Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Insanitarium

Legacy Member
metaphore zei:
Ne mens kan zichzelf verdrinken zonder zich te verzwaren! Enkel en alleen met veel 'wilskracht & doorzettingsvermogen' :unsure:

Van de Voorde is nen held :D

tom1

Legacy Member
Matt. zei:
Goh, ja, ik zou graag doctoreren omdat het me boeiend lijkt, maar de reden dat ik hier iedere blok zoveel zit te zagen, is omdat ik echt stress heb van die latente druk, al die papers/verslagen tijdens het semester, dan nog examens, volgend jaar thesis, in juli werken en augustus weer studeren voor herexamens, dan in spanning wachten op punten...en uiteindelijk heb ik nog 1 à 2 weken per jaar dat ik echt zorgenvrij ben. :p En ik weet niet als ik dat nóg 4 jaar uithoudt na m'n master. :p Zal afhangen van hoe hard de thesis boeit. En nee, ik zou me daar nu niet mee moeten bezighouden, I know, maar ja, blok = teveel denken. :p
Dat van die "één publicatie" wist ik niet.

Kunnen er ook twee zijn, maar veel vakgroepen hebben hun eigen drempel natuurlijk!

Vincort zei:
Geloof mij, als je het niet met felicitaties of whatever its called afwerkt, wordt je voor de rest van je academische carrière uitgelachen :p

Alsof het de meerderheid is die een academische carriere volgt na een doctoraat...

e.House

Legacy Member
metaphore zei:
héhé ge moet forensische geneeskunde gaan doen dan hé :p

Heb dat vak de woensdag en das echt het meest interessante wat we op 7jaar gezien hebben! Maar om dat nu effectief als job te doen is volgens mij minder leuk :)

Met al die coole prentjes erin. :p

Lospeed

Legacy Member
Morgen nog 14 bewijzen (had mij misteld blijkbaar) en een 60-tal oefeningen. :unsure:
Ga vandaag eens vroeg gaan slapen dat ik eens 's ochtends vroeg fris genoeg ben om er vol in te vliegen onder tijdsdruk. :D

Th1x4nG

Legacy Member
Ne kilo witloof of zo gegeten tejust (naast vlees en patatten dus) => major tummy ache nu :s

Th1x4nG

Legacy Member
Ik eet graag witloof, ma twas te veel... Zit hier nu ne cola zero te drinken maar daar keert uw maag wel ni van gelijk van gewone cola.

Subai

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ne kilo witloof of zo gegeten tejust (naast vlees en patatten dus) => major tummy ache nu :s

Op dit uur? :help:

OT: zonet een aantal pagina's gelezen over de theorieën die ik vandaag ingestudeerd heb en ik begreep ze, mission accomplished!

Th1x4nG

Legacy Member
Nee, vier uur terug al e, ma nu is m'n maag wel al een uur heel voos aan 't doen. Het zou es mogen passeren, of dat nu door overgeven is of door Cola Zero. :cry:

glashelder

Legacy Member
Matt. zei:
uiteindelijk heb ik nog 1 à 2 weken per jaar dat ik echt zorgenvrij ben. :p

Da's mij wel nogal hard tegengevallen aan de unief :p Altijd wel iéts te doen. De enige momenten waarop ik zei van "nu kan ik écht niks doen, zonder dat ik mij schuldig voel" was de intersemestriële week en de 2 weken na de herexamens. Voor de rest was het altijd "ja maar eigenlijk zou ik X of Y moeten doen."

tom1

Legacy Member
Seriously, als ge zo geen zorgen wilt moet ge maar aan den band gaan werken, naar familie kijken, gaan slapen en opnieuw :unsure:.

Th1x4nG

Legacy Member
Het 'eigenlijk zou ik moeten'-gevoel heb ik ook de hele tijd, maar toch al m'n tijd wegpissen. Onvoorstelbaar hoe hard ik ni gemaakt ben om te studeren. :puke:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan