Th1x4nG
Legacy Member
Exorikos zei:Ik weet dat het de pijn niet verminderd
Maakt gij met opzet zoveel dt-fouten?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exorikos zei:Ik weet dat het de pijn niet verminderd

metaphore zei:Een fractuur lijkt mij onwaarschijnlijk (als het echt bot zou zijn dat zou verschuiven zoudt ge creperen van de pijn)
Meest waarschijnlijke als ik het verhaal zo hoor is een bicepspees die subluxeert, maar zonder u te onderzoeken kan ik dat niet voorspellen. Voelt ge iets verspringen als ge die 'incline dumbell bench press' doet?
Ahja en voor de medicolegaliteit: ik geef enkel informatie, voor ge een behandeling instelt eerst een afgestudeerd arts raadplegen![]()

*FiReStOnE^-* zei:heb da vak gehad, in een ver verleden! 3 jaar geledenis idd een klotevak om te leren, weet nog dak da schriftelijk nie goe heb gekunne maar het mondeling echt geownd heb!
ontopic: pff :/ nog maar 1 dagske in den blok echt kunnen studeren gelijk dak wil. is da normaal dak sinds mijn 3e jaar echt totaal ni meer de uren kan kloppen gelijk dak in't eerste en tweede jaar deed?
tfeit dak al een zeer interessante werkaanbieding heb helpt ook ni!
. Heel de tijd extra vragen en u onderbreken. Had wel een 15!Tsubasa zei:Mondeling is niet meer wegens te veel studenten. Geen idee of dat beter is of slechter. Dit is wel echt een vak waar een klein woordje van de prof u op weg kan zetten voor een hele uitleg, terwijl zonder zijn hulp het mss nooit binnen schiet. Langs de andere kant: heb eens mondeling van hem gehad (arbeid en tewerkstelling) en da was wel kut. Heel de tijd extra vragen en u onderbreken. Had wel een 15!
*FiReStOnE^-* zei:domme vraag mss, maar hoe kunt gij arbeid en tewerkstelling al hebben gehad als gij micro hebt nu? das toch pas keuzevak in derde bachelor/masterjaren? of doet gij schakelprogramma of bedrijfseconomie?
. (toch toevallig 2 wel)Snowyflake zei:bah vandaag lukt het echt niet![]()

(In de voormiddag / rond de middag geraak ik blijkbaar niet verder dan wat oefeningen krabbelen of wat lezen enz)
)WolCoM zei:4e verdwijning nu ook dood terug gevonden. Maar wat ik mij afvraag, hoe plegen die dan zelfmoord?
Die Tine Brutsaert en Frederic Coopman zijn beiden in het water teruggevonden. Ge ga mij nie zeggen verdrinkingsdood eh. Met ne steen aan hun voeten zeker...
Enige waar ik kan aan denken is drugs en dan in het water springen in de hoop op een thermische shock ofzoiets. Maar 'k vind dat toch ook bizar. Of polsen overgesneden en in het water gesprongen, maar ook daar stel ik mij vragen bij. Der zijn toch andere manieren.
Ook die Yannick Cumps, zelfmoord op een verlaten privéterrein. Bizar.
Tot zover men blokgedachten intermezzo.![]()

WolCoM zei:4e verdwijning nu ook dood terug gevonden. Maar wat ik mij afvraag, hoe plegen die dan zelfmoord?
Die Tine Brutsaert en Frederic Coopman zijn beiden in het water teruggevonden. Ge ga mij nie zeggen verdrinkingsdood eh. Met ne steen aan hun voeten zeker...
Enige waar ik kan aan denken is drugs en dan in het water springen in de hoop op een thermische shock ofzoiets. Maar 'k vind dat toch ook bizar. Of polsen overgesneden en in het water gesprongen, maar ook daar stel ik mij vragen bij. Der zijn toch andere manieren.
Ook die Yannick Cumps, zelfmoord op een verlaten privéterrein. Bizar.
Tot zover men blokgedachten intermezzo.![]()
metaphore zei:Ne mens kan zichzelf verdrinken zonder zich te verzwaren! Enkel en alleen met veel 'wilskracht & doorzettingsvermogen'![]()
Th1x4nG zei:Maakt gij met opzet zoveel dt-fouten?![]()
NotoriousP zei:Allé hup silicides & Cu/low k ook af, gaat toch traag als je moet printen & studeren tegelijk.
WolCoM zei:Jip, I know. Maar als ge zelfmoord wilt plegen, kiest ge voor een manier die logisch, pijnloos én zeker is. In het water springen en uw adem inhouden tot ge sterft??
Mss kijk ik teveel naar dexter. Maar 'k vind het wel intrigerend ergens.


Atariani zei:Ben begonnen met recht leren (handelswetenschappen 1e bach).. Heb wel een goeie samenvatting die ik kan leren e.d., geen probleem.. Alleen vraag ik me zo wat af wat ik met die supergrote bamacodex moet doen. Iemand enig idee wat daar de bedoeling van is? o-o


Matt. zei:'k Denk niet dat ge dat moogt onderschatten. PhD is altijd uw werk mee naar huis nemen, vele PhD's werken ook in het weekend, altijd op de hoogte zijn van de recentste ontwikkelingen (=constant journals uitpluizen etc, afhankelijk van uw vakgebied kan dit echt veeeel werk zijn), posters/presentatie/publicatie-druk, ... Latente druk m.a.w.
Mijn zus bv. komt thuis van haar werk en die moet aan niets meer denken. Idem voor mijn ma/pa/stiefpa (rest vd familie eigenlijk).(Jobs à la administratie, kinesist, procesverantwoordelijke, verpleegkundige...) Toch een luxe... En verdienen allemaal goed hun boterham om te kunnen doen wat ze willen. (Alhoewel ze er niet rijk van zullen worden.)
.