Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
metaphore zei:Ne mens kan zichzelf verdrinken zonder zich te verzwaren! Enkel en alleen met veel 'wilskracht & doorzettingsvermogen'![]()

Matt. zei:Goh, ja, ik zou graag doctoreren omdat het me boeiend lijkt, maar de reden dat ik hier iedere blok zoveel zit te zagen, is omdat ik echt stress heb van die latente druk, al die papers/verslagen tijdens het semester, dan nog examens, volgend jaar thesis, in juli werken en augustus weer studeren voor herexamens, dan in spanning wachten op punten...en uiteindelijk heb ik nog 1 à 2 weken per jaar dat ik echt zorgenvrij ben.En ik weet niet als ik dat nóg 4 jaar uithoudt na m'n master.
Zal afhangen van hoe hard de thesis boeit. En nee, ik zou me daar nu niet mee moeten bezighouden, I know, maar ja, blok = teveel denken.
Dat van die "één publicatie" wist ik niet.
Vincort zei:Geloof mij, als je het niet met felicitaties of whatever its called afwerkt, wordt je voor de rest van je academische carrière uitgelachen![]()
metaphore zei:héhé ge moet forensische geneeskunde gaan doen dan hé
Heb dat vak de woensdag en das echt het meest interessante wat we op 7jaar gezien hebben! Maar om dat nu effectief als job te doen is volgens mij minder leuk![]()

e.House zei:Met al die coole prentjes erin.![]()

tom1 zei:
metaphore zei:vooral die verkoolde kleine was wel![]()

e.House zei:haha ja, lijkt me wel eens een interessante boek voor in de vrije tijd te lezen.![]()

Th1x4nG zei:Ne kilo witloof of zo gegeten tejust (naast vlees en patatten dus) => major tummy ache nu![]()

Matt. zei:uiteindelijk heb ik nog 1 à 2 weken per jaar dat ik echt zorgenvrij ben.![]()
Altijd wel iéts te doen. De enige momenten waarop ik zei van "nu kan ik écht niks doen, zonder dat ik mij schuldig voel" was de intersemestriële week en de 2 weken na de herexamens. Voor de rest was het altijd "ja maar eigenlijk zou ik X of Y moeten doen."