Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NotoriousP zei:Afgaand op de vragen wiskunde die hij mij net kwam stellen, zal het wel aan mijn broer liggen.
Btw net limitless gezien, nu ben ik op zoek naar nootropics! Eens zien of ik nog nootropil heb liggen.


NotoriousP zei:Rilatine bevordert enkel aandacht, niet geheugen functie dacht ik...

NotoriousP zei:Rilatine bevordert enkel aandacht, niet geheugen functie dacht ik...
Joeshoe zei:Conclusie: Uw cursus lezen op rilatine en voor uw examen lsd pakken en hopen dat het goede gedeelte van het onderbewustzijn aangesproken wordt?![]()


. Ignore not, my advice, my young padawan !reFleX.be zei:Filosofie moet en zal vandaag afgeraken >.<
Zijn jullie eigenlijk echt al bezig met echt leren ? Ik bedoel, ik heb tussen elk examen drie dagen de tijd. Nu ben ik gewoon elk vak aan het doorlopen, dia's afprinten, cursus onderlijnen en begrijpen. In principe kan ik dat toch perfect leren op drie dagen tijd?
Of moet ik mij dringend zorgen beginnen maken? o.o
freakykiller zei:^ dude![]()
Zet gewoon alles weg/uit & ver dat u kan afleiden. Ik heb eindelijk (Week 3 van de blok ? met inhaalweek er bij) door dat als ik mijn pc scherm uitzet ik praktisch direct begin met leren. Ignore not, my advice, my young padawan !
Hangt af van richting en intelligentie zeker ? Een richting met veel oefeningen wisk/wet/eco zal je moeten oefeningen maken dus dan ja is leer je best nu theorie om in die examenperiode oef te maken ! En ja van intelligentie, sommige mensen kunnen alles onthoude met 2x te leze, sommige niet !

edraket zei:Nog altijd bezig met het verbeteren van de tekst van mijn projectpartner. Ongelofelijk wat die allemaal voor nonsens geschreven heeft. En dat voor een industrieel ingenieur, waarbij toch een zekere vorm van intelligentie verwacht wordt itt rechten ofzo. :TROLLFACE:
Nog 3 dagen en het moet klaar zijn.
reFleX.be zei:Ik doe economie, eerste jaar

Snowyflake zei:Voor in uw eerste jaar was het mss geen slecht idee geweest al wat te leren in de blok :naughty:
Maja mss zijt ge slim genoeg he![]()

reFleX.be zei:Filosofie moet en zal vandaag afgeraken >.<
Zijn jullie eigenlijk echt al bezig met echt leren ? Ik bedoel, ik heb tussen elk examen drie dagen de tijd. Nu ben ik gewoon elk vak aan het doorlopen, dia's afprinten, cursus onderlijnen en begrijpen. In principe kan ik dat toch perfect leren op drie dagen tijd?
Of moet ik mij dringend zorgen beginnen maken? o.o
Matt. zei:Munsell Hue Test
Timewasterrrr. 44, niet slechts voor een kleurenblinde zou ik zeggen.
Nog even 24 pagina's herhalen en dan slapen!
