Racing_Genk
Legacy Member
Hoe kan da nu da ge een groot stuk vergeet te blokkenUtred zei:Ok, blijkbaar is het stuk dat ik niet geleerd heb redelijk dramatisch groot. Dit is echt wel een probleem. Ik moet verderdoen. Ik ga voor de eerste keer ooit blokken na 7 uur. Spannend.




Maar sevens ook nog het nachtelijk hongerke weer stillen...
en dan ook nog is in dezelfde volgorde