Archief - POST: schetsen en tekeningen V4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moemi

Legacy Member
hehe die koej was echt het aller aller eerste dat ik maakte met illustrator, en idd da ventje komt niet goed over in een kotje gepropt vind ik maarja =)

hier nog een nieuwke : voor alle duidelijkheid, neen ben ni depressief ofzo , kzie die comments al weer afkomen :ironic:




en 't is mss. cliché van zwart schaap maar tis Mijn versie van een zwart schaap :p

ahja, mss komt de bladschikking wat raar over, maar als je hem zou instellen als bureaubladachtergrond (wat ik dus doe ) is de schikking perfect ,vandaar :)

comments welkom

ravenslayer

Legacy Member
schetskboekske gevonden dus moet het vullen ^^
deze schetsen zijn vrij snel maar kwou eens een onproportioneel correcte tekeningen hebben
kvind de resultaten wel leuk dus mss datk ze eens ga uitwerken
tekening.jpg

black-widow.png

moemi

Legacy Member
@ ravenslayer: 1ste tekening vind ik nog goed, mss vooral het schaduwspel dan, ale de manier van arceren vind ik nog goed, ook perspectief int lichaam zit ok denk ik.
onderste vind ik persoonlijk iets minder, wat ik dan wel weer goed vind is de 'doodse' blik in haar ogen, of dit de bedoeling is da weet ik niet, maar past wel bij de sfeer dan ..

edit :

D3C0Y

Legacy Member
moemi zei:
@ ravenslayer: 1ste tekening vind ik nog goed, mss vooral het schaduwspel dan, ale de manier van arceren vind ik nog goed, ook perspectief int lichaam zit ok denk ik.
onderste vind ik persoonlijk iets minder, wat ik dan wel weer goed vind is de 'doodse' blik in haar ogen, of dit de bedoeling is da weet ik niet, maar past wel bij de sfeer dan ..

edit :


heel leuk gevonden :D

Citje

Legacy Member
kzal ook is wat posten :)

ik teken enkel voor men plezier.. dus niet te fel kijken naar afwerking enzo :p





Skizzy

Legacy Member
op uw eerste tekening, staat daar iets geschreven of is het gewoon een fantasieke? Want ik kan het nie lezen :D.

pieta

Legacy Member
ik kon het wel lezen, enkel de N is nie zo duidelijk...
rest is ook nice!

Joe-Fish

Legacy Member
Heb me ook een tijdje geleden een wacom aangeschaft, wel maar een A6. Op dit moment nog altijd aan het prutsen. Ik ben immers niet echt een goede tekenaar:). Hier is waar ik was aan bezig was voor sketchmybitchup, maar uiteindelijk zit de link een beke te ver om in te posten en er zijn toch al een pak betere inzendingen, dus...

http://img96.imageshack.us/my.php?image=wacomtryxi0.jpg

The_DeSigneR

Legacy Member
Me vandaag is een keer gewaagd op digital painting.

portretpaint.jpg


Moet zegge dak de grootste vragen heb over blenden van schaduw en highlights, en het "afronden" van het werk

Wat ik dus vraag aan jullie, nee ik eis het meer...
Geef me tips, geef me kritiek. Ik wil in dit medium beter worden, maar weet niet exact hoe eraan te beginnen.

Edit:
http://i66.photobucket.com/albums/h277/Soraxas/Foto9.jpg
Referentie (oui oui, c'est moi :p )

dresse

Legacy Member
zet u brush op opacity minder als pressue minder is, of zet gewoon u opacity van u brush lager. Dan hebt ge donkere plekken waar ge vaak over gaat en lichte plekken waar ge maar ene keer komt... zo kunt ge al vrij makkelijk schaduwen en kleuren in elkaar blenden...

The_DeSigneR

Legacy Member
Die grijzen blok hadk zo gemaakt, alleen vondk het af en toe lastig da ik af en toe donkere plekken krijg waardak ze ni wou.... Maarjah da zal allemaal wel beter gaan alsk meer oefen :)
Merci al voor den tip ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan