Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Fliblit zei:
Vanavond toch echt eens vroeger mijn bed inkruipen. Ik verspil veel te veel tijd 's avonds.

Also, Yerr a pirate!

Het origineel is echt wel beter vind ik.

GODVERFUCKINGDOMME DIE FAKKING OPGAVE WAS FOUT IK HEB GISTEREN VAN DE GANSEN NAMIDDAG GENE POOT KUNNEN UITSTEKEN VAN AMBETANTIGHEID OMDAT IK DIE EENE OEFENING MAAR NIE VOND EN NU ZEGT ER DAAR EEN WIJF DAT DE OPGAVE FOUT IS EN PLOTS KLOPT ALLES FAK GODVERDOMME

Alles loopt mis in mijn leven de laatste weken. Kzou beter wa meer drinken.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Allez, eens deftig beginnen. Ik ben véél te hard aant slacken eigenlijk :') pfff. Hopelijk eens een productieve dag, ondanks dat ik maar tijd heb tot 16u ongeveer.

Saphira

Legacy Member
aan de medische sector onder ons:
hyperalgesie, hyperpathie, allodynie en dysethesie zijn toch allemaal termen om eigenlijk maar 1 iets te beschrijven? Verhoogde gevoeligheid (meestal abnormaal) voor pijnprikkels?

Burrid

Legacy Member
Pakje was bachelordiploma, ook een beetje laat. Hoewel, ik dacht dat we dat gewoon moesten afdrukken van oasis, dus beter laat dan nooit hah.

Utred

Legacy Member
Saphira zei:
aan de medische sector onder ons:
hyperalgesie, hyperpathie, allodynie en dysethesie zijn toch allemaal termen om eigenlijk maar 1 iets te beschrijven? Verhoogde gevoeligheid (meestal abnormaal) voor pijnprikkels?
Allodynie is het als pijn ervaren van niet-pijnprikkels dacht ik, dat is dus niet hetzelfde als een verhoogde gevoeligheid.

Tibokio

Legacy Member
Fliblit zei:
Vanavond toch echt eens vroeger mijn bed inkruipen. Ik verspil veel te veel tijd 's avonds.

Also, Yerr a pirate!

Utred zei:
Het origineel is echt wel beter vind ik.

GODVERFUCKINGDOMME DIE FAKKING OPGAVE WAS FOUT IK HEB GISTEREN VAN DE GANSEN NAMIDDAG GENE POOT KUNNEN UITSTEKEN VAN AMBETANTIGHEID OMDAT IK DIE EENE OEFENING MAAR NIE VOND EN NU ZEGT ER DAAR EEN WIJF DAT DE OPGAVE FOUT IS EN PLOTS KLOPT ALLES FAK GODVERDOMME

Alles loopt mis in mijn leven de laatste weken. Kzou beter wa meer drinken.

Hier zie! Alestorm - You Are a Pirate! - YouTube

Tibokio

Legacy Member
Lorvet zei:
Wou het net ook posten, beste versie die er is :p Veel te jammer dat ik ze nog geen enkele keer live heb kunnen zien :(

En hier beginnen we er ook weer aan...

Ik heb ze al twee keer live gezien :D Geniale groep gewoon

Lorvet

Legacy Member
Tibokio zei:
Ik heb ze al twee keer live gezien :D Geniale groep gewoon
Waar dat? De recentste optredens waren met Heidenfest, Frostrock en Graspop als ik het mij goed herinner. Naar graspop kon ik nooit door examens of andere activiteiten, en voor die eerste 2 had ik geen vervoer helaas :(

Tsubasa

Legacy Member
Stress is er na het bekijken van de voorbeeldexamens... Oh boy, pittig. Dat worden nog twee dagen van goed werken.

Deze voormiddag bijna niks gedaan :s.

Tibokio

Legacy Member
Lorvet zei:
Waar dat? De recentste optredens waren met Heidenfest, Frostrock en Graspop als ik het mij goed herinner. Naar graspop kon ik nooit door examens of andere activiteiten, en voor die eerste 2 had ik geen vervoer helaas :(

Yep, op Heidenfest voorbije september en op Graspop in 2010 :p

Duckwhisperer

Legacy Member
Ik begin op kruissnelheid te komen!

Sowieso omda de zon schijnt é. :unsure:

edraket

Legacy Member
Beetje langer geslapen, ben half ziek aan het worden ook. Echt nie de moment.

Plutus

Legacy Member
Burrid zei:
Pakje was bachelordiploma, ook een beetje laat. Hoewel, ik dacht dat we dat gewoon moesten afdrukken van oasis, dus beter laat dan nooit hah.
Laat? Ik krijg het mijne pas samen met mijn master :p

Matt.

Legacy Member
metaphore zei:
waar moet ge drukken als ge ni kunt slapen?? :sad:

Ge hebt daar ook punten voor maar 'k weet niet als die al wetenschappelijk bestudeerd zijn. :p

Nog maar kwartier wakker, ff internet-rondje doen en dan maar eens opstaan!

NotoriousP

Legacy Member
Hetero junctions zijn saai... hopelijk zijn optische vezels en fotonische kristallen leuker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan