Archief - POST: Schetsen en tekeningen V2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
Resize%20of%20IMG_6034.JPG


men allereerste grafitti probeersel... :)
ben er nog wel redelijk content van voor allereerste keer, toch geen druipers enzo...

moemi

Legacy Member
hehe best wel leuk.. heb al eens stencyl gespoten en da's idd redelijk moeilijk om geen druipers te hebben. Waar is die muur?:)

Rhodariel

Legacy Member
dresse zei:
ben er nog wel redelijk content van voor allereerste keer, toch geen druipers enzo...
Kben blij voor u dat ge geen druiper hebt. :p

Mooi gedaan, btw.

dresse

Legacy Member
DieselPower™ zei:
eerst kleuren eh dresse :P
mss schopte het ooit nog tot bij AF :D

eerst kleuren? tot bij AF? :confused:

heb eerst de kleur gezet en dan de lijnen als ge da bedoelt :)

en ja dwarfduin, dacht dat het slimmer was om men tag ni op internet te zwieren :) moestk ooit nog "illegaal" gaan spuiten ist beter da ni iedereen direct weet van "ah die tag, das dresse" :p

dresse

Legacy Member
waar zitte op kot? :) Als da dicht bij is wilk da gerust gratis komen doen.
want wil er echt wel beter in worden, maja, ge moet de plaats hebben om te oefenen eh...

TiB0

Legacy Member
AF = Animal Farm = antwerpen's grootste (illegale? :x ) graffiti "gigant". Samen met Dirty Tricks

dresse

Legacy Member
hmm gent, is me iets te ver om gratis naartoe te rijden... :)
en ben nog ni goe genoeg om geld aan te nemen :). Ma alsk ooit nog is ga skaten in gent zal'k het u laten weten, dan springk wel is binne :p

dresse

Legacy Member
jaja... niet alle crewmembers zijn nerds :p
[stoefmode]
ik skate, (inline- agro en freeskate) ik loop, (53min op 10km), ik mountainbike, (zondagse toutrips, gem. van 20 tot 25km/h op 50km) ik zwem en ik powertrain :cool: :p .
[/stoefmode]

maarja, schetsen en tekeningen posten dus !!
HUP !

D'Sek-

Legacy Member
TiB0 zei:
AF = Animal Farm = antwerpen's grootste (illegale? :x ) graffiti "gigant". Samen met Dirty Tricks
Denk dat dirty tricks toch nog net iets groter is :)
En illegaal is het zeker, ik ben niet zeker of de nmbs echt blij is met hun versieringen :p

enj0i^

Legacy Member
dresse zei:
jaja... niet alle crewmembers zijn nerds :p
[stoefmode]
ik skate, (inline- agro en freeskate) ik loop, (53min op 10km), ik mountainbike, (zondagse toutrips, gem. van 20 tot 25km/h op 50km) ik zwem en ik powertrain :cool: :p .
[/stoefmode]

maarja, schetsen en tekeningen posten dus !!
HUP !


ik onthoud het ze ;)
kga u dan pint trakteren :p
als ge er ooit es zijt en ge hebt tijd laat es weten :)
en ook hoe groot de muur is die ge nodig hebt :)

enj0i^

Legacy Member
als er ergens slechte grote pint getekend staat tis vanmij :d

op uw school :p

Cheshire Cat

Legacy Member
Hey,

Vraagske! Kan iemand mij misschien wat tips geven om dit soort tekeningen er beter uit te laten zien? Eventuele commentaar op de bouw van het lichaam is ook gewenst!

Tekening: Click me!

De achtergrond is niets speciaals, iemand die photoshop gebruikt zal snel zien dat het gewoon met de hulp van een brush gedaan is.


Greets, Kris!

PS: Ik weet dat het linker oog wat hoekiger is, en dat de rechter borst wat kleiner is tov de andere. En de benen zien ook maar .. raar uit?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan