Guazala
Legacy Member
Ik zie het probleem niet met 25 en nog thuis wonen.
Ik ben 29, heb een succesvolle academische carrière achter de rug: 2 masters waarvan 1 in het buitenland behaald en een academische lerarenopleiding. Nooit zelfs geen 2de zit gehad. (Eerst nog uitwisselingsjaar, dus ook pas afgestudeerd op 24 jaar.)
Nu al enkele jaren aan het werk, maar nog steeds thuis wonend. Ik zou het financieel aankunnen om alleen te gaan wonen, maar ik heb een goede band met mijn moeder (vader woont niet bij ons) en voel me perfect gelukkig hier thuis. Ik zie dus niet in waarom ik het sparen zou ruilen voor huren zonder mezelf daarmee op vlak van 'geluk' te kunnen verbeteren.
Ik weet dat veel mensen hier nogal neerbuigend tegenover staan, maar ik wil mijn leven niet inrichten op basis van 'de mensen'. Mensen zouden zich trouwens beter bezig houden met hun eigen leven te organiseren, i.p.v. ongevraagd hun mening te gaan geven over hoe iemand anders dat doet.
Ik ben 29, heb een succesvolle academische carrière achter de rug: 2 masters waarvan 1 in het buitenland behaald en een academische lerarenopleiding. Nooit zelfs geen 2de zit gehad. (Eerst nog uitwisselingsjaar, dus ook pas afgestudeerd op 24 jaar.)
Nu al enkele jaren aan het werk, maar nog steeds thuis wonend. Ik zou het financieel aankunnen om alleen te gaan wonen, maar ik heb een goede band met mijn moeder (vader woont niet bij ons) en voel me perfect gelukkig hier thuis. Ik zie dus niet in waarom ik het sparen zou ruilen voor huren zonder mezelf daarmee op vlak van 'geluk' te kunnen verbeteren.
Ik weet dat veel mensen hier nogal neerbuigend tegenover staan, maar ik wil mijn leven niet inrichten op basis van 'de mensen'. Mensen zouden zich trouwens beter bezig houden met hun eigen leven te organiseren, i.p.v. ongevraagd hun mening te gaan geven over hoe iemand anders dat doet.


