Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
Ben die wiskunde beu! Deze namiddag eens een voorbeeldexamen maken om te zien of ik het voldoende beheers.:p

Cadiuro

Legacy Member
Deze voormiddag ging naar het ophalen van mijn surfmateriaal dat voor de winter beter thuis ligt... Is beter tegen muizen, schade door vorst en diefstal.

Deze namiddag leren.

Also, eindelijk verder aant spelen op Super Meat Boy... Wat een spel :D Die muziek, dat verhaal

Utred

Legacy Member
De namiddag begint maar om 1 uur of half 2. Tenzij je hollander bent. Alhoewel daar duurt de middag tot 7 uur ofzo dacht ik.
Ok, wikipedia is het met me eens maar taaladvies. Maar taaladvies zit vol hollanders dus dat boeit niet.




Al 70 pagina's gedaan vandaag, wat mooi is aangezien ik voor fysiologie maar een goeie 100 pagina's per dag had gerekend.

Cadiuro

Legacy Member
Utred zei:
De namiddag begint maar om 1 uur of half 2. Tenzij je hollander bent. Alhoewel daar duurt de middag tot 7 uur ofzo dacht ik.

Al 70 pagina's gedaan vandaag, wat mooi is aangezien ik voor fysiologie maar een goeie 100 pagina's per dag had gerekend.

WIE BEN JE EN WAT HEB JE MET ONS KONIJN GEDAAN

@Drew: Grapjas :p

Utred

Legacy Member
Blokken gaat veel sneller als je niet om de 5 minuten het hele internet nakijkt blijkbaar.

En ik vind nog altijd geen uitsluitsel over het middagding. Maar het is absurd dat je zou middageten in de namiddag dus ik blijf bij mijn eerste gedacht.

Burrid

Legacy Member
Hoera, nmbs heeft pennenzak terug gevonden.
De voor mij waardevolle usb stick en magneet zit er nog in :woohoo:

Anoniem06

Legacy Member
Ja fuck, ik had mezelf voorgenomen om hele dag te leren. Ik check eerst nog eens het nieuwsblad.be, zie daar een 10 minuten durend filmpje over belangrijkste gebeurtenissen afgelopen 100 jaar. Begin dan van die dingen verder op te zoeken die ik niet kende en meer over wou weten, kom op een 40 minuten durend filmpje van lockerbie terecht --> 12u45.

Fuck you nieuwsblad :sop:

Misericordiam

Legacy Member
Gisteren goede dag gehad maar het is blijkbaar tot de streep en niet verder gegaan. Ik kon mijn achterstand van drie hoofdstukken wat inhalen door een hoofdstuk extra te leren maar het ging absoluut niet meer. Toch zo'n 7 uur gewerkt gisteren.

Zware ergernis: overbuur heeft stelling laten plaatsen en nu is't hier al heel de dag kutmuziek van die werklui die bezig zijn :sop:

Arne zei:
Ja fuck, ik had mezelf voorgenomen om hele dag te leren. Ik check eerst nog eens het nieuwsblad.be, zie daar een 10 minuten durend filmpje over belangrijkste gebeurtenissen afgelopen 100 jaar. Begin dan van die dingen verder op te zoeken die ik niet kende en meer over wou weten, kom op een 40 minuten durend filmpje van lockerbie terecht --> 12u45.

Fuck you nieuwsblad :sop:

Zo herkenbaar. Pauzes lopen daardoor ook altijd veel uit. Omdat je nog iets wil opzoeken ofzo :p. One thing leads to another.

Utred

Legacy Member
De avond begint om 6 uur ja.

Even een extra pauze ingelast. Koffie en dan powernap van 10 minuten tot de caffeïne werkt.

Put_met_keren

Legacy Member
Opstaan om 10u en beginnen leren om 11u is geworden opstaan om 12u30 en beginnen studeren om 13u45 :(

Anoniem06

Legacy Member
Misericordiam zei:
Zo herkenbaar. Pauzes lopen daardoor ook altijd veel uit. Omdat je nog iets wil opzoeken ofzo :p. One thing leads to another.

Nu gewoon pc in slaapstand en ik in studeerstand voor de komende 2 uur, dan pauze :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan