Archief - WIP: modelbattle > Holy Paladin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Holy Paladin

Legacy Member
jaja da maakt allemaal nie uit van wie die farm is, gij zou daar wel nekeer iets mogen op rendere zeker? een klein clayke van een sneeuwmobiel bvb? :p

buh weer weinig gedaan, kga altijd zo fucking traag vooruit als ek aan zo grote stukken kom
461 000 poly :woohoo:
ik schat de uiteindelijke model op een 1,5 - 2 miljoen poly :unsure:

wip06.jpg

The recycleload

Legacy Member
miljaar ik denk dat mijn ding 100k of zo gaat zijn
en gij ff 2 milj
dan denk ik I NEED DETAILS
echt mooi
vet vet vet

LunchBox

Legacy Member
zo'n korte nacht achter de boeg, zo'n saaie eerste dag erbovenop.. en dan nog dees uit uw mouw schudden - you crazy crazy man :p

kben kapot van die eerste schooldag, peins dah'k me van'n dutje op de zetel ineens in mijn bed ga teleporteren.. in't kort: nice update, waar haalde de fut nog vandaan vandaag ;)

dresse

Legacy Member
vote +1 ban paladin :)
lekker bezig :) waar haalt ge toch de inspiratie om die details uit te vinden...

Holy Paladin

Legacy Member
heh lunchbox, dat was geen korte nacht voor mij ^^
(et wordt pas een korte nacht als ek et een maand aan een stuk doe :p)

en ja details, als ik et zo bekijk heb ik imo niet veel verschillende details :)

Belgianbonzai

Legacy Member
dresse zei:
vote +1 ban paladin :)
lekker bezig :) waar haalt ge toch de inspiratie om die details uit te vinden...

ik heb de voting gestart dus ik mag twee keer voten :p ---> +1

en die voorkant trekken die tandwielekes en 't geen waar ze mee vasthangen vree ferm op lego technics voor zover ik mij kan herinneren,... mss dattem daar zijn inspiratie opdoet

Holy Paladin

Legacy Member
lol geen lego technics nee, dat trekt er niet op :p
mss meccano ofzo maar ik ben anti-meccano :tongue:

gewoon, een ingewikkelde ophanging, zoals hier, is meestal een goed begin voor een gedetailleerd machien :p

motofreak

Legacy Member
mag ik zo vriendelijk zijn omeen klein complimentje te geven?


GE ZIJT ZOT :D

YOU LOCO!!!

nice s**t kan nie wachten op het uiteindelijke model.

ik wil da ook kunne mja weet totaal nie hoe er aan te beginnen.
enige suggesties?

motofreak

Legacy Member
oke dan kom ik nie in aanmerking dus :p
kzal is in de faq gaan piepe se
mja ontopic houden zeker :p

Spacy2003

Legacy Member
Dude, u are one crazy motherf*cker :love: :bow: :bow:
They say there is no god, well screw those people, i found u :love:

Even serieus nu: DIT IS NICE :applause:

fartbunny

Legacy Member
ok that's it.. I quit.. or at least smijt ik mijn huidige file weg en begin opnieuw :( dit is ziek gewoonweg

Holy Paladin

Legacy Member
dresse zei:
geen lief, geen leven, veel tijd, weinig slaap en geen rsi... :)
check, check, check, check, en check :cool:

enne fartbunny ik ben ook ergens begonnen he, zoals lo_fi met zijn schaakbord, ik heb dat ook gemaakt :)
(ik wil anders wel een oude render van mij tonen als ge dat zou willen)

fartbunny

Legacy Member
eih da schaakbord heb ik ook nog gemaakt :D kan ik nu dit ook modellen??? :p

Lo_fi

Legacy Member
fartbunny zei:
eih da schaakbord heb ik ook nog gemaakt :D kan ik nu dit ook modellen??? :p

Uiteraard. Een 'paard' modelen is zowat 15 keer moeilijker dan dat copy-paste gedoe van Paladin :p Je zou bijna kunnen zeggen dat het schaakbord het summum is dat je binnen 3d kan bereiken.

dresse

Legacy Member
das een feit :) paladin zijn model oogt wel impressive, ma als ge ziet wat em echt gemodellt heeft en weglaat wat em gecopy paste heeft blijft er eigelijk maar weinig over :D

Holy Paladin

Legacy Member
copy paste :confused:

als ge bedoelt dat de acht wielen en hun ophanging dezelfde is :/ nen auto rijdt toch ook op 4 dezelfde wielen


niet te hard proberen he tklinkt alsof ge uzelf begint te geloven :unsure:

dresse

Legacy Member
indeed ^^ :)

wat een vijandig sfeertje brengt zo'n battle toch met zich mee eh :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan