Archief - WIP: modelbattle > Holy Paladin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LunchBox

Legacy Member
dah ligt ni enkel aan het gegeven "battle" waar onderlinge competition een rol speelt maar vooral aan't feit dah sommige mensen liever de aandacht naar zich toe trekken :unsure: ok er zit veel copy/paste in maar't is't eindresultaat dah telt. zelfde met die "zo weinig mogelijk polys" etc.. we don't care - we willen schone concept-renders zien ;)

tgaat er dus ni om wie het best of "meest correct" kan modelen, maar wie op't einde het meeste volk kan overtuigen van zijn "prent".. en what-do-you-know gulle kunt nog is goed modelen ook, win-win situation.

uit "vacature.com > motivatie tips":
- In plaats van: "je doet dat en dat niet goed", zeg je "het is nog beter om het voortaan zo en zo te doen".
- In plaats van: "dat en dat doe je goed, maar dat en dat doe je verkeerd", zeg je "dat en dat kan je beter zo doen en dan wordt dat net zo perfect als dat en dat wat je al goed deed, want daar ben ik uitermate tevreden over."

less whining, more praising. :music:

Holy Paladin

Legacy Member
less whining, more bullshit :)
die motivatietips zijn hier niet echt van toepassing want niemand probeert kritiek te geven, maar as ge kritiek geeft moet ge imo niet drie kwart van uw uitleg spenderen aan het verbloemen van de rest :p

dat gezegd zijnde, ge moogt et nogaltijd posten als ge het goed vind he :unsure:

Holy Paladin

Legacy Member
vandaag niet :p
en morgen wss ook niet, volle dag les.. tegen dat ik thuis ben moet ik weer vertrekken ffs


(btw gij doet toch ook mct he? 2mct? moet gij ook naart van pih naart hiepso koersen op een kwartier tijd :/ )

LoONy-X

Legacy Member
Holy Paladin zei:
(btw gij doet toch ook mct he? 2mct? moet gij ook naart van pih naart hiepso koersen op een kwartier tijd :/ )
Tis geel, theeft wielen......tis ne kortrijkse stadsvelo :cool:
Als je die al hebt, straalraketten opzetten en hopen daje veilig op u bestemming komt :)

orez

Legacy Member
Holy Paladin zei:
vandaag niet :p
en morgen wss ook niet, volle dag les.. tegen dat ik thuis ben moet ik weer vertrekken ffs


(btw gij doet toch ook mct he? 2mct? moet gij ook naart van pih naart hiepso koersen op een kwartier tijd :/ )

ik heb morge ma 2 uurkes les, enkel int hiepso :)

Sprynxky Man

Legacy Member
1 woord : schitterend.

Als ik een topic als dit zie, krijg ik zelf ook zin om eindelijk eens met max of maya te leren werken, maar ik heb zoveel andere dingen te doen dat het er gewoon niet van komt. :(

Holy Paladin

Legacy Member
ff voortgedaan... die slange op de hydraulica zuigen maar ik ben nu toch een beetje moe aant komen en dan gebeuren zon dingen.. straks deleten

wip07.jpg


577 000 poly, maar als ge ziet kben de kabels onderaan in die ophangingstukken vergeten te kopieren, dus tmoet nog hoger zijn

Robken

Legacy Member
ik stel voor dat we na deze battle eens een andere houden.

"maak een mooi model dat daarenboven ook nog eens animeerbaar is". :p

dresse

Legacy Member
Robken zei:
ik stel voor dat we na deze battle eens een andere houden.

"maak een mooi model dat daarenboven ook nog eens animeerbaar is". :p
i'm in!
dan hebk ni veel werk, stuurk gewoon zelfde inzending :woohoo:

Holy Paladin

Legacy Member
pffffr dit is ook animeerbaar moet gewoon geen global illumination, en geen te zware shaders gebruiken :p

Robken

Legacy Member
ik had et over playback speed in de viewport...renderen trek ek mij niets van aan.

blaZe

Legacy Member
Djeezes Paladin, dat ziet er wree nice uit.

kzen ne sucker voor zulke creaties. :niceone:

Holy Paladin

Legacy Member
Robken zei:
ik had et over playback speed in de viewport...renderen trek ek mij niets van aan.
xref, display as box, linken aan dummies.. alles kan :p
maar dan nog dit blijft modelbattle
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan