Holy Paladin
Legacy Member
owkeh kheb mijn concept getekend, en wegens geen scanner, heb ek er een foto van genomen 
http://users.skynet.be/reinhart/pizza3d/battle/apc_concept.jpg
ik teken nie veel maar tstaat er toch deftig op denk ik, en nee ik heb geen tekenpapier
tis een apc (armoured personell carrier), ne russische want die zijn cool
kga der wss wel nog ne hoop onbelangrijke dingen opsmijten

http://users.skynet.be/reinhart/pizza3d/battle/apc_concept.jpg
ik teken nie veel maar tstaat er toch deftig op denk ik, en nee ik heb geen tekenpapier

tis een apc (armoured personell carrier), ne russische want die zijn cool
kga der wss wel nog ne hoop onbelangrijke dingen opsmijten




.