:

'Sebiet duyster :applause::applause:Utred zei:Allemaal naar stubru luisteren, vlugvlug!

syNk zei:Gelukkig is dat artikel het toonbeeld van objectiviteit. Nu ja Humo is de laatste jaren toch afgedaald tot een brolmagazine met amper nog deftige artikels. Beter het ganse magazine vullen met het gat van de wereld evenveel meerwaarde als nu maar des te grappiger!