Tr1ckstar
Legacy Member
NotoriousP zei:Neem aub geen voorbeeld aan die man, het is een sukkel met chance.
Dat is net als een mongool die een ander verwijt van mongool te zijn.
Ik vind niet dat ge u slecht moet voelen door een sociaal stigma noch uzelf moet vergelijken met leeftijdsgenoten qua academische prestaties. Zulke mensen lijden de meest neppe levens en vinden het gras bij de buren altijd wat groener. Het eindigt toch allemaal in een kist en de kans is groot dat na uw dood ge gauw vergeten zijt, dat en uw hele levensloop.
Tenzij ge natuurlijk schrijver wordt als ik.

Of dictator in het Oost-Blok of zo.

