Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

josilirios

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Lol, net een mail gekregen dat mijn deelvrijstelling van wiskunde goedgekeurd zal zijn, dus het gedeelte foutenleer moet ik geen examen meer van maken. Ook vroeg om dit te weten jong:unsure: al een chance dat ik dit toch nie ging bekijken in den blok.

Ze zullen daar ook weten dat elke student de eerste week nog half congé pakt :p

stinky

Legacy Member
_ns_ zei:
"Burgies zijn elitaire zakken, das niets voor een meisje, de meeste zijn sociopaten"

:rofl:

"over hoe Rechten een vuilbakrichting is, dat sociale wetenschappers nitwits zijn die enkel moeten kunnen blokken zonder enig inzicht en dat rechten volzit met elitaire zakken"

Dit vind ik al een veel schonere uitspraak :D.

stinky

Legacy Member
Ja, maar dat wil niet zeggen dat ik sociale wetenschappen minderwaardig vind, zoals sommige burgies vinden. Ik vind het gewoon een mooie uitspraak van iemand die duidelijk gefrustreerd is.

libaros

Legacy Member
Why bother? Iedereen weet dat de bio-engies de slimste, nederigste en best sociaal functionerende zijn.:doc:

Orchidee

Legacy Member
josilirios zei:
Ze zullen daar ook weten dat elke student de eerste week nog half congé pakt :p

Tjah ik dacht dat zo'n dingen al lang moesten goedgekeurd zijn, voor een bepaalde datum. Dus ik had er eigenlijk niet meer op gehoopt, ook braafjes de les meegevolgd:p

NotoriousP

Legacy Member
Bah, ik denk dat er in een voorbeeld examen foute waarden staan want ik doe niets meer dan mijn vergelijkingen invullen en ik bekom waarden die een factor 10 hoger zijn dan realistisch. :s

profound

Legacy Member
Blue Falcon zei:
ge moet met vpn verbonden zijn he ;)

Oops, blok doet vreemde dingen met je hoofd :doh:

Volgende probleem; waar the hell vinde het examenrooster? Ik moet iets verkeerds doen denkek, want ik zit al heel den tijd te zoeken, en ik kom altijd maar op dezelfde pagina uit....
Eenmaal op Faculteit Bedrijf en Organisatie geklikt te hebben kunde kiezen tussen 'klasgroep' en 'lesgever'. Ik klik op klasgroep, klik op mijn studierichting (it-management) en dan kom ik op een of andere keivreemde pagina, waar ik 3 keer op TIM (afkorting van mijn richting) kan klikken, en vervolgens kom ik dan op nog een nietszeggende webpagina terecht, waar geen examenrooster te bespeuren valt....

Plz someone help me :confused:

Vio

Legacy Member
profound zei:
Oops, blok doet vreemde dingen met je hoofd :doh:

Volgende probleem; waar the hell vinde het examenrooster? Ik moet iets verkeerds doen denkek, want ik zit al heel den tijd te zoeken, en ik kom altijd maar op dezelfde pagina uit....
Eenmaal op Faculteit Bedrijf en Organisatie geklikt te hebben kunde kiezen tussen 'klasgroep' en 'lesgever'. Ik klik op klasgroep, klik op mijn studierichting (it-management) en dan kom ik op een of andere keivreemde pagina, waar ik 3 keer op TIM (afkorting van mijn richting) kan klikken, en vervolgens kom ik dan op nog een nietszeggende webpagina terecht, waar geen examenrooster te bespeuren valt....

Plz someone help me :confused:

admins2

en als ge daar ook niet op kunt kan ik u wel doorsturen wat je moet hebben

josilirios

Legacy Member
Oke aangezien het hier vol met slidesprintende studenten zit,
Tijdens toegepaste fysica typte ik notities bij op de slides zelf.
Nu wou ik dit afprinten op deze manier
http://localhostr.com/files/muYoNXd/Schermafbeelding+2012-01-04+om+20.27.55.png
maar dan ipv lege lijntjes rechts men getypte notitie erbij.
Weet iemand hoe ik dat kan doen ( met meerdere slides per pagina)
Het enige dat ik kan is
http://d.localhostr.com/file/Vv8IWvZ/Schermafbeelding+2012-01-04+om+20.29.28.png
Full page dus, wat nogal kostelijk zou zijn..

Th1x4nG

Legacy Member
waitwaitwait, comic sans ms in slides? :sop:

Kan u ni helpen me uw vraag trouwens :s

Vincort

Legacy Member
Snowyflake zei:

And rep was given that day.

Economie verbindt een beetje het sterkste van alle richtingen eigenlijk: het mathematisch uitdagende van de exacte wetenschappen met het maatschappelijk relevante van (sommige) andere menswetenschappen.

Alleen met rechten hebben we niets overeen, want dat is voor dommeriken die niets anders kunnen dan uit hun hoofd kunnen leren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan