Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Snowyflake

Legacy Member
Fak vandaag was een rotdag! Verre van gedaan wat ik wou doen. Constant zitten dagdromen ... Kga mijn nest in denk ik.

Th1x4nG zei:
Nog es dik overgegeven wtf, uiteindelijk wast ook meer slijm dan iets anders want eten zit er ni meer in mijn maag. Den blok is slowly killing me.

Aj das meestal geen goed teken vanaf uw maag leeg is en er begint gal uit te komen is het overgeven nog een pak onaangenamer. Misschien iets eten zodat als je moet kotsen er iets deftigs uitkomt?

Matt. zei:
Op ongeveer 3cm van uw hand tussen de twee pezen van uw pols duwen. :)

Wat gebeurt er dan? :doc:

Matt.

Legacy Member
Snowyflake zei:
Fak vandaag was een rotdag! Verre van gedaan wat ik wou doen. Constant zitten dagdromen ... Kga mijn nest in denk ik.



Aj das meestal geen goed teken vanaf uw maag leeg is en er begint gal uit te komen is het overgeven nog een pak onaangenamer. Misschien iets eten zodat als je moet kotsen er iets deftigs uitkomt?



Wat gebeurt er dan? :doc:

Wordt ge minder misselijk van! Althans, dat zeggen ze. :p

Lorvet

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Nog es dik overgegeven wtf, uiteindelijk wast ook meer slijm dan iets anders want eten zit er ni meer in mijn maag. Den blok is slowly killing me.

Dan vraag ik me af waar je over een maand gaat geëindigd zijn :p
Ik ga maar eens gaan slapen, nog 2.5 dagen over. Normaal is dat genoeg om van 1 hoofdstuk nog oefeningen te maken, waarvalsjes op te lossen en alles grondig eens te herhalen :)

En voor het slapen gaan nog even een nieuwe aflevering van Impractical Jokers :) :
http://www.youtube.com/watch?v=BkYebuprAlM

ServantesXI

Legacy Member
Brainz, Y U NO STUDYING?

Man, man, man. Telkens weer hetzelfde. Veel te veel opt gemakske overdag en dan een halve nacht doorbokken om pas weer tegen de middag in gang te schieten.

Blijkbaar kan ik pas blokken alst donker is.

glashelder

Legacy Member
Allez, toch nog wat gedaan gekregen vandaag. Oefeningen afgewerkt van kwantitatieve en de helft van de multiple choice vragen voor economie nog eens opgelost.

En 'k moet er morgen vroeg uit want 'k ben alleen thuis en de kippen moeten naar buiten en de rest van de dieren moeten ook eten hebben (wachten tot na de middag is een beetje wreed).

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
Dan vraag ik me af waar je over een maand gaat geëindigd zijn :p
Ik ga maar eens gaan slapen, nog 2.5 dagen over. Normaal is dat genoeg om van 1 hoofdstuk nog oefeningen te maken, waarvalsjes op te lossen en alles grondig eens te herhalen :)

En voor het slapen gaan nog even een nieuwe aflevering van Impractical Jokers :) :
Impractical Jokers SE01 EP05 - YouTube

Géniaal :D
en dat laatste :') Q die efkes zomaar ticketje bestelt :p

Overigens ook geniaal: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SeaSJ3FNJX4 :D

en dit uit glimlachthread :D http://www.youtube.com/watch?v=pRYUx8RsAKg&feature=player_embedded

Matt.

Legacy Member
Bedtijd. Toch geen slides meer gedaan, stoem internet. Succes nachtblokkers!

Nunak

Legacy Member
Ik stop ermee voor vandaag. Morgen toch proberen om min of meer op tijd op te staan want mijn bio-ritme is echt f*cked up aan het geraken.

Th1x4nG

Legacy Member
Colaatje leeggedronken en een uur laten zakken. Dacht dat ik niks meer voor had maar na 10 minuten in m'n bed te liggen is da der ook uitgekomen. Echt gewoon puur vloeistof.

't Zal buikgriep zijn zeker.
Symptomen: - diarree - weinig eetlust - een raar gevoel - een rommelend gevoel - hoofdpijn - buikpijn - braken - duizelig - een licht gevoel - moe - concentratie laag
Lage concentratie! Yes. Dus ik heb al twee weken buikgriep? :unsure:

Baats

Legacy Member
Lorvet zei:
Dan vraag ik me af waar je over een maand gaat geëindigd zijn :p
Ik ga maar eens gaan slapen, nog 2.5 dagen over. Normaal is dat genoeg om van 1 hoofdstuk nog oefeningen te maken, waarvalsjes op te lossen en alles grondig eens te herhalen :)

En voor het slapen gaan nog even een nieuwe aflevering van Impractical Jokers :) :
Impractical Jokers SE01 EP05 - YouTube

Eindelijk :D

Utred

Legacy Member
Kheb gisteren in mijn bed naar een album van The National moeten luisteren om genoeg tot rust te komen om in slaap te vallen.
Ik heb gans den dag zitten wachten op telefoon van die fucking betaalfirmadinges, maar niets natuurlijk. Redelijk straf dat ze u maar een week geven voor te betalen maar dat ik na 3 dagen nog altijd niemand aan de lijn heb kunnen krijgen. Echt ongelooflijk irritant.
Al die zever is echt niet gezond voor mijn blokconcentratie.

Tsubasa

Legacy Member
Hier overslapen. Allee, eens beginnen voor mijn examen van maandag ('t is herhalen want alles al doorgenomen + open boek + maar op 1/2 punten, dus geen stress jammer genoeg)

@Utred: zou bij mij ook werken op mijn concentratie jong...

Afiscaliteit

Legacy Member
Amper geslapen vannacht. I need my coffee en dan nog wat verder werken aan s.rechten :woohoo:

Subai

Legacy Member
Fliblit zei:
Vanavond toch echt eens vroeger mijn bed inkruipen. Ik verspil veel te veel tijd 's avonds.

Also, Yerr a pirate!

Wie maakt zo'n dingen! (geniale mensen, that's for sure)

OT: weeral te lang in mijn bed gelegen, damn it!

freakykiller

Legacy Member
Geen idee wat er gebeurd is vannacht. Weinig op pc gezeten, wat herhalen + oef gemaakt en plots zijn we 12 uur later :wtf: ? Ik moest heus al verder zitten en ik heb nochtans geen tijd verkwist :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan