Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Saphira zei:yeah mijn thesis:
Vergelijking van de outcome-resultaten tussen de hamstringsgreffe en de LARS-kunstgreffe bij reconstructie van de VKB.
@Exorikos: zuigt eraan

Exorikos zei:Eigenlijk is het een serieuze vraag.Ik heb een maand geleden een bal op mijn duim gekregen tijdens het blokken op de volleybal, waarbij mij duim overstrekt is. De traditionele tape daarvoor blijkt niet goed te werken, want de pijn zit niet recht op het gewricht, maar aan de zijkant van het gewricht. Kan ik dat tapen?
. Voorkant, binnenkant, buitenkant, zijkant..
kheb beetje de rommel gekregen.Exorikos zei:Eigenlijk is het een serieuze vraag.Ik heb een maand geleden een bal op mijn duim gekregen tijdens het blokken op de volleybal, waarbij mij duim overstrekt is. De traditionele tape daarvoor blijkt niet goed te werken, want de pijn zit niet recht op het gewricht, maar aan de zijkant van het gewricht. Kan ik dat tapen?
alternatief = goed immobiliseren met een spalk.metaphore zei:Klinkt als een colateraal ligament letsel / skiersduim (als het gaat over het eerste kootje)
Foto van laten maken? want soms rukt ge daar een stukje bot mee af en dan moet ge in principe 3-4w in de gipsalternatief = goed immobiliseren met een spalk.
Als ge er nix aan doet kan dat gewricht instabiel blijven = blijvende pijnklachten
€25 aub


Saphira zei:@Metaphore: ja idd, ik wou eerst 'studie van resultaten op de bewegingen bij Parkinson-patiënten met behulp van dans en muziek'. Maar kheb die ni gekregen...kheb beetje de rommel gekregen.
Saphira zei:achter datie zegt datie hoopt da gij zijn arts nooit ga worden, geef je hem nog advies?
Zo'n vriendelijken doktoor![]()


Een fractuur lijkt mij onwaarschijnlijk (als het echt bot zou zijn dat zou verschuiven zoudt ge creperen van de pijnDuckwhisperer zei:Nu we hier toch met nen chirurg in wording zitten.
In April met de koersfiets op kassei gevallen (rechterschouder heeft de val "gebroken").
2 weken nadien toen ik terug ging fitnessen had ik last bij het doen van lateral side raises.
Dat is nu weg, maar ik heb nog steeds last van mijn schouder als ik incline dumbell bench press doe.
Precies of er een bot verspringt ofzo.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik 5 jaar geleden mijn rechtersleutelbeen heb gebroken en dat niet geoppereerd is (zo een 8-steun moeten dragen) waardoor dat nu 2 "sleutelbenen" onder elkaar zijn.
Wat heb ik dokter?![]()
)
WolCoM zei:Eerst overschrijven...
Goh, gotta love mensen die samenvattingen maken en online smijten!

metaphore zei:Ahja en voor de medicolegaliteit: ik geef enkel informatie, voor ge een behandeling instelt eerst een afgestudeerd arts raadplegen![]()
Saphira zei:met tapen gade nie echt de pijn verminderen eh. Tapen zorgt er gewoon voor dat de stabiliteit van je duim verbetert. Aan de zijkant van je gewricht... Met die beschrijving ben ik ook ni veel eh.... Voorkant, binnenkant, buitenkant, zijkant..
Doet 't pijn tijdens het strekken of buigen van je duim.
Wanneer doet 't pijn? 's ochtends bij 't opstaan, 's middags, na activiteiten, in rust...
Details, I need details!


metaphore zei:Klinkt als een colateraal ligament letsel / skiersduim (als het gaat over het eerste kootje)
Foto van laten maken? want soms rukt ge daar een stukje bot mee af en dan moet ge in principe 3-4w in de gipsalternatief = goed immobiliseren met een spalk.
Als ge er nix aan doet kan dat gewricht instabiel blijven = blijvende pijnklachten
€25 aub

Cadiuro zei:Vulkanen! Vuur! Magma!.. Felsisch.. Granietisch?...
Fuck this, I'm out
Als ik mij zelfs al ni kan concentreren op vulkanen, dan kan ik mar beter stoppen en pauzeren.
ad:
Tsubasa zei:Moet echt nog een deftig stuk doen. Was ik vannacht om 4u maar niet gewekt geweest door hevige buikpijn, was ik mss niet zo moe nu.
Man, wie heeft hier allemaal micro gehad van den Omey? Gaat dat bij iedereen zo traag?![]()
is idd een klotevak om te leren, weet nog dak da schriftelijk nie goe heb gekunne maar het mondeling echt geownd heb!
metaphore zei:nupie?
De heldin van heel geneeskunde als ge het mij vraagt. Menige vakken dankzij haar kunnen leren!