Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Snowyflake

Legacy Member
Recht begint eindelijk wat minder saai te worden nu het bijna klaar is .. Nu tijd om te gaan slapen :)

Slaapwel!

Akai

Legacy Member
Ik moet ook echt stoppen met zo laat te werken en in de plaats vroeger opstaan :sop:

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
pff ik wil ook graag nog eens financiele analyse herhalen maar zal wss geen tijd meer voor hebben. Morgen laatste dag recht dan 4 dagen economie (is dat veel of weinig?) en dan 4 dagen knallen voor examen recht :D Nu en dan als ik het vak van de dag mij even tegensteekt bekijk ik wel vlug eens iets van FAO bv de correcties in T8 ofzo :p


Economie gaat zwaar worden die dagen voor het examen.. Nog niet zo heel veel voor gedaan (buiten elke ochtend snel eens hoofdstukje overlopen). Dus na het examen FA wordt dat zwaar doorleren :p

Ironpole

Legacy Member
Vandaag een mengeling van alle vakken te doen. Denk dat ik veel ga treuzelen vandaag omdat ik niets concreets gepland heb...

coldplayke

Legacy Member
Hell yeah, alle vragen van Duits zijn beantwoord. Nu nog 12 bladzijden antwoorden vanbuiten leren >.>

Utred

Legacy Member
Tussenstand: half uur te laat opgestaan, wel nog redelijk snel begonnen maar ondertussen al een dutje van 20 minuten gedaan.

josilirios

Legacy Member
freakykiller zei:
ir computerwetenschappen 2e jaar. Eerst nog dit semi-algemeen semester en dan beginnen de computervakken !

Gij ?

^succes Math'ke :p

Hier ben ik goed aan het knallen, maar dat is dan ook omdat de achterstand fout begint te lopen en vandaag best begin aan me vak waar ik maandag examen van heb dus dit vak nog zoveel redden zoals ik kan :unsure:

Industrieel ingenieur bouwkunde, ook de laatste algemene semester aan't afsluiten ;)

On topic, OVERSLAPEN

Tsubasa

Legacy Member
Ik time mijn pauzes vandaag :p. Na een kwartier gaat mijn gsm af. Vandaag moet ik echt veel doen of ik zit echt onoverbrugbaar achter. Man, heb het echt wat onderschat. Hoop dat ik de schade kan beperken en dan volgend semester wat meer doen. Goed, zeg ik elke keer en steeds vallen mijn examens mee en dan doe ik toch niks in't jaar, ma nu zou het wel eens het jaar kunnen zijn dat ik tegen de lamp loop! Spannend!

Neig aan't twijfelen om te stoppen met slides te leren en de cursus te leren. Denk dat dat sneller gaat, ma die slides zijn zo goed. Alles staat daar duidelijk in uitgelegd in stapjes (:p) en snap dus alles meteen, wat ook wel serieus wat voordelen heeft.

Plutus

Legacy Member
In een masterjaar: "1 variabele kan onderscheidt maken"
Werkelijk om van te janken.. Op zo'n moment verlies je alle hoop in de mensheid :cry:

Subai

Legacy Member
Utred zei:
Tussenstand: half uur te laat opgestaan, wel nog redelijk snel begonnen maar ondertussen al een dutje van 20 minuten gedaan.

Als je goed werkt ------> een kleine beloning

OT: ook es beginnen zie! Als de vriendin blijft slapen verlies je 's ochtends veel tijd :bow:

Orchidee

Legacy Member
Concentratie is zo laag deze blok. En die gedachten die heel de tijd afdwalen:angry:


Tijd voor een tasje soep.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan