Cederzo
Legacy Member
Vandaag eindelijk nog es wat kunnen tekenen, een paar snelle schetsjes uit een kledingboek. Dit is de enige die ik heb ingescand tot nu toe:
't is mij nog nooit voorgevallen dat ik zo losjes en snel kon tekenen, daarmee ook dat et voornamelijk een lijntekening is gebleven, kwou geen overkill aan schaduw doen.
Citje die eerste pagina is echt wel verdomd nice
't is mij nog nooit voorgevallen dat ik zo losjes en snel kon tekenen, daarmee ook dat et voornamelijk een lijntekening is gebleven, kwou geen overkill aan schaduw doen.
Citje die eerste pagina is echt wel verdomd nice

)
memories...
enige tips om da beter te leren?