Dubbelpunt
Legacy Member
[B]Rocketeer;15778355 zei:Bijberoep tel ik totaal niet aangezien je met heel lage kosten een bedrijf kunt openhouden omdat uw inkomen 99% bestaat uit het werken voor een werkgever zijn.
Je moest eens weten hoeveel mensen er zelfstandige zijn in bijberoep en
1. zich inschrijven tot 5.000eur zonder btw
2. meer dan 10.000eur ophalen per jaar
3. er maar 2.000eur aangeven
Hoe kan het ook anders als je uw uren pas nadien moet aangeven? Dan liegt iedereen over het gedane werk in het verleden. Het systeem van zelfstandige in bijberoep roept om zwartwerk.
.


