Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
Saphira zei:
Kmoe dit semester tapen... :unsure:

Je moet maar een pm zenden als het zover is ;)

nog een uurtje leren en dan voetbal kijken! Kan toch spreken van een geslaagde blokdag.

Cadiuro

Legacy Member
Snowyflake zei:
Beste golven voor golfsurf zijn imo momenten dat er weinig wind is. Pure swell :love: Idd ook ontstaan door storm etc .. maar wel duizenden mijl verder. Vorming van golven hangt ook af van de vorm van de bodem etc ... Dus wind op dit moment is naar mijn mening geen juiste indicatie voor het al dan niet aanwezig zijn van goede golfsurfcondities :D Ben niet aan zee vandaag maar ben er vrij zeker van dat de noordzee een gigantische klotsbak is vandaag. Met mss grote golven maar daarom niet optimaal om te besurfen.

Heb net op het Journaal gehoord dat de Seaking moeten uitrukken is om 4 surfers te redden.
Ken je eigen kunnen, mensen :(

weirdo

Legacy Member
man man, slechtste blok ooit, mede te wijten aan hoe crappy het vak gegeven werd... niet leuk als je het allemaal zelf mag uitzoeken als je toch de moeite hebt genomen om naar de lessen te gaan...

Century

Legacy Member
Tsubasa zei:
Goed voor de concentratie? :unsure:

Dat wel, en dan moet ge bedenken dat er nog een boom hele tijd heeft staan wankelen. Die heeft het gelukkig gehouden.
Het gebouw hiernaast is zo'n mini-appartementsblok en ge zag echt al die mensen op hun terras staan gapen :p

Ironpole

Legacy Member
Planning voor vandaag afgewerkt (het vak in z'n totaliteit eigenlijk). Ik ga nog wat menial tasks doen dan, regeltjes vanbuiten leren maw.

Mr.

Legacy Member
weirdo zei:
man man, slechtste blok ooit, mede te wijten aan hoe crappy het vak gegeven werd... niet leuk als je het allemaal zelf mag uitzoeken als je toch de moeite hebt genomen om naar de lessen te gaan...

Idem hier. Ben nagenoeg alle lessen geweest en nu kom ik tot het besluit dat ik me beter met dat beest van een handboek alleen aan mijn bureau had gezet.

Put_met_keren

Legacy Member
2 uurtjes recht gedaan en 2 uurtjes Franse vocabulaire.
't Is naar mijn normen een goede dag geweest :p

Monoslay

Legacy Member
^zalige nickname. :p
Nu ff naar de voetbal zien en straks nog wat paleo of Kwantitatieve doen. :D

Burrid

Legacy Member
Hopelijk komt mijn verloren pennenzak ooit terecht.
Maar ik vrees, want de trein passeerde in brussel.

Matt.

Legacy Member
tom1 zei:

Alsof gij dat kunt weten! Is een vak samen met landbouw trouwens. Het gedeelte dat meest aanleunt bij cel&gen is het minst blok-intensieve btw. :p

insomnia

Legacy Member
Geen fucking bal gedaan vandaag. Geen druk omdat ik momenteel meer dan tijd genoeg heb + pokkesaai vak = 'verloren' dag.

Racing_Genk

Legacy Member
Weer 110 pagina's recht gedaan vandaag, het boek gaat volledig geleerd zijn in de geplande 5 dagen :p

NotoriousP

Legacy Member
Naar de solden geweest (rugzak, schoenen, 3 tshirts en 2 pulls) en dan nog mijn bipolaire transistor en moscap gedaan. Geen slecht dagje. :p

Lorvet

Legacy Member
Eerste helft van de dag; de laatste helft van een vak gedaan (de theorie toch).
Tweede helft van de dag; gelanterfant en snappen van de stelling van Thévenin. Die is dus echt niet moeilijk :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan