Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Lospeed

Legacy Member
Eerste productieve dag in 2012. (kwetsuren van oudejaarsnacht die eindelijk wat genezen zijn :unsure:) Een goede 4u geleerd (lijkt weinig, maar beter dat ik 4u echt doorwerk en ertussen wat ontspan dan dat ik 8u "leer" en meer dan de helft van de tijd zit weg te dwalen met mijn gedachten. Straks nog wat oefeningen maken en de belangrijkste bewijzen overlopen.
Hopelijk is het morgen een nog dubbel zo productieve dag en dan zal ik terug wat op schema komen. De schade van de feestdagen is nog lang niet ingehaald. :p

Edit: Eerste vak is een van vorig jaar, zal er uiteindelijk niet veel meer aan geleerd hebben dan vorig jaar (door de verloren dagen) maar deze keer hou ik er meer rekening mee dat ik moet snappen wat ik leer ipv gewoon klak van buiten te proberen leren. (fysica, 2 bewijzen bepalen de helft van de punten... maar als ik tenminste alles goed kan begrijpen en zelf redeneren zal ik geen stomme fouten opschrijven zoals vorig jaar. :p)

Racing_Genk

Legacy Member
Dool = een dwaas

Vincort zei:
Goedverdoeme ik wist dat gij dat ging zeggen :tongue:





Dat is om ons te doen kennis maken met de nutteloze rommel die we niet moeten studeren!
:unsure:
Haha ik wist da gij ging denken dat ik het weer verpeste :)

Put_met_keren

Legacy Member
Weer geen succesvolle dag. 'k Heb maar 3 uurtjes Frans gedaan.
Morgen wordt het beter. Al zei ik dat gisteren ook :s

Nas

Legacy Member
Lorvet zei:
Nen duts, mongool, klootzak,... Iemand dat ge niet direct af kunt. Blijkbaar weten maar heel weinig mensen wat dat betekent. Hier kennen ze dat allemaal :unsure:
Ik ben dan ook geen Gentenaar e (gelukkig maar).

DaTa

Legacy Member
Vandaag enorm veel van die 'aha-momenten' gehad bij het leren van wiskunde, dingen die onder het jaar Chinees leken die nu plots duidelijk werden :).

Exorikos

Legacy Member
Net bij een kotgenoot een heel stuk cursus kunnen uitleggen op kennis uit de les. :cool:

NotoriousP: ik heb niet meer zoveel schrik voor kernenergie. :p

OxYg3N

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ik had nog 7min pauze over. Ik time mijn pauzes sinds vandaag omdat ze anders uitlopen :p. En op mijn gsm is timer iets dat afloopt :D

Edit: Had al 10min terug bezig moeten zijn, maar nu is't maar 5min meer tot het eten. Man, ben al moe en nog 30pagina's... Micro-Economie is wel de moeite.

Ik neem ook altijd vast aantal minuten pauze :P Dan weet ik ook wat ik nu effectief geleerd heb!

Duckwhisperer

Legacy Member
Daarjuist overgegeven en er zat bloed bij.

Denk da ik best morgen eens naar de dokter ga. :unsure:

TheRedDevils

Legacy Member
Begint weer serieus te waaien :sop:
Nu nog in slaap geraken.

Duck, jij was toch al efkes ziek? Meteen naar de dokter gaan é :naughty:

Matt.

Legacy Member
Infineon zei:
klotenboel, per ongeluk den helft van VKV formule gewist

VKV formule?

Die opsommingen komen me hier echt de strot uit. No way dat ik dat ooit geleerd krijg.

Cadiuro

Legacy Member
Net buiten geweest, maar brr! Die regen en wind, zo koud :( Dinsdag was er nog veel wind en acceptabele temperatuur, morgen gaat het écht te koud zijn om ook zin te hebben in surf denk ik

gelukkig maar

Morgennamiddag naar Heverlee voor herhalingspracticum Geologie. Oh Joy

Exorikos

Legacy Member
Quote uit een cursus:
Readers whose intellectual curiosity is not excited by this are advised to put this book aside
permanently and watch television instead of reading it.

NotoriousP

Legacy Member
Exorikos zei:
Net bij een kotgenoot een heel stuk cursus kunnen uitleggen op kennis uit de les. :cool:

NotoriousP: ik heb niet meer zoveel schrik voor kernenergie. :p

Afgaand op de vragen wiskunde die hij mij net kwam stellen, zal het wel aan mijn broer liggen. :p

Btw net limitless gezien, nu ben ik op zoek naar nootropics! Eens zien of ik nog nootropil heb liggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan