Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Faun

Legacy Member
Via via aan audio opnames van elke les geraakt. Vandaag 5u beluisterd en terwijl gestudeerd. Nog nooit zo aandacht geweest, had ik eerder es moeten proberen.

Lorvet

Legacy Member
Om 18u plots enorm in gang geschoten en alle oefeningen op opp. en lijnintegralen zelfstandig in Maple aan het maken, gaat nog goed vooruit. En het beste van al; ze komen uit :applause:

Nu nog leren om vroeger in gang te schieten op nen dag :unsure:

freakykiller

Legacy Member
Bij mij valt het wel nog mee, ik werk zelf beter met de gedachte van ik moet nog dit en dat. De eeste weken van het semester ben ik toch wel wat zorgeloos :p. Halverwege semester besef ik wel dat'k moet leren ! Vorig jaar was ik toch naast intersemestriële week/ 2 weken na herexamens ook op me gemak in Juli. Theeft toch geen nut om van 1 juli al te beginnen leren voor uw herexamens.

Snowyflake

Legacy Member
josilirios zei:
't probleem is dat ik ze in 't jaar niet gebruik dus ze zouden nu wel eens mogen meewerken... :p

ge moet ze trainen he :p

Racing_Genk zei:
Fotografisch geheugen:wtf:

Nee jammer genoeg niet :sad: Ik bedoel dat ik dan onthou wat ik ervan moet onthouden, niet dat ik letterlijk kan citeren ofzo he :p

Th1x4nG

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ne kilo witloof of zo gegeten tejust (naast vlees en patatten dus) => major tummy ache nu :s

Net ne keer of 5 overgegeven. Efkes recupereren en dan nog wa studeren zeker. :sop:

Kan da zijn van te diep te gaan met het lopen gisteren? Heb precies al wa kou ook de ganse dag.

Snowyflake

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Net ne keer of 5 overgegeven. Efkes recupereren en dan nog wa studeren zeker. :sop:

Kan da zijn van te diep te gaan met het lopen gisteren? Heb precies al wa kou ook de ganse dag.

Bwoa moest ge u overdaan hebben bij het lopen had je wss moeten overgeven meteen daarna. Mss ziek aan het worden ofwel is het van de witloof, zo gezond kan het niet zijn om daarvan een kilo te eten ...

Th1x4nG

Legacy Member
Mja, twas wel wa veel ma twas omda we er vandaag maar me 2 aan eten ipv me 3. En omda mijn pa altijd moet overdrijven in hoeveel eten em maakt, dan zaagt als het ni opgeraakt. :sop: En witloof is nog lekker. Ma khad eigenlijk geen last om het op te krijgen, maar ik link het er wel aan terug omdat het eigenlijk wel echt belachelijk veel witloof was.

Nuja, nu zal ik er wel nen degout aan overhouden. Gelijk dat het geval is me mosselen. :p

Chance dat ik ni naar 't jeugdhuis ben gegaan vandaag of twas op de cd-spelers geweest :unsure:

Ironpole

Legacy Member
Hmm, nachtelijk hongerke. Ik ga iets eten (alleszins geen witloof!) en maffen.

Cadiuro

Legacy Member
Ik ga ook slapen, morgen MOET een topdag worden.

En overmorgen ook.

En maandag ook..
en dinsdag..
en...

Burrid

Legacy Member
Ook ter bedde hier, morgen vroeg op om te gaan kijken welk mysterieus pakje de post voor mij heeft.

Afiscaliteit

Legacy Member
Grootste deel van successierechten toch al kunnen doen. :woohoo: Een uur pauze nu en dan nog door doen tot 3 uur. Morgen opstaan om 9u:s

Monoslay

Legacy Member
Weet er iemand hoe je in excel 2010 jaren moet 'samennemen' bij draaitabellen.
Ik bedoel hiermee; als de gegevens per jaar zijn opgelijst, hoe moet ik dan een tabel maken met data per 5 jaar fzo?

Matt.

Legacy Member
Nog 5 bladzijden... Misschien nog beginnen aan deel 4, want da's ook nog 450 slides (geen cursus)... :/

Th1x4nG

Legacy Member
Nog es dik overgegeven wtf, uiteindelijk wast ook meer slijm dan iets anders want eten zit er ni meer in mijn maag. Den blok is slowly killing me.

Matt.

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Nog es dik overgegeven wtf, uiteindelijk wast ook meer slijm dan iets anders want eten zit er ni meer in mijn maag. Den blok is slowly killing me.

Op ongeveer 3cm van uw hand tussen de twee pezen van uw pols duwen. :)
Slechte wijn aan 't drinken, maar weggieten is ook zo jammer. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan