Utred
Legacy Member
glashelder zei:Da's mij wel nogal hard tegengevallen aan de uniefAltijd wel iéts te doen. De enige momenten waarop ik zei van "nu kan ik écht niks doen, zonder dat ik mij schuldig voel" was de intersemestriële week en de 2 weken na de herexamens. Voor de rest was het altijd "ja maar eigenlijk zou ik X of Y moeten doen."
Ik ben al 3 semesters in 100% nietsdoenmodus tot de dag dat de blok begint

Eerste jaar ftw!
Altijd wel iéts te doen. De enige momenten waarop ik zei van "nu kan ik écht niks doen, zonder dat ik mij schuldig voel" was de intersemestriële week en de 2 weken na de herexamens. Voor de rest was het altijd "ja maar eigenlijk zou ik X of Y moeten doen."

meer dan 3 maand carefree 




