Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Duffman-

Legacy Member
Ugh. Volgens mijn planning zou ik een paper moeten schrijven maar de laatste 3 uur hebben geen letter tekst opgeleverd. Dan maar iets anders studeren.

TheRedDevils

Legacy Member
Morgen staat er wiskunde op het programma, vraag me af wat hij zou kunnen vragen van theorie... Definities zeker. We hebben amper bewijzen gezien :D (eentje herinner ik me nog van in de laatste les :unsure:)

Racing_Genk

Legacy Member
Pff die limiet steekt toch echt tegen van kotnet. Ik probeer een game te downloaden via steam maar da zou meteen 25% van de maandelijks toegelaten GB in beslag nemen..

Cadiuro

Legacy Member
Matt. zei:
De link klonk veelbelovend maar ik kom hier gewoon terecht op een of andere louche uitziende site. :s

Welke site? Bij mij werkt de link tegoei

Told ya da em maar een beetje voor u was :p

Edit: Probeer dit eens?

Baats

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Morgen staat er wiskunde op het programma, vraag me af wat hij zou kunnen vragen van theorie... Definities zeker. We hebben amper bewijzen gezien :D (eentje herinner ik me nog van in de laatste les :unsure:)

Bij die matrices/vectoren (geloof ik) waren er een drie-tal. Poepsimpele, dat wel.

Nu nog een 1.5/2 dagen Wiskunde, dan financiële analyse proberen te herhalen op 3 dagen en dan recht knallen tot het examen :)

Bunny10

Legacy Member
Is het mogelijk om over te schakelen van een gewoon studentencontract naar een examencontract tussen 2 semesters?

Normaal bel ik naar mijn trajectbegeleider voor zo'n dingen, maar dan moet ik wachten tot maandag en via google niet direct een antwoord gevonden..

Moest iemand hier dit weten, zou het een grote hulp zijn!

btw: Heb maar 36 studiepunten dit jaar en al mijn vakken zijn mogelijk te doen via een examencontract. Heb wel 2 jaarvakken, maar ook die zijn normaal mogelijk met een examencontract.

Cadiuro

Legacy Member
Matt. zei:
Noope, won't work. :p Deze site.

Ok da's wel logisch, dat is de site waar de afbeelding vandaan komt :p Wel raar dat 'ie naar Fronpage verwijst..

Ik zal MORGEN als je wel goed gestudeerd hebt een link zoeken die wel werkt!
Also, blijf van FJ weg als je niet nodeloos veel tijd wil verliezen op internet.

Utred

Legacy Member
Ok, vanaf morgen gaan we in examenmodus in plaats van blokmodus. Half 8 opstaan, niet half 9. Na de krant direct beginnen leren, niet eerst nog een serie. 's Middags pauze als Jeroen Meus begint, en om 1 uur weer beginnen. Elke dag blokken tot South Park begint(6 uur) en niet tot Cracked updatet(beetje na 3).
In theorie zou dat mijn uren blok per dag zo ongeveer moeten verdubbelen. Hoe het in de praktijk uitdraait horen jullie morgen.

e.House

Legacy Member
Bunny10 zei:
Is het mogelijk om over te schakelen van een gewoon studentencontract naar een examencontract tussen 2 semesters?

Normaal bel ik naar mijn trajectbegeleider voor zo'n dingen, maar dan moet ik wachten tot maandag en via google niet direct een antwoord gevonden..

Moest iemand hier dit weten, zou het een grote hulp zijn!

btw: Heb maar 36 studiepunten dit jaar en al mijn vakken zijn mogelijk te doen via een examencontract. Heb wel 2 jaarvakken, maar ook die zijn normaal mogelijk met een examencontract.

Wat bedoel je eigenlijk met een studentencontract, want een examencontract is toch gewoon de benaming voor een inschrijving in een richting?

Nas

Legacy Member
Utred zei:
Ok, vanaf morgen gaan we in examenmodus in plaats van blokmodus. Half 8 opstaan, niet half 9. Na de krant direct beginnen leren, niet eerst nog een serie. 's Middags pauze als Jeroen Meus begint, en om 1 uur weer beginnen. Elke dag blokken tot South Park begint(6 uur) en niet tot Cracked updatet(beetje na 3).
In theorie zou dat mijn uren blok per dag zo ongeveer moeten verdubbelen. Hoe het in de praktijk uitdraait horen jullie morgen.


Gij plant uwen blok aan de hand van de tv-gids?

Bunny10

Legacy Member
e.House zei:
Wat bedoel je eigenlijk met een studentencontract, want een examencontract is toch gewoon de benaming voor een inschrijving in een richting?

Ik ben nu ingeschreven als student met een diplomacontract. Dat is wat de meeste studenten doen, dus alle lessen volgen en examens maken. Met een examencontract mag je niet deelnemen aan de lessen.

Met een gewoon studentencontract bedoelde ik dus diplomacontract.

Utred

Legacy Member
We moeten allemaal prioriteiten stellen in ons leven, en mijn prioriteit is Jeroentje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan