Snowyflake
Legacy Member
Fak vandaag was een rotdag! Verre van gedaan wat ik wou doen. Constant zitten dagdromen ... Kga mijn nest in denk ik.
Aj das meestal geen goed teken vanaf uw maag leeg is en er begint gal uit te komen is het overgeven nog een pak onaangenamer. Misschien iets eten zodat als je moet kotsen er iets deftigs uitkomt?
Wat gebeurt er dan? :doc:
Th1x4nG zei:Nog es dik overgegeven wtf, uiteindelijk wast ook meer slijm dan iets anders want eten zit er ni meer in mijn maag. Den blok is slowly killing me.
Aj das meestal geen goed teken vanaf uw maag leeg is en er begint gal uit te komen is het overgeven nog een pak onaangenamer. Misschien iets eten zodat als je moet kotsen er iets deftigs uitkomt?
Matt. zei:Op ongeveer 3cm van uw hand tussen de twee pezen van uw pols duwen.![]()
Wat gebeurt er dan? :doc:



ad:
? Ik moest heus al verder zitten en ik heb nochtans geen tijd verkwist 