Snowyflake
Legacy Member
reFleX.be zei:We zullen zien zeker, het zijn ook maar men eerst examens.
Onder grote druk kan ik alleszins bergen verzetten![]()
we shall see

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
reFleX.be zei:We zullen zien zeker, het zijn ook maar men eerst examens.
Onder grote druk kan ik alleszins bergen verzetten![]()

reFleX.be zei:Ik doe economie, eerste jaar
Ik heb internet nodig voor die domme SPSS (via VPN-verbinding)PinkyNTheBrain zei:De ideale studeerdrug is uw internet naar de kloten helpen denk ik.
En daardoor zit ik nu dus 9lives te lezen in plaats van verder te doen met die oefeningen 
Hangt een beetje af van de richting en het vak. Ik heb voor één vak 9 dagen en voor een ander vak 6 dagen, dat lukt op zich wel (maar ik heb het al samengevat dus ik zal het niet voor de eerste keer zien, en het ene vak ben ik toch al eens een dag mee bezig geweest). Voor sommige vakken is 3 dagen écht te weinig, tenzij je dagen van +12u gaat kloppen.reFleX.be zei:Zijn jullie eigenlijk echt al bezig met echt leren ? Ik bedoel, ik heb tussen elk examen drie dagen de tijd. Nu ben ik gewoon elk vak aan het doorlopen, dia's afprinten, cursus onderlijnen en begrijpen. In principe kan ik dat toch perfect leren op drie dagen tijd?
Of moet ik mij dringend zorgen beginnen maken? o.o
Snowyflake zei:Voor in uw eerste jaar was het mss geen slecht idee geweest al wat te leren in de blok :naughty:
Maja mss zijt ge slim genoeg he![]()
Matt. zei:Munsell Hue Test
Timewasterrrr. 44, niet slechts voor een kleurenblinde zou ik zeggen.
Nog even 24 pagina's herhalen en dan slapen!

Matt. zei:Munsell Hue Test
Timewasterrrr. 44, niet slechts voor een kleurenblinde zou ik zeggen.
Nog even 24 pagina's herhalen en dan slapen!
Snowyflake zei:37 geen flauw idee of dat goed of slecht is![]()
? Lage score is beter
(0 is perfect en 99 slechtst)Cadiuro zei:Met enkel 'slim genoeg' komt ge der ni e

freakykiller zei:Blijkbaar zijn jullie hier nogal kleurenblind? Lage score is beter
Zelf heb ik 12(0 is perfect en 99 verschrikkelijk)

Snowyflake zei:was ook vrij sarcastisch bedoeld
Ja Matt zei het dat hij kleurenblind was, zelf heb ik geen flauw idee hoe goed ik kleuren kan zien, blijkbaar niet zo denderend![]()
reFleX.be zei:Filosofie moet en zal vandaag afgeraken >.<
Zijn jullie eigenlijk echt al bezig met echt leren ? Ik bedoel, ik heb tussen elk examen drie dagen de tijd. Nu ben ik gewoon elk vak aan het doorlopen, dia's afprinten, cursus onderlijnen en begrijpen. In principe kan ik dat toch perfect leren op drie dagen tijd?
Of moet ik mij dringend zorgen beginnen maken? o.o
)Matt. zei:Munsell Hue Test
Timewasterrrr. 44, niet slechts voor een kleurenblinde zou ik zeggen.
Nog even 24 pagina's herhalen en dan slapen!
Ik verbaas mezelf.
edraket zei:http://i.imgur.com/3DetV.jpg
Iemand die hiervoor ne macro kan schrijven ofzo?
Alle x'kes moeten verbonden worden :') MONGOLENWERK
? Analyse van handelingen om zo het hele proces te verkorten ? Stond in onze cursus bedrijfskunde en gij doet toevallig ir bedrijfskundig zeker
?edraket zei:http://i.imgur.com/3DetV.jpg
Iemand die hiervoor ne macro kan schrijven ofzo?
Alle x'kes moeten verbonden worden :') MONGOLENWERK



Iemand zei:Schone rekening brah. Ik heb nog vaak zo'n dingen verbonden in mijn kindertijd.
Is dat wat ze bij de ir's moeten doen?![]()

freakykiller zei:omg
Is dat serieus wat ik denk dat het is? Analyse van handelingen om zo het hele proces te verkorten ? Stond in onze cursus bedrijfskunde en gij doet toevallig ir bedrijfskundig zeker
?
Kdacht echt niet dat men dat nog steeds deed
Iemand zei:Schone rekening brah. Ik heb nog vaak zo'n dingen verbonden in mijn kindertijd.
Is dat wat ze bij de ir's moeten doen?![]()



Wat een rotvolk!Ale, gij liever of ik ! Nog veel succes toegewenst ermeeedraket zei:Jawohl, gans industrial engineering is vaak nog gewoon een excelletje en knallen maar! Elke rij is een beweging van een hand die ik uit een video heb gehaald, ge wilt echt nie weten hoeveel tijd daar in gekropen is. En daarna kuntge aan elke beweging een bepaalde tijd gaan toewijzen op basis van een systeem en zo kuntge weten hoe lang iemand theoretisch zou moeten werken over een bepaald iets. Plezant he.
Das gewoon puur om de indies te pesten peizekWat een rotvolk!

edraket zei:Jawohl, gans industrial engineering is vaak nog gewoon een excelletje en knallen maar! Elke rij is een beweging van een hand die ik uit een video heb gehaald, ge wilt echt nie weten hoeveel tijd daar in gekropen is. En daarna kuntge aan elke beweging een bepaalde tijd gaan toewijzen op basis van een systeem en zo kuntge weten hoe lang iemand theoretisch zou moeten werken over een bepaald iets. Plezant he.
Das gewoon puur om de indies te pesten peizekWat een rotvolk!


) en dan blijkt het nog niet uit te komen. En dan moet ik weer al die syntaxregels overlopen om te vinden waar ergens de fout zit of dat ik misschien gemist heb met de missings of misschien wel helemaal in 't begin met de datacleaning en fuck you SPSS.
Zaten zo 1 of 2 blokjes tussen die nergens pasten 
Misericordiam zei:So, der staat hier een stelling voor mijn kot (overkant straat). Met dit kutweer, moet ik mij geen zorgen maken dat ie opeens omvalt en door mijn nogal oud kot valt op mij en dan RIP yours truly?
![]()
