Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cadiuro zei:Voor iedereen die vandaag geblokt heeft (Konijn, gij ni! Matt, gij een beetje.)

Matt. zei:De link klonk veelbelovend maar ik kom hier gewoon terecht op een of andere louche uitziende site.![]()

TheRedDevils zei:Morgen staat er wiskunde op het programma, vraag me af wat hij zou kunnen vragen van theorie... Definities zeker. We hebben amper bewijzen gezien(eentje herinner ik me nog van in de laatste les
)

Matt. zei:Noope, won't work.Deze site.
Wel raar dat 'ie naar Fronpage verwijst..Nas zei:Das wrs omdat je geen member bent?

Bunny10 zei:Is het mogelijk om over te schakelen van een gewoon studentencontract naar een examencontract tussen 2 semesters?
Normaal bel ik naar mijn trajectbegeleider voor zo'n dingen, maar dan moet ik wachten tot maandag en via google niet direct een antwoord gevonden..
Moest iemand hier dit weten, zou het een grote hulp zijn!
btw: Heb maar 36 studiepunten dit jaar en al mijn vakken zijn mogelijk te doen via een examencontract. Heb wel 2 jaarvakken, maar ook die zijn normaal mogelijk met een examencontract.
Utred zei:Ok, vanaf morgen gaan we in examenmodus in plaats van blokmodus. Half 8 opstaan, niet half 9. Na de krant direct beginnen leren, niet eerst nog een serie. 's Middags pauze als Jeroen Meus begint, en om 1 uur weer beginnen. Elke dag blokken tot South Park begint(6 uur) en niet tot Cracked updatet(beetje na 3).
In theorie zou dat mijn uren blok per dag zo ongeveer moeten verdubbelen. Hoe het in de praktijk uitdraait horen jullie morgen.
josilirios zei:Dan moet je voor ingenieur gaan![]()
Bovendien kan ik voor geen meter wiskunde 
e.House zei:Wat bedoel je eigenlijk met een studentencontract, want een examencontract is toch gewoon de benaming voor een inschrijving in een richting?
Utred zei:We moeten allemaal prioriteiten stellen in ons leven, en mijn prioriteit is Jeroentje.