josilirios
Legacy Member
Orchidee_x zei:Lol, net een mail gekregen dat mijn deelvrijstelling van wiskunde goedgekeurd zal zijn, dus het gedeelte foutenleer moet ik geen examen meer van maken. Ook vroeg om dit te weten jongal een chance dat ik dit toch nie ging bekijken in den blok.
Ze zullen daar ook weten dat elke student de eerste week nog half congé pakt

al een chance dat ik dit toch nie ging bekijken in den blok.
.



