Archief - WIP: modelbattle > Holy Paladin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FEW

Legacy Member
Holy Paladin zei:
dresse, dat is genoteerd.

ondertussen ben ek beginnen modelen, heb de tracks gemaakt
kga ze wss is herdoen want ze passen nie perfect rond de wielen.. maar voor tmoment is et goe genoeg :p

btw dit is al 120 000 polygone :/

wip01.jpg
da al 120.000 polygonen? me wa voor pc wilt gij dan binnekort da heel spul renderen? :D

Holy Paladin

Legacy Member
mss wil robke wel renderen? hij is de man met de renderfarm, ik niet :p

en ja tis maar normaal dat die dinge zoveel polygone hebben, tis niet alsof heel mijn machien uit tracks gaat bestaan he :p

Holy Paladin

Legacy Member
wip03.jpg

wip02.jpg


welja ff verdergedaan he
polycount op deze renders is 229 000 :eek: dat is dus in totaal 458 000, want kmoet er zo 2 hebben :cry:
komt ervan overal ronde stukken gebruiken !

Reinhart

Legacy Member
DAmn wa een detail!! Sommig detail kan je nauwlijks nog zien. kijk maar naar da ringske onder die veer, die ribbelkes zo. Die kabelkes zijn ook vree nice. nice one dude! :niceone:

LunchBox

Legacy Member
ik denk bij holy paladin z'n stuff altijd: "you crazy, crazy man" :) en dan pas je nog nuttige zaken toe als gaten en profielen ipv van die vaak zinloze greebles op spaceships etc.

cfr:
isd.jpg


waar het er vaak wel ietwat overgaat, keep it up ;) steek wel best variatie in uw bedrading etc, vermoed dat dat nu niet het geval is. (zijn van die kleine details die robken vaak ook vergeet/vergat, kleinste moeite een schroefke iets verder om te draaien als je iets kopieert bijvoorbeeld en't draagt toch bij tot extra detail voor diegene die erachter zoeken)

Holy Paladin

Legacy Member
mja greeble is simpel he, da duurt 3 sec voor zoiets, met de plugin.. heb em nog nooit gebruikt :)

en ja variatie dat vergeet ik niet, maar nu was et gewoon ff kopieeren voor te renderen, kmodel maar 1 ding tegelijk he :p

dresse

Legacy Member
sweet.
booleans? of allemaal mooi quads :p

das wel een misvorming bij mij denkk. ik wordt gek alsk ergens een n-gon zie... ngons = taboe in animatie eh...

Holy Paladin

Legacy Member
boolean is ketterij! ze zouden daar de doodstraf moeten op zetten :p
maar tis ook nie allemaal quad he.. het meeste wel, maar dat is toeval :p
dan nog, quads maakt nie uit bij hard surface, als et er goed uitziet stilstaand, dan blijft het hetzelfde uitzien in beweging

dresse

Legacy Member
true. ma mijn hard surface is ook altijd subpatch en volledig quads.
weet eigenlijk ni waarom... meer controle zo over de hardhijd van de edges zeker... het duurt wel wa langer natuurlijk...

Holy Paladin

Legacy Member
dat subpatch ken ik niet maar dit is gewoon basic he, als ik iets ronder wil hebben moet ik meer chamfere enzo (in u geval bevellen?)

wip04.jpg


370 000 poly :woohoo:
das zowa het onderstel, de blokken enzo zijn uiteraard maar voorlopig

dresse

Legacy Member
subpatch is tzeldfe ongeveer als meshsmooth in 3d max volgens mij...

looking gooood so far^^ beter dan op de schetsen in elk geval :p

Holy Paladin

Legacy Member
thanks.. err.. i think..

ge moet men schetse nie zo letterlijk opnemen he :)

FroFro

Legacy Member
very nice! alleeen, die grote blok is een beetje lelijk naast da supermooi detail van de rupsbanden

dresse

Legacy Member
freak :)
gaat dat hoekige nog weggaan in uiteindeljike render?
da hebt ge met subpatch natuurlijk niet :) :tongue:

Holy Paladin

Legacy Member
kijk eens op de vorige render.. is dat daar hoekig? neen he, maar toch ist even hoekig als deze render :p
kgebruik dus geen subdiv/subpatch/whatever, zoals ik al zei dit is basic :)

dresse

Legacy Member
true
in elk geval, mooi oog voor detail :) kunt ge wel zeggen...
als ge heel u model zo gaat uitwerken...gonna be impressive

Robken

Legacy Member
nice!

ik heb geen renderfarm he...m'n bazen wel...
anyway...ziet er goed uit, we have a competitor on our hands. ;)

edit: boolean rules! :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan