Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
glashelder zei:
Da's mij wel nogal hard tegengevallen aan de unief :p Altijd wel iéts te doen. De enige momenten waarop ik zei van "nu kan ik écht niks doen, zonder dat ik mij schuldig voel" was de intersemestriële week en de 2 weken na de herexamens. Voor de rest was het altijd "ja maar eigenlijk zou ik X of Y moeten doen."

Ik ben al 3 semesters in 100% nietsdoenmodus tot de dag dat de blok begint:unsure:
Eerste jaar ftw!

glashelder

Legacy Member
tom1 zei:
Seriously, als ge zo geen zorgen wilt moet ge maar aan den band gaan werken, naar familie kijken, gaan slapen en opnieuw :unsure:.

Mama, ben jij dat?

Vanaf dat ik hier eens klaag over de examens of pendelen of school is het direct van "ja, je moét niet studeren hé! je kon mooi werk hebben, in de Wibra of zo, maar ja! dan moet je niet klagen!" :sop:

Snowyflake

Legacy Member
glashelder zei:
Da's mij wel nogal hard tegengevallen aan de unief :p Altijd wel iéts te doen. De enige momenten waarop ik zei van "nu kan ik écht niks doen, zonder dat ik mij schuldig voel" was de intersemestriële week en de 2 weken na de herexamens. Voor de rest was het altijd "ja maar eigenlijk zou ik X of Y moeten doen."

Erdoor zijn in eerste zit he :D meer dan 3 maand carefree :D Nadeel is dan wel na zo'n lange vakantie is opnieuw naar de les gaan dubbel zo moeilijk :s

Utred zei:
Ik ben al 3 semesters in 100% nietsdoenmodus tot de dag dat de blok begint:unsure:
Eerste jaar ftw!

't is om fier op te zijn ...

Plutus

Legacy Member
glashelder zei:
Mama, ben jij dat?

Vanaf dat ik hier eens klaag over de examens of pendelen of school is het direct van "ja, je moét niet studeren hé! je kon mooi werk hebben, in de Wibra of zo, maar ja! dan moet je niet klagen!" :sop:
:scream:

Tsubasa

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Nee, vier uur terug al e, ma nu is m'n maag wel al een uur heel voos aan 't doen. Het zou es mogen passeren, of dat nu door overgeven is of door Cola Zero. :cry:

1. Calvados. Heb je dat niet?
2. Ne goeie rum (want witten is puur niet te drinken uiteraard). Geen rum?
3. Ne whisky

Heb je geen enkel van de drie? Weet gij wa goed is? :s

glashelder

Legacy Member
Ja, echt. Mijn tante werkt in de Wibra en sindsdien is dat het summum van "schoon werk", blijkbaar.

Cadiuro

Legacy Member
Snowyflake zei:
Erdoor zijn in eerste zit he :D meer dan 3 maand carefree :D Nadeel is dan wel na zo'n lange vakantie is opnieuw naar de les gaan dubbel zo moeilijk :s



't is om fier op te zijn ...

Naar de les gaan niet, maar dat leren :p

josilirios

Legacy Member
Ben ik de enige wiens hersennen als zeef werken in deze blok?
'rap eens nakijken' en der gewoon niets meer van weten wtf is this?

Snowyflake

Legacy Member
josilirios zei:
Ben ik de enige wiens hersennen als zeef werken in deze blok?
'rap eens nakijken' en der gewoon niets meer van weten wtf is this?

Bij mij is't net omgekeerd, tijdens de blok onthou ik dubbel zo goed als anders, beetje spons effect. Als ik iets zie dan onthou ik het :)

josilirios

Legacy Member
Snowyflake zei:
Bij mij is't net omgekeerd, tijdens de blok onthou ik dubbel zo goed als anders, beetje spons effect. Als ik iets zie dan onthou ik het :)
't probleem is dat ik ze in 't jaar niet gebruik dus ze zouden nu wel eens mogen meewerken... :p

Matt.

Legacy Member
glashelder zei:
Da's mij wel nogal hard tegengevallen aan de unief :p Altijd wel iéts te doen. De enige momenten waarop ik zei van "nu kan ik écht niks doen, zonder dat ik mij schuldig voel" was de intersemestriële week en de 2 weken na de herexamens. Voor de rest was het altijd "ja maar eigenlijk zou ik X of Y moeten doen."

Goh, niet zozeer schuldig voelen, maar ik heb vaak moeite om zo'n dingen uit m'n hoofd te zetten. :unsure:

tom1 zei:
Seriously, als ge zo geen zorgen wilt moet ge maar aan den band gaan werken, naar familie kijken, gaan slapen en opnieuw :unsure:.

Ja, nee, ik wil wel een uitdagende job maar geen waarmee ik 24/7 in menne kop moet zitten. :unsure:

Ondertussen in de veronderstelling dat dergelijke passages niet moeten gekend zijn. Anders raak ik toch nooit klaar.

Ironpole

Legacy Member
Matt. zei:
Ondertussen in de veronderstelling dat dergelijke passages niet moeten gekend zijn. Anders raak ik toch nooit klaar.

Skip that shit!

Hier nog iets grappigs gelezen in een inleiding, dat hetgeen volgt erg in detail gaat. Maar het is gewoonweg lachwekkend hoe oppervlakkig het is. :lol:

Racing_Genk

Legacy Member
Snowyflake zei:
Bij mij is't net omgekeerd, tijdens de blok onthou ik dubbel zo goed als anders, beetje spons effect. Als ik iets zie dan onthou ik het :)

Fotografisch geheugen:wtf:

aXl_

Legacy Member
zo, bedrijfseconomie ffkes ge-aced :cool:

Morgenvroeg examen boekhouden, en dan ga ik skieën :unsure:

Utred

Legacy Member
Snowyflake zei:
't is om fier op te zijn ...

Zolang het lukt is het allemaal goed e! Kben benieuwd eigenlijk. Ik heb er wel een redelijk goed oog op maar ik ben niet altijd even sterk in inschatten hoe goed ik mijn stof ken dus het zal afwachten worden.

edraket

Legacy Member
Verslag is klaar. Vanaf morgen beginnen voor mijn eerste examen: wiskunde. 21ste, dus nu keihard gaaaaaaaaaan.

Subai

Legacy Member
Shit, kijken naar samenvattingen van anderen is echt een slecht idee. Daar kom ik alleen maar slecht op. Gewoon mijn eigen ding doen, zoals alle jaren, lijkt mij het beste.

Afleveringske Family Guy en dan bed in.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan