Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
Drew zei:
Kheb een vraagske voor u.
Communicatiewetenschappen, dat is wel te leren op 2 dagen, he?
Oh ja, voor ik het vergeet, die lectuur dat aansluit bij de cursus, is dat gewoon es doorlezen of echt blokken?

Tsubasa

Legacy Member
Nas zei:
Kheb een vraagske voor u.
Communicatiewetenschappen, dat is wel te leren op 2 dagen, he?
Oh ja, voor ik het vergeet, die lectuur dat aansluit bij de cursus, is dat gewoon es doorlezen of echt blokken?

Daar moet ge toch niet voor leren? :s

Edit: zit hier nog altijd, echt geen goesting om nog iets te doen :doh:

Ironpole

Legacy Member
Oefeningenexamen is niet openboek en we krijgen ook geen formularium ofzo. Allemaal geen erg, moesten de formules nu nog iets van nuttige inhoud hebben. Maar nee, 't zijn massamatrices, stijfheidsmatrices en van die zever. Moet ik dat dan vanbuiten gaan blokken... :sop:

Heb er nog wel tijd voor, straks als slaapmutsje dan! :sleep:


En weet er iemand of de Copy Cash in Gent open is deze week? Waarschijnlijk wel zeker?

TheRedDevils

Legacy Member
Baats zei:
Da's zelf te veel :p

Verdomme, kwist et é. Kheb die 50 pagina's doorgenomen daarnet, lekker waardeloos. :sad:

Edit : net ontdekt dat ik ELK examen om 9 uur heb, faaaak :s
Veel liever in de namiddag zodat ik kan 'uitslapen' op de dag van mijn examen :(

Drew

Legacy Member
Nas zei:
Kheb een vraagske voor u.
Communicatiewetenschappen, dat is wel te leren op 2 dagen, he?
Oh ja, voor ik het vergeet, die lectuur dat aansluit bij de cursus, is dat gewoon es doorlezen of echt blokken?
Yep, da's te doen. Gewoon fichekes maken van al die zaken als schriftelijke, orale cultuur, etc. en op uw examen copy pasten. Deed mij denken aan Esthetica in't secundair. Teksten nooit gelezen.

Racing_Genk

Legacy Member
In twee dagen al bena alles van boekhouden geleerd en heb pas vrijdag examen.

Kga voor de 20

Plutus

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Verdomme, kwist et é. Kheb die 50 pagina's doorgenomen daarnet, lekker waardeloos. :sad:

Edit : net ontdekt dat ik ELK examen om 9 uur heb, faaaak :s
Veel liever in de namiddag zodat ik kan 'uitslapen' op de dag van mijn examen :(
Blegh, nee :p is zo'n verloren voormiddag imo. Woensdag heb ik zelfs om 18u examen, ook niet echt ideaal..

Morrissey

Legacy Member
Manu zei:
Blegh, nee :p is zo'n verloren voormiddag imo. Woensdag heb ik zelfs om 18u examen, ook niet echt ideaal..

Dit. Morgen examen om half 2, da's thuis komen rond 6 uur, misschien nog iets later. No way dat ik dan nog iets ga doen.

Baats

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Verdomme, kwist et é. Kheb die 50 pagina's doorgenomen daarnet, lekker waardeloos. :sad:

Edit : net ontdekt dat ik ELK examen om 9 uur heb, faaaak :s
Veel liever in de namiddag zodat ik kan 'uitslapen' op de dag van mijn examen :(

'k Heb het toch liever 's ochtends ze, ik kan niet goed dingen herhalen de dag van het examen zelf.

Besides, ik sta al een half jaar lang elke dag om 7u30 op, dus dat moet zeker lukken :D

Rondgeraakt met recht voor vandaag; zelfs die uitgetypte lessen (bijna) volledige overlopen van de geleerde stukken en ik ga nog een dag op overschot hebben. :cool:

Snowyflake

Legacy Member
Ik heb ook liever examen 's middags anders gans bioritme naar de kloten :s Ma kheb nooit geluk :sad: vorig jaar had 2de bach met januari bijna alles in de namiddag en nu alles in de voormiddag :s Behalve dan het laatste examen heb ik 's middags om mij wat te doen stressen dat ik niet op tijd de bus ga halen. Smeerlappen :angry:

TheRedDevils zei:
Als het niet goed gaat kan je zeggen :'Twas vrijdag de dertiende, ik had opeens een black-out :s:s'

Succes aan iedereen die morgen examen heeft!

Haha ie heeft al nagedacht voor een excuse xD

TheRedDevils zei:
Wat moet je eigenlijk kennen van vennootschapsrecht?
Is die basiscursus die op chamilo staat genoeg? :unsure:

veel te veel, wat hij gezegd heeft in de les is voldoende.

TheRedDevils

Legacy Member
Mja, das ook geen ramp dat ik heel die bundel heb gedaan, wist nog veel van vennootschapsboekhouden van vorig jaar :p
Al met recht bezig Snowyflake?

Lorvet

Legacy Member
Ik heb hier ook liever examen in de namiddag; kan ik op mijn gemakje opstaan, de formules en theorie nog even overlopen plus de valkuilen en kan ik rustig op mijn gemakje naar het examen gaan. Deze keer 5 vd 6 in de namiddag :applause:

glashelder

Legacy Member
Ik heb 3 van de 4 examens om 14u :cool: Aan de ene kant wel tof want woah, mijn bioritme is zwaar verneukt, aan de andere kant ben ik dan pas 's avonds thuis, kan gemakkelijk 18u of 19u zijn. En da's wel kut als je dan maar twee dagen tussen je examens hebt.

Drew zei:
Yep, da's te doen. Gewoon fichekes maken van al die zaken als schriftelijke, orale cultuur, etc. en op uw examen copy pasten. Deed mij denken aan Esthetica in't secundair. Teksten nooit gelezen.

²

Kan me niet eens herinneren dat ik wat met die teksten heb gedaan. Of er stond toen op Politeia/Wanakoe een samenvatting daarvan, dat heb ik eens diagonaal gelezen.

Utred

Legacy Member
Ok, blijkbaar is het stuk dat ik niet geleerd heb redelijk dramatisch groot. Dit is echt wel een probleem. Ik moet verderdoen. Ik ga voor de eerste keer ooit blokken na 7 uur. Spannend.

Matt.

Legacy Member
Ik zit hier al twee uur te prutsen aan dedicated server ipv te studeren. Verdorie. :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan