Garmir
Legacy Member
`Perre´ zei:Mooi gedaan Garmir!
vraagje: hoeveel tijd krijg je voor zo'n snelschets?
Euhm, voor deze hebben we 2* 10minuten gekregen. eerste 10 minuten voor de donkerste vlakken, dan een andere tekening aanzetten wanneer de deze droogde en dan weer eens 10min voor af te werken.
En neen tis lenin niet ^^ Den typ zijn naam is Leon Spilliaert
er zijden nog mensen dat hij trok op Lenin of zelf nog andere namen 
(tis wel nog altijd 'cartoony' en dusni waarheidsgetrouw he)
en dat bereik je door oefenen
