Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaar Hoofd bij na pensioen ander totaal
1994 584.088 114.146 64.507 1.917 764.658
1995 585.503 119.013 65.643 1.226 771.385
1996 591.762 125.756 66.610 38 784.166
1997 591.849 129.768 65.503 51 787.171
1998 592.084 136.062 64.652 8 792.806
1999 588.978 140.603 64.270 3 793.854
2000 586.394 145.594 62.905 30 794.923
2001 581.517 150.399 61.558 7 793.481
2002 580.317 154.023 60.917 - 795.257
2003 640.047 158.094 58.514 - 856.655
2004 636.594 163.772 59.351 - 859.717
2005 636.620 170.357 60.291 - 867.268
2006 640.732 178.926 60.964 - 880.622
2007 652.000 190.268 62.686 - 904.954
2008 659.907 199.650 64.389 - 923.946
2009 662.039 205.862 66.741 - 934.642
2010 669.726 212.665 70.194 - 952.585
Zou je niet het omgekeerde verwachten? Meer mensen die beslissen om voor zichzelf te gaan werken om zo niet meer afhankelijk te zijn van de conjunctuurgrillen van een werkgever?Als het economisch slecht gaat, zou je net een sterke daling verwachten van het aantal zelfstandigen.
Kandul zei:Zou je niet het omgekeerde verwachten? Meer mensen die beslissen om voor zichzelf te gaan werken om zo niet meer afhankelijk te zijn van de conjunctuurgrillen van een werkgever?

Kandul zei:Zou je niet het omgekeerde verwachten? Meer mensen die beslissen om voor zichzelf te gaan werken om zo niet meer afhankelijk te zijn van de conjunctuurgrillen van een werkgever?
Kandul zei:Zou je niet het omgekeerde verwachten? Meer mensen die beslissen om voor zichzelf te gaan werken om zo niet meer afhankelijk te zijn van de conjunctuurgrillen van een werkgever?
die tabel gaat niet over het aantal mensen die zelfstandige worden, maar over het aantal mensen die zelfstandige zijn. Ook dus bvb na het opnemen van hun pensioen.Dubbelpunt zei:Wat wil die kolom 'na pensioen' zeggen?
Mensen die zelfstandige worden na hun pensioen?![]()

)
(j/k hé)Kandul zei:Zou je niet het omgekeerde verwachten? Meer mensen die beslissen om voor zichzelf te gaan werken om zo niet meer afhankelijk te zijn van de conjunctuurgrillen van een werkgever?
. Bij mij zijt ge dan nog zeker dat het geregistreerd staat en ze het ni als zwart geld kunnen gebruiken (hoeveel personeel wordt er wel niet graag voor een stuk int zwart uitbetaald voor hun belastingen
)JPV zei:werknemers die achter hun uren iets in't zwart doen zijn zelfstandigen.

bijberoepsysteem is vooral veel gemakkelijk en aantrekkelijker geworden door de lage lasten en de afwezigheid van veel controle. Is idd soms oneerlijke concurrentie.Renegadexxripxx zei:Op het gebied van zelfstandigen in hoofd ja.
Ik zou echter wel eens graag een uitzetting willen zien van het aantal zelfstandigen (in hoofd) ten opzichte van de actieve bevolking.
Maar de massastijging (praktisch verdubbeling in 16 jaar) van bijberoepers is te verwachten. Als het wat minder goed gaat, willen veel personen via een bijberoep hun inkomen aanvullen. Persoonlijk lijkt zo'n bijberoep statuut mij eerder oneerlijke concurrentie te zijn, daar deze personen makkelijk onder de prijs kunnen gaan van iemand die zijn volle loon daar moet uit halen, daar voor een bijberoeper dit in de meeste gevallen puur een extraatje is. In C zou je dit kunnen vergelijken met gelegaliseerd zwart werken.
Alsook de aantallen binnen deze hoofd, hoeveel hiervan opgestart zijn meer dan 2 jaar geleden.
sinds 2001 een 20% meer in Vlaanderen.[B]Rocketeer;15777153 zei:@JPV: en hoeveel zaken zijn er de laatste jaren failliet gegaan tegenover vroeger![]()
Wat ze wel vergeten is dat niemand maar dan ook helemaal niemand hen verplicht om zelfstandig te zijn. Ik vraag me serieus af waarom jullie het nog doen als de loontrekkende het toch zo goed heeft allemaal.[B]Rocketeer;15777435 zei:Amai, serieus stijgingspercentage. Kwist al dat het veel was, maar zo hoog in Vlaanderen alleen al
