Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Saphira

Legacy Member
TheFallen zei:
Ik begrijp uw frustratie :p. Je moet dit zelfs niet in de psychologie kennen -_-.
Nuja, DSM-diagnose is vaak bijkomstig in vele settings.

Da's precies de basis bij ons, vanwaaruit ze alle cursussen maken. Hoeveel criteria's dak al ni uit mijn hoofd heb moeten leren :doh:

Tibokio

Legacy Member
Lap, nu zit ik al een halfuur het Leidenfrost effect te bestuderen ipv te blokken :(

_ns_

Legacy Member
Morgen der eens enorm goed invliegen, anders gaat het niet al te goed komen. Wat een moeilijk vak :(.

Ironpole

Legacy Member
_ns_ zei:
Morgen der eens enorm goed invliegen, anders gaat het niet al te goed komen. Wat een moeilijk vak :(.

Seg, yoe, 't is maar een ideetje hé, maar waarom doe je dat dan nu niet? :unsure:

_ns_

Legacy Member
Ironpole zei:
Seg, yoe, 't is maar een ideetje hé, maar waarom doe je dat dan nu niet? :unsure:

't Lukt echt voor geen kanten, ik weet niet hoe het komt. Normaal leer ik altijd wel tot +- 21 uur, ma bon. :p

TheRedDevils

Legacy Member
Saphira zei:
Kinestherapie.

Ma kom der echt slecht van. We moeten alle slides met 'n kruisje kennen. In plaats van behandelingen te moeten kennen is 't enkel maar de diagnostische criteria.

Je moet maar zeggen als je een proefpersoon nodig hebt :unsure:

Matt.

Legacy Member
Fack, dit is zo eerste bachelor, taxonomie vanbuiten blokken. Saaier wordt het niet.

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
En hoe denk je dat die golven er komen ;)?

Beste golven voor golfsurf zijn imo momenten dat er weinig wind is. Pure swell :love: Idd ook ontstaan door storm etc .. maar wel duizenden mijl verder. Vorming van golven hangt ook af van de vorm van de bodem etc ... Dus wind op dit moment is naar mijn mening geen juiste indicatie voor het al dan niet aanwezig zijn van goede golfsurfcondities :D Ben niet aan zee vandaag maar ben er vrij zeker van dat de noordzee een gigantische klotsbak is vandaag. Met mss grote golven maar daarom niet optimaal om te besurfen.

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Beste golven voor golfsurf zijn imo momenten dat er weinig wind is. Pure swell :love: Idd ook ontstaan door storm etc .. maar wel duizenden mijl verder. Vorming van golven hangt ook af van de vorm van de bodem etc ... Dus wind op dit moment is naar mijn mening geen juiste indicatie voor het al dan niet aanwezig zijn van goede golfsurfcondities :D Ben niet aan zee vandaag maar ben er vrij zeker van dat de noordzee een gigantische klotsbak is vandaag. Met mss grote golven maar daarom niet optimaal om te besurfen.

Ik had het dan ook op de wind in de oceaan hoor ;)

Bon, weer veel te lang aan't pauzeren geweest, 'k ga weer leren :unsure:

Btw; enkele dagen geleden aan onze kust: Staketsel on Vimeo

coldplayke

Legacy Member
Ik ben echt diep aan het graven voor Duitse literatuur...ik word nog een echte filosoof.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan