Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Racing_Genk

Legacy Member
Utred zei:
Ok, blijkbaar is het stuk dat ik niet geleerd heb redelijk dramatisch groot. Dit is echt wel een probleem. Ik moet verderdoen. Ik ga voor de eerste keer ooit blokken na 7 uur. Spannend.
Hoe kan da nu da ge een groot stuk vergeet te blokken :p

Duckwhisperer

Legacy Member
Morrissey zei:
Dit. Morgen examen om half 2, da's thuis komen rond 6 uur, misschien nog iets later. No way dat ik dan nog iets ga doen.

Of ik nu examen heb om 9 of om 14u, als ik terug kom doe ik toch niets meer ze. :p

En tis Espanyol - Barcelona kijken geworden inplaats van FIFA. Laten we hopen dat dat ook een goed effect heeft. :unsure:

Tsubasa

Legacy Member
Cursus van 400p, één klein aspect snap ik minder en kan ik dus minder goed en raad eens wat steeds terug komt op die examens van vorige jaren :p. Goed, dat staat niet op de helft van de punten natuurlijk maar toch jammer! Wou het vermijden...

En nu op naar minerva en mijn antwoorden vergelijken. + zenuwachtig worden omdat iedereen andere dingen zegt!

Utred

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Hoe kan da nu da ge een groot stuk vergeet te blokken :p

Ik ben een zeer slechte student.
Kben moe aant worden, maar als ik koffie drink is het wel direct voor een paar uur en ik weet nie of ik da zie zitten:s:s:s:s

Tibokio

Legacy Member
Utred zei:
Ik ben een zeer slechte student.
Kben moe aant worden, maar als ik koffie drink is het wel direct voor een paar uur en ik weet nie of ik da zie zitten:s:s:s:s

Zet uw wekker op 7 uur?

Edit: of hebt ge morgen examen? :p

Matt.

Legacy Member
'k Ben hier m'n zomervakantie aan 't verschijten maar dat lijkt precies geen motivatie te zijn om tóch te studeren!

metaphore

Legacy Member
Matt. zei:
'k Ben hier m'n zomervakantie aan 't verschijten maar dat lijkt precies geen motivatie te zijn om tóch te studeren!

3 maanden vakantie is toch veel te lang, ge zult blij zijn dat ge weet wat te doen deze zomer ;)

Racing_Genk

Legacy Member
Bwa Matt heeft nog maar ene keer drie maanden vakantie gehad denk ik, na het zesde:p

Tsubasa

Legacy Member
Op minerva weten ze het totaal niet! Goed ja, ben wel niet zenuwachtig geworden. :p

Alleen die ene vraag is zo verdomd lastig. Structuurbeperkingen/verloren informatie van omzetten van EER naar relationeel databaseschema: niet mijn dada!

Utred

Legacy Member
Tsubasa zei:
Op minerva weten ze het totaal niet! Goed ja, ben wel niet zenuwachtig geworden. :p

Alleen die ene vraag is zo verdomd lastig. Structuurbeperkingen/verloren informatie van omzetten van EER naar relationeel databaseschema: niet mijn dada!

Gewoon ne lepel gebruiken.

Matt.

Legacy Member
metaphore zei:
3 maanden vakantie is toch veel te lang, ge zult blij zijn dat ge weet wat te doen deze zomer ;)

Racing_Genk zei:
Bwa Matt heeft nog maar ene keer drie maanden vakantie gehad denk ik, na het zesde:p

Idd, al ieder jaar herexamens gehad. :p In augustus en september moet ik sowieso fulltime aan m'n thesis werken. Als ik herexamens heb moet ik de laatste week van juli al beginnen zodat ik wat "vrije" (lees: studeer)dagen heb in augustus. Dus ik weet sowieso wel wat gedaan ze. :p

Tsubasa

Legacy Member
da biszy zei:
Lol heb da examen morgen ook.:doh:

Examens van vorige jaren zijn niet niks he? Te doen, maar wel serieus denk/zoekwerk met momenten. Groepswerk cava?

Ironpole

Legacy Member
Ben triviale nonsense aan het vanbuiten leren voor ik ga slapen, dan blijft dat beter plakken. :) Maar sevens ook nog het nachtelijk hongerke weer stillen...

Racing_Genk

Legacy Member
Heerlijk om te ontdekken dat de laatste 80 pagina's van mn cursus economisch recht (die ik nog niet had geleerd) echt een volledig letterlijke kopie van de codex is :D en dan ook nog is in dezelfde volgorde:)

Lorvet

Legacy Member
Oud-examen hermaakt en alles ging vlot, ik heb er wel vertrouwen in morgen :) Nu eens gaan slapen en morgen overlopen. Succes aan de studentjes die morgenvoormiddag examen hebben :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan