Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Joeshoe zei:Is er een ski thread? Kvind hem niet onder sport alleszins.

. Halverwege semester besef ik wel dat'k moet leren ! Vorig jaar was ik toch naast intersemestriële week/ 2 weken na herexamens ook op me gemak in Juli. Theeft toch geen nut om van 1 juli al te beginnen leren voor uw herexamens.josilirios zei:'t probleem is dat ik ze in 't jaar niet gebruik dus ze zouden nu wel eens mogen meewerken...![]()

Racing_Genk zei:Fotografisch geheugen![]()
ad: Ik bedoel dat ik dan onthou wat ik ervan moet onthouden, niet dat ik letterlijk kan citeren ofzo he 
Th1x4nG zei:Ne kilo witloof of zo gegeten tejust (naast vlees en patatten dus) => major tummy ache nu![]()

Th1x4nG zei:Net ne keer of 5 overgegeven. Efkes recupereren en dan nog wa studeren zeker.
Kan da zijn van te diep te gaan met het lopen gisteren? Heb precies al wa kou ook de ganse dag.
En witloof is nog lekker. Ma khad eigenlijk geen last om het op te krijgen, maar ik link het er wel aan terug omdat het eigenlijk wel echt belachelijk veel witloof was.

Th1x4nG zei:Nog es dik overgegeven wtf, uiteindelijk wast ook meer slijm dan iets anders want eten zit er ni meer in mijn maag. Den blok is slowly killing me.

