Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Drew

Legacy Member
Utred zei:
We moeten allemaal prioriteiten stellen in ons leven, en mijn prioriteit is Jeroentje.
Na al die afleveringen heeft hij wel nog niet getoond hoe ge ne goeie fond legt :unsure:

glashelder

Legacy Member
Ik verdien mijn eventuele buizen zo hard dit semester.

tommie314 zei:
Die IQ-test bij Mensa gedaan, maar ik weet nog altijd niet hoe ik deze reeks moet aanvullen
1,0,-1,0,?


Repz voor het antwoord
Insert the number that logically completes the statement): 1, 0, -1, 0 __

Although 1 (the pattern being -1 -1, +1, +1) is a semi-logical solution, an
equally valid one is to square each number, and then subtract one, one times
one equals 1, -1 equals 0, 0 times 0 equals 0, -1 equals -1... -1times -1 is
1, -1 = 0

Krijg je ook IQ-punten voor Googleskillz? Because you totally should :unsure:

josilirios

Legacy Member
Lorvet zei:
Eerste helft van de dag; de laatste helft van een vak gedaan (de theorie toch).
Tweede helft van de dag; gelanterfant en snappen van de stelling van Thévenin. Die is dus echt niet moeilijk :wtf:

waarom Thévenin studeren als't met Northon ook gaat? :/

Ironpole

Legacy Member
tommie314 zei:
Die IQ-test bij Mensa gedaan, maar ik weet nog altijd niet hoe ik deze reeks moet aanvullen
1,0,-1,0,?


Repz voor het antwoord

1, waarden van ne sinus telkens over 90°?

Ironpole

Legacy Member
tommie314 zei:
sinussen in een IQ-test???

Ja voor de rest lijkt mij dat logisch. Je gaat van 1 naar -1 door telkens er één af te doen, en de laatste is weer nul wat aangeeft dat je weer aan het stijgen bent. Aangezien je voor de rest niets weet kan je niet anders doen dan het vorige imiteren. En toevallig zie ik daar ook ne sinus in.

Maar ja, wat voor zin heeft het, ge moet uw eigen IQ kennen hé. :lol:

josilirios

Legacy Member
tommie314 zei:
sinussen in een IQ-test???
Ja ik denk het ook zo, heb hem trouwens ook net gedaan... :p
Geven die trouwens altijd major hoge percentiele score's zodat je het zou kopen? Of is dat echt zo?

freakykiller zei:
Thévenin is makkelijker :unsure:
Ik weet het eigenlijk nietmeer... :p

freakykiller

Legacy Member
josilirios zei:
Ja ik denk het ook zo, heb hem trouwens ook net gedaan... :p
Geven die trouwens altijd major hoge percentiele score's zodat je het zou kopen? Of is dat echt zo?


Ik weet het eigenlijk nietmeer... :p

Ik eigenlijk ook niet :D. Maar we moeten ze alvast beide kunnen dusja :unsure:

josilirios

Legacy Member
freakykiller zei:
Ik eigenlijk ook niet :D. Maar we moeten ze alvast beide kunnen dusja :unsure:

Wij mochten kiezen wat we gebruiktten, zolang we het maar konden oplossen :D Dit jaar wel nog niet nodg gehad. Welke richting en jaar misschien? :p

Matt.

Legacy Member
Nog te gaan voor vandaag:
• Lygocoris pabulinus (appelwants) (Heteroptera)
• Dysdercus fasciatus (katoenvuurwants) (Heteroptera)
• Scarabaeidae: engerlingen (Coleoptera)
• Agriotes spp.: ritnaalden (Coleoptera)
• Anobium punctatum (houtworm) (Coleoptera)
• Cerambycidae (boktorren) (Coleoptera)
• Leptinotarsa decemlineata (coloradokever) (Coleoptera)
• Diabrotica virgifera (maïswortelboorder) (Coleoptera)
• Otiorhynchus sulcatus (gegroefde lapsnuittor) (Coleoptera)
• Anthonomus grandis (katoensnuitkever) (Coleoptera)
• Sitophilus granarius (graankalander) (Coleoptera)
• Malacosoma neustria (ringelrups) (Lepidoptera)
• Autographa gamma (gamma-uiltje) (Lepidoptera)
• Mamestra brassicae (kooluil) (Lepidoptera)
• Spodoptera littoralis (katoenbladrups) (Lepidoptera)
• Lymantria dispar (plakkervlinder) (Lepidoptera)
• Thaumetopoea processionea (eikenprocessierups) (Lepidoptera)
• Pieris brassicae (koolwitje) (Lepidoptera)
• Plutella xylostella (koolmotje) (Lepidoptera)
• Cameraria ohridella (kastanjemineermot) (Lepidoptera)
• Cydia pomonella (fruitmotje) (Lepidoptera)
• Ostrinia nubilalis (maïsstengelboorder) (Lepidoptera)
• Tenthredinidae (bladwespen) (Hymenoptera)
• Tipula spp. (langpootmuggen, emelten) (Diptera)
• Cecidomyiidae (galmuggen) (Diptera)
• Ceratitis capitata (Middellandse-Zeefruitvlieg) (Diptera)
• Liriomyza spp. (mineervliegen) (Diptera)
• Podisus maculiventris (roofwants van rupsen e.a.) (Heteroptera)
• Orius laevigatus (roofwants van tripsen e.a.) (Heteroptera)
• Macrolophus pygmaeus (roofwants van wittevliegen e.a.) (Heteroptera)
• Chrysoperla carnea (gaasvlieg) (Neuroptera)
• Carabidae (loopkevers) (Coleoptera)
• Staphylinidae (kortschildkevers) (Coleoptera)
• Adalia bipunctata, Harmonia axyridis (lieveheersbeestjes) (Coleoptera)
• Cotesia glomerata (sluipwesp van rupsen) (Hymenoptera)
• Encarsia formosa (sluipwesp van wittevliegen) (Hymenoptera)
• Aphidius spp. (sluipwespen van bladluizen) (Hymenoptera)
• Vespidae (wespen) (Hymenoptera)
• Formicidae (mieren) (Hymenoptera)
• Bombus terrestris (aardhommel) (Hymenoptera)
• Syrphidae (zweefvliegen) (Diptera)
• Feltiella acarisuga (galmug, predator van spintmijten) (Diptera)

:sop:

freakykiller

Legacy Member
josilirios zei:
Wij mochten kiezen wat we gebruiktten, zolang we het maar konden oplossen :D Dit jaar wel nog niet nodg gehad. Welke richting en jaar misschien? :p

ir computerwetenschappen 2e jaar. Eerst nog dit semi-algemeen semester en dan beginnen de computervakken !

Gij ?

^succes Math'ke :p

Hier ben ik goed aan het knallen, maar dat is dan ook omdat de achterstand fout begint te lopen en vandaag best begin aan me vak waar ik maandag examen van heb dus dit vak nog zoveel redden zoals ik kan :unsure:

Joeshoe

Legacy Member
Drie weken blok is echt zo'n vergiftigd geschenk. Allemaal leuk en wel als ge deftig kunt leren, maar verder dan eens lezen komt het hier voorlopig toch niet.

En waarom krijg ik tijdens den blok altijd de drang om te beginnen programmeren? Elk jaar opnieuw. Ik krijg nu weer goesting om verder te werken aan mijn 2D shooter spel waar ik vórige blok mee begonnen was :sop:

glashelder

Legacy Member
Ik heb hier, buiten alle verwachtingen om, toch nog eens SPSS open gedaan. En toch tot aan bladzijde 56 (van de 185) van de studentencursus geraakt. Niet slecht. Als ik dat nu elke dag doe tot dinsdag, dan heb ik misschien elke oefening 1x gemaakt en steek ik er misschien nog wat van op. En dan voel ik me niet zo schuldig omdat ik niks doe. Kudtvak. Heb er hoofdpijn van gekregen.

Matt.

Legacy Member
Fuck, al kwart voor drie? Tijd vliegt. Morgen hopelijk wat productiever...
Ik heb zo de impressie dat er geen nachtshift meer is dit jaar? :s Dan maar succes voor de ochtendshift! Slaapwel!

freakykiller

Legacy Member
Matt. zei:
Fuck, al kwart voor drie? Tijd vliegt. Morgen hopelijk wat productiever...
Ik heb zo de impressie dat er geen nachtshift meer is dit jaar? :s Dan maar succes voor de ochtendshift! Slaapwel!

Oh toch wel hoor, enkel leer ik nu beter en post ik niet ieder uur !

Snowyflake

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Morgen staat er wiskunde op het programma, vraag me af wat hij zou kunnen vragen van theorie... Definities zeker. We hebben amper bewijzen gezien :D (eentje herinner ik me nog van in de laatste les :unsure:)

Theorie bij Carette is meestal als volgt:

8 a 10 Waar/Vals vraagjes

en 1 bewijs geven.

derest zijn oefeningen :D

Racing_Genk zei:
Pff die limiet steekt toch echt tegen van kotnet. Ik probeer een game te downloaden via steam maar da zou meteen 25% van de maandelijks toegelaten GB in beslag nemen..

Mss speciaal ingesteld om u tegen te houden van spelletjes te spelen en te studeren? (a)

Baats zei:
Bij die matrices/vectoren (geloof ik) waren er een drie-tal. Poepsimpele, dat wel.

Nu nog een 1.5/2 dagen Wiskunde, dan financiële analyse proberen te herhalen op 3 dagen en dan recht knallen tot het examen :)

pff ik wil ook graag nog eens financiele analyse herhalen maar zal wss geen tijd meer voor hebben. Morgen laatste dag recht dan 4 dagen economie (is dat veel of weinig?) en dan 4 dagen knallen voor examen recht :D Nu en dan als ik het vak van de dag mij even tegensteekt bekijk ik wel vlug eens iets van FAO bv de correcties in T8 ofzo :p


Matt. zei:
Fuck, al kwart voor drie? Tijd vliegt. Morgen hopelijk wat productiever...
Ik heb zo de impressie dat er geen nachtshift meer is dit jaar? :s Dan maar succes voor de ochtendshift! Slaapwel!

Neen het is super raar bij mij, vanaf 11u wilt mijn computer nooit meer verbinden met het internet :s En soms duurt dat tot 1u soms tot 2u,3u enzo ... nu is het weer effe inorde :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan