Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok er zit veel copy/paste in maar't is't eindresultaat dah telt. zelfde met die "zo weinig mogelijk polys" etc.. we don't care - we willen schone concept-renders zien 




Tis geel, theeft wielen......tis ne kortrijkse stadsveloHoly Paladin zei:(btw gij doet toch ook mct he? 2mct? moet gij ook naart van pih naart hiepso koersen op een kwartier tijd :/ )


Holy Paladin zei:vandaag niet
en morgen wss ook niet, volle dag les.. tegen dat ik thuis ben moet ik weer vertrekken ffs
(btw gij doet toch ook mct he? 2mct? moet gij ook naart van pih naart hiepso koersen op een kwartier tijd :/ )

i'm in!Robken zei:ik stel voor dat we na deze battle eens een andere houden.
"maak een mooi model dat daarenboven ook nog eens animeerbaar is".![]()

xref, display as box, linken aan dummies.. alles kanRobken zei:ik had et over playback speed in de viewport...renderen trek ek mij niets van aan.
