FEW
Legacy Member
da al 120.000 polygonen? me wa voor pc wilt gij dan binnekort da heel spul renderen?Holy Paladin zei:dresse, dat is genoteerd.
ondertussen ben ek beginnen modelen, heb de tracks gemaakt
kga ze wss is herdoen want ze passen nie perfect rond de wielen.. maar voor tmoment is et goe genoeg
btw dit is al 120 000 polygone :/
![]()


dat is dus in totaal 458 000, want kmoet er zo 2 hebben 
en dan pas je nog nuttige zaken toe als gaten en profielen ipv van die vaak zinloze greebles op spaceships etc.
steek wel best variatie in uw bedrading etc, vermoed dat dat nu niet het geval is. (zijn van die kleine details die robken vaak ook vergeet/vergat, kleinste moeite een schroefke iets verder om te draaien als je iets kopieert bijvoorbeeld en't draagt toch bij tot extra detail voor diegene die erachter zoeken)


