Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Lorvet zei:
Altijd leuk, wiskunde-examens verbeteren uit het 3de middelbaar wanneer je hoort pauze te nemen / te studeren. :sop:

Ik ken het gevoel, maar dan met examen Engels :p

Cadiuro

Legacy Member
Baats zei:
En hoe denk je dat die golven er komen ;)?

Fair point. Still, in theorie heb je niet per se wind nodig :p

Donderdag geven ze nog zo'n dag als dit... Misschien toch iemand zoeken die mee kan gaan.

Nu alleen surfen is ronduit onverantwoord. Ik zou ook niet ergens op een groot meer of op zee moeten gaan nu, maar op mijn thuismeer - dat op een normale dag veel te klein is - is het nu ideaal, denk ik. Geen blaadjes aan de bomen, veel wind, goede richting.

Matt.

Legacy Member
Mijn ma loopt hier al de ganse dag rond, toch ni zo productief dan. Dweilen, stofzuigen, ... :sop:

Morrissey

Legacy Member
Vandaag om half 9 begonnen, nagenoeg heel de tijd kunnen doorleren aan Recht. Serieus stuk vooruit gegaan, perfect op schema. Ik stop er mee voor vandaag, gezien wat ik wou gezien hebben :)

Saphira

Legacy Member
Voor 'n vak moeten we alle DSM IV criteria kennen van verschillende psychologische aandoeningen, terwijl je later gewoon 'n boekje kunt bij je nemen en ze opzoeken...
Kben geen f*cking psychologe eh!

Geef ons eens wa nuttige vakken.

josilirios

Legacy Member
Ironpole zei:
Het ziet er vrij fake uit eigenlijk. :unsure:
Muug veel regen hier, bij de buren alles onder water. :p

Is echt hoor, valt fysisch te verklaren ( door het op een bepaalde temperatuur te brengen zodat die op een vaste afstand van die track blijven 'zweven')

Insanitarium

Legacy Member
Saphira zei:
Voor 'n vak moeten we alle DSM IV criteria kennen van verschillende psychologische aandoeningen, terwijl je later gewoon 'n boekje kunt bij je nemen en ze opzoeken...
Kben geen f*cking psychologe eh!

Geef ons eens wa nuttige vakken.

Lol, hebben wij ook al moeten doen voor bepaalde vakken :)
En ik doe ook geen psychologie!
Welke richting doet ge?

Monoslay

Legacy Member
Paleografie begint te lukken, enig probleem is dat we ongeveer 80% juist moeten hebben om maar net te slagen...

Saphira

Legacy Member
Insanitarium zei:
Lol, hebben wij ook al moeten doen voor bepaalde vakken :)
En ik doe ook geen psychologie!
Welke richting doet ge?

Kinestherapie.

Ma kom der echt slecht van. We moeten alle slides met 'n kruisje kennen. In plaats van behandelingen te moeten kennen is 't enkel maar de diagnostische criteria.

Insanitarium

Legacy Member
Saphira zei:
Kinestherapie.

Ma kom der echt slecht van. We moeten alle slides met 'n kruisje kennen. In plaats van behandelingen te moeten kennen is 't enkel maar de diagnostische criteria.

Flashback naar het vak psychiatrie dat ik had vorig jaar! Daar was het ook quasi enkel de diagnostische criteria.
Gelukkig vond ik het echt interessant, of anders had ik dat niet overleefd :)
Knal vanbuiten blokken is sowieso mijn ding niet.

TheFallen

Legacy Member
Saphira zei:
Kinestherapie.

Ma kom der echt slecht van. We moeten alle slides met 'n kruisje kennen. In plaats van behandelingen te moeten kennen is 't enkel maar de diagnostische criteria.

Ik begrijp uw frustratie :p. Je moet dit zelfs niet in de psychologie kennen -_-.
Nuja, DSM-diagnose is vaak bijkomstig in vele settings.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan