WolCoM
Legacy Member
metaphore zei:héhé ge moet forensische geneeskunde gaan doen dan hé
Heb dat vak de woensdag en das echt het meest interessante wat we op 7jaar gezien hebben! Maar om dat nu effectief als job te doen is volgens mij minder leuk![]()
In KULAK mochten wij geregeld gerechtsautopsieën meevolgen en als ge u nr opgaf mocht ge zelfs helpen. Ge kon dan wel midden de nacht opgebeld worden.
Toch paar toffe dingen gezien. Maar meeste gevallen waren drugs OD.




