Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

NotoriousP

Legacy Member
NotoriousP zei:
Bah, ik denk dat er in een voorbeeld examen foute waarden staan want ik doe niets meer dan mijn vergelijkingen invullen en ik bekom waarden die een factor 10 hoger zijn dan realistisch. :s

Nope ik was gewoon dom bezig... pff weer zoveel tijd kwijt door zoiets.

Vincort

Legacy Member
Racing_Genk zei:
We hebben nochtans economisch recht :p

Goedverdoeme ik wist dat gij dat ging zeggen :tongue:





Dat is om ons te doen kennis maken met de nutteloze rommel die we niet moeten studeren!
:unsure:

Utred

Legacy Member
Mijn kippenworsten zijn voor de eerste keer ooit niet opengebarsten!
On another note, ik heb te veel kippenworsten gegeten denk ik.

Nas

Legacy Member
Wat is een dool? :s

Iets minder productief geweest vandaag. Zes bladzijden ipv 100 zoals gisteren en eergisteren.

Mueske

Legacy Member
Hier zit toevallig niemand die psychiatrie doet? Of jongere geneeskunde studenten die er ervaring mee hebben, en vertrouwen hebben in hun kunnen? :p

Ironpole

Legacy Member
Buffer-mengeling-dag vandaag en ik moet zeggen dat ik al interessante dingen gestudeerd heb vandaag. :woohoo: Voornamelijk omdat ik zelf koos wat ik van welk vak studeerde. :unsure:

Utred

Legacy Member
Mueske zei:
Hier zit toevallig niemand die psychiatrie doet? Of jongere geneeskunde studenten die er ervaring mee hebben, en vertrouwen hebben in hun kunnen? :p

Ik heb al de helft van mijn cursus inleiding tot de psychologie geleerd, close enough!

Mueske

Legacy Member
Utred zei:
Ik heb al de helft van mijn cursus inleiding tot de psychologie geleerd, close enough!

Not even remotely. :p Vooral omdat zo'n inleidende cursus psychologie toch zelden over psychopathologie en psychiatrie gaan. Een 2de reden is dat ik zelf psychologie studeer, en al meer achter de rug heb dan de helft van een inleidende cursus. :p

Morrissey

Legacy Member
Na een kleine week aan recht te studeren, oefeningen van KUL maken, en nagenoeg alles fout hebben, sterk bezig :cool:.

:help:

Tsubasa

Legacy Member
'T is pompen of verzuipen om mijn dagdoelstelling te halen. Ik leer niet graag na 9u :(

Insanitarium

Legacy Member
Mueske zei:
Hier zit toevallig niemand die psychiatrie doet? Of jongere geneeskunde studenten die er ervaring mee hebben, en vertrouwen hebben in hun kunnen? :p

Indien het criminologisch relevant is zou ik u misschien kunnen helpen? :P

Mijn kennis is wel beperkt tot vooral de forensische psychiatrie.

Mueske

Legacy Member
Insanitarium zei:
Indien het criminologisch relevant is zou ik u misschien kunnen helpen? :P

Mijn kennis is wel beperkt tot vooral de forensische psychiatrie.

Dat is het jammerlijk niet. :) 't is een examenvraag van Psychopathologie & psychiatrie waar ik het antwoord niet op weet.

Lorvet

Legacy Member
Nas zei:
Wat is een dool? :s
Nen duts, mongool, klootzak,... Iemand dat ge niet direct af kunt. Blijkbaar weten maar heel weinig mensen wat dat betekent. Hier kennen ze dat allemaal :unsure:

Met wat chance heb ik alle theorie van WA III er op 1 dag al door gejaagd tesamen met 3 HS'en netwerken; een halve dag achterstand weggewerkt en een halve dag voor op schema :D

freakykiller

Legacy Member
Vincort zei:
And rep was given that day.

Economie verbindt een beetje het sterkste van alle richtingen eigenlijk: het mathematisch uitdagende van de exacte wetenschappen met het maatschappelijk relevante van (sommige) andere menswetenschappen.

Alleen met rechten hebben we niets overeen, want dat is voor dommeriken die niets anders kunnen dan uit hun hoofd kunnen leren.

Riiiiight


Lorvet zei:
Met wat chance heb ik alle theorie van WA III er op 1 dag al door gejaagd tesamen met 3 HS'en netwerken; een halve dag achterstand weggewerkt en een halve dag voor op schema :D
Teach me master :unsure:

Tsubasa

Legacy Member
Snowyflake zei:
Vandaag hoop ik ook de 8-9u te halen :D

Vriendin heeft gebeld en heb gezegd dat het goed was dat ze komt :$.
Om half 11 is ze wel terug weg want zij moet morgen terug gaan werken (is al afgestudeerd), zal dan nog een uurke doen... Hoop ik.

Iemand

Legacy Member
Bier en tieten, tralalala

Koffie lust ik niet utred @nsboy:
Echte studenten weten wat goed is.

Subai

Legacy Member
josilirios zei:
Oke aangezien het hier vol met slidesprintende studenten zit,
Tijdens toegepaste fysica typte ik notities bij op de slides zelf.
Nu wou ik dit afprinten op deze manier
http://localhostr.com/files/muYoNXd/Schermafbeelding+2012-01-04+om+20.27.55.png
maar dan ipv lege lijntjes rechts men getypte notitie erbij.
Weet iemand hoe ik dat kan doen ( met meerdere slides per pagina)
Het enige dat ik kan is
http://d.localhostr.com/file/Vv8IWvZ/Schermafbeelding+2012-01-04+om+20.29.28.png
Full page dus, wat nogal kostelijk zou zijn..

Nee, dat gaat niet op een andere manier. I know, it sucks!

Utred zei:
Mijn kippenworsten zijn voor de eerste keer ooit niet opengebarsten!
On another note, ik heb te veel kippenworsten gegeten denk ik.

:rofl:

OT: engelstalige documenten over NON-DAC donoren, I hate them!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan