Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

tuesadorable

Legacy Member
Iemand zei:
Hoe lang studeert gij nu eigenlijk al tuesadorable?

Dit is mijn zevende jaar... Heb nu twee bachelors, nu mijn master halen.

Manu zei:
:lol: ook miserie zie ik?
Aan hoeveel bronnen zit ge nu? Ik heb het bescheiden gehouden en ben gestopt op 20. En hoe lang is uw OV in totaal? Bij ons stond er een limiet op maar niemand lijkt zich daar aan te houden, dus ik doe het ook niet..

25. En dan heb ik nog alles niet vermeld. Ik heb eigenlijk 3 pagina's tekst en de rest referenties en die tijdlijn. En eigenlijk zou er ook nog tekst bij moeten...

Kijk, ik snap het niet. Ge moet uw methodiek baseren op reeds bestaande dingen. Dus dat baseer je je dan toch niet op één paper, want dat zou dan toch achterlijk zijn? En dan moeten die papers erin met dubbele interlinie, natuurlijk heb je dan meer dan 6 pagina's samen...

Ze mailde dan "de belangrijkste bronnen voor je onderzoek", maar als ik die van de methodologie er dan uit ga halen ga ik het ook weer kunnen horen... Ik haat al die wetenschappelijk BS zo he, ik zit hier kostbare uren te verprutsen. Mijn literatuurstudie moet ik ook nog typen tegen binnen twee weken. :/

Tsubasa

Legacy Member
Utred zei:
Fap is alleens geen woord.

²

Vandaag wat vroeger stoppen, sebiet om 8u ongeveer. Eens relaxen, goed slapen en vanaf morgen tot einde blok hoogste versnelling!

Plutus

Legacy Member
tuesadorable zei:
25. En dan heb ik nog alles niet vermeld. Ik heb eigenlijk 3 pagina's tekst en de rest referenties en die tijdlijn. En eigenlijk zou er ook nog tekst bij moeten...

Kijk, ik snap het niet. Ge moet uw methodiek baseren op reeds bestaande dingen. Dus dat baseer je je dan toch niet op één paper, want dat zou dan toch achterlijk zijn? En dan moeten die papers erin met dubbele interlinie, natuurlijk heb je dan meer dan 6 pagina's samen...

Ze mailde dan "de belangrijkste bronnen voor je onderzoek", maar als ik die van de methodologie er dan uit ga halen ga ik het ook weer kunnen horen... Ik haat al die wetenschappelijk BS zo he, ik zit hier kostbare uren te verprutsen. Mijn literatuurstudie moet ik ook nog typen tegen binnen twee weken. :/
Alleszins niet alle bronnen uit uw methodologie knippen, dan krijgt ge sowieso onder uw voeten.
Ik heb nu 7 blz tekst, dan nog 3 voor tijdlijn + referenties. Het is te lang (hier was limiet 4 blz tekst) maarja.. Mijn voorlopige versie was 2 bladzijden tekst en ik heb het ferm mogen horen. Anderen die dan schandalig veel over de limiet gingen kregen alle punten, dus ik ben gewoon beginnen schrijven en schrijven :p

Cadiuro

Legacy Member
Wa was da op de autostrade, zo'ne regen! Zelfs met ruitenwisser op max zag ik amper wat er gebeurde. Daar nog een paar fijne windstoten bij die goed voelbaar waren in het stuur en, ja, donker en je had een zeer fijne situatie om door te rijden maar niet heus

Herhalingspracticum ging wel degelijk, zou me op het examen toch een drietal puntjes van de 4 moeten opleveren :)

Put_met_keren

Legacy Member
'k Ben tevreden.
2 uurtjes Engels, wat maar moet volstaan. Ik heb er nog 2,5 dagen voor tijdens de examens zelf en anders ga ik dan niet meer weten wat te doen :)
En dan nog 2 uurtjes Frans. 'k Heb er de theorie van l'article, les démonstratifs et les possessifs et les pronoms relatifs doorgedraaid. Heel misschien subiet nog een paar oefeningetjes maken.

tuesadorable

Legacy Member
Manu zei:
Alleszins niet alle bronnen uit uw methodologie knippen, dan krijgt ge sowieso onder uw voeten.
Ik heb nu 7 blz tekst, dan nog 3 voor tijdlijn + referenties. Het is te lang (hier was limiet 4 blz tekst) maarja.. Mijn voorlopige versie was 2 bladzijden tekst en ik heb het ferm mogen horen. Anderen die dan schandalig veel over de limiet gingen kregen alle punten, dus ik ben gewoon beginnen schrijven en schrijven :p

Die die dat verbetert voor ons is echt nogal een voze eigenlijk, ik durf niet knippen in referenties omdat ik sowieso weet dat ik dat als opmerking terug ga krijgen. Net zoals ik bij de vorige versie erbij had gezet "er is nog geen methodologie beschikbaar wegens recente aanpassing", een onvoldoende daarop en opmerking "methodologie uitschrijven". FFS BITCH.

Ook die literatuurtrechter, nog zo iets. Man, ik ben het beu!

Insomnasia

Legacy Member
Utred zei:
110 pagina's al vandaag. Nog 80 te gaan en cursus is uit. Kzal nog maar wa voortdoen, dan kan ik morgennamiddag al beginnen herhalen.
/superstudent

Ook "Algemene en menselijke fysiologie" aant blokken? Shit moatje fokk, ik vind da zo niet vooruitgaan =/

glashelder

Legacy Member
Saphira zei:
I know, ma kan mij ni inbeelden da glashelder 't zelfde bedoelt :o

Jawel? :p 't Is gewoon grappig dat dat daar stond en het blijkbaar goedgekeurd is ook.

coldplayke

Legacy Member
De mensen die naar muziek luisteren tijdens het studeren: wat voor muziek is dat dan?
Ik probeer muziek zonder zang te nemen, anders wordt ik afgeleid door de tekst.

bludgeoned

Legacy Member
coldplayke zei:
De mensen die naar muziek luisteren tijdens het studeren: wat voor muziek is dat dan?
Ik probeer muziek zonder zang te nemen, anders wordt ik afgeleid door de tekst.
Luister je nu ook naar muziek?

Utred

Legacy Member
Insomnasia zei:
Ook "Algemene en menselijke fysiologie" aant blokken? Shit moatje fokk, ik vind da zo niet vooruitgaan =/
Ik vind dat allemaal nog interessant dus het valt wel mee eigenlijk. Ik kom aan iets meer dan 15 pagina's per uur, dat is redelijk normaal denk ik.

coldplayke

Legacy Member
Sorry, ik heb dat vaak dat ik dt zet en tijdens het nalezen wijzig :p
Nu had ik niet nagelezen :sop:
Ik heb ooit eens gelezen dat het natuurlijker is om dt te zetten :p

Joeshoe

Legacy Member
Gewoon de muziek die ik dagelijks luister. Metal, rock. Tegenwoordig ook wat klassieke muziek.

WolCoM

Legacy Member
Snif had echt beter naar de lessen ECG geweest. Kvind het eigenlijk echt wel interessant, maar tis zoveel werk om alles op te zoeken maw neemt gigantisch veel te veel tijd in.

Utred

Legacy Member
Bij 'worden' gebruiken we de 3e persoon veel meer dan de 1e persoon normaal, waardoor er daar bijzonder veel fouten op de ik-vorm worden gemaakt.
Het is dus inderdaad natuurlijker. Toch bij worden, het hangt af van woord tot woord.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan