Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Bladzijde 260! Betekent dat ik, net als gisteren, 130 pagina's heb gedaan. Ik ben niet alleen een fantastische, maar ook nog eens een bijzonder regelmatige student!

@saphira: audiologen zijn er bij het plaatsen van cochleaire implantaten en dergelijke soms bij :cool:

Exorikos

Legacy Member
Utred zei:
Bladzijde 260! Betekent dat ik, net als gisteren, 130 pagina's heb gedaan. Ik ben niet alleen een fantastische, maar ook nog eens een bijzonder regelmatige student!

@saphira: audiologen zijn er bij het plaatsen van cochleaire implantaten en dergelijke soms bij :cool:

Sorry, pas vanaf eerste master kan je proberen indruk te maken. :cool:

Veters knopen met een ingetaped hand is lastig... :(

That's right Saphira, I can tape my own thumb! :cool:

Utred

Legacy Member
Fap is alleens geen woord.

Die hoeren die mijn geld willen bellen mij maar niet terug verdomme. Stomme lepramongolen. De tactiek van al die firma's is blijkbaar u negeren tot de betalingstermijn over is en ze meer geld kunnen vragen.

tuesadorable

Legacy Member
Fucking schijt, ik ben het echt zo kotsbeu he maat.
In de eerste versie van mijn onderzoeksvoorstel kreeg ik de commentaar dat ik niet precies genoeg was. Oké, geen probleem, ik pas dat aan met de nodige bronnen daarbij. "ge hebt teveel bronnen". SAY WHUT. Achterlijk wijf. Laat me gewoon mijn examens en mijn meesterproef doen en houd al uw belachelijke taakjes bij.

Plutus

Legacy Member
tuesadorable zei:
Fucking schijt, ik ben het echt zo kotsbeu he maat.
In de eerste versie van mijn onderzoeksvoorstel kreeg ik de commentaar dat ik niet precies genoeg was. Oké, geen probleem, ik pas dat aan met de nodige bronnen daarbij. "ge hebt teveel bronnen". SAY WHUT. Achterlijk wijf. Laat me gewoon mijn examens en mijn meesterproef doen en houd al uw belachelijke taakjes bij.
:lol: ook miserie zie ik?
Aan hoeveel bronnen zit ge nu? Ik heb het bescheiden gehouden en ben gestopt op 20. En hoe lang is uw OV in totaal? Bij ons stond er een limiet op maar niemand lijkt zich daar aan te houden, dus ik doe het ook niet..

edraket

Legacy Member
Rampzalige dag *zucht*

En ik wil helemaal niet in een nachtritme geraken, dus moet ik op tijd stoppen vandaag. Maar ik moet nog aan da verslag werken ook :'(

Morrissey

Legacy Member
Matt. zei:
Munsell Hue Test

Timewasterrrr. 44, niet slechts voor een kleurenblinde zou ik zeggen. :unsure:
Nog even 24 pagina's herhalen en dan slapen!

Kleurenblind, ik zie amper verschil :unsure:

Vandaag maar weinig gedaan. Maandag eerste examen (fuck, snel :x) boekhouden. In het jaar voldoende bijgehouden, toch een ferme cursus in het vooruitzicht. 3 dagen vollen bak gaan en dat komt in orde.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan