TiB0
Legacy Member
moemi zei:ik vind da ook![]()
![]()
de T van TiBO of iet anders?
hm, ik heb er niets mee te maken vrees ik

of wel? geheime aanbidder ofzo?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moemi zei:ik vind da ook![]()
![]()
de T van TiBO of iet anders?


TiB0 zei:hm, ik heb er niets mee te maken vrees ik
of wel? geheime aanbidder ofzo?![]()

moemi zei:ik vind da ook![]()
![]()
de T van TiBO of iet anders?

Gromme zei:
the rabbit zei:nee van moemi![]()
nene de T van Thomas![]()

dresse zei:psssst, da filmke is versneld eh![]()

Floyd zei:Is dat Lenin? Knappe stijl.

Heb schilderij van Lenin hier neffe mij hangen, gemaakt door men opa.