Archief - POST: Schetsen en tekeningen V2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
Lo_fi zei:
Beetje hopeloos op zoek naar vrouwelijk naakt Dresse? :)
is de tweede keer dat ik je dat hoor voorstellen...en basicly vraag ik me af of je ondertussen zelf niet doorhebt dat tekenen naar levend model helemaal niet erotisch of opwindend is. (je krijgt toch tekenen naar model op school?).
Als je wil zeggen dat de gemiddelde bevolking pubermaagdjes hier dat een fantastisch initiatief zouden vinden....dat kan ik me voorstellen :)

hopeloos op zoek? :) die hopeloos klinkt zo negatief :s :p
nee, tis idd ni echt opwindend ofzo :p just zelfde als nen appel tekenen... kzou zoals erinyes zegt eigenlijk zelfs ook liever is een mannelijk model hebben da goe gespierd is... die vrouwen zijn zo smooth altijd...


"Als je wil zeggen dat de gemiddelde bevolking pubermaagdjes hier dat een fantastisch initiatief zouden vinden....dat kan ik me voorstellen" -> en da bedoelde ik eigenlijk ja :)

Anoniem0

Legacy Member
sja vroeger hadden wij een vrouwelijk model da goed gezet was... :)
wel een tof meisje ma als je je tekeningen toonde aan iemand anders was het altijd 'u verhoudingen kloppen niet' ma kon ik eraan doen dat ze zo dik was. :p

als ik die schetsen nog vind zal ik ze eens online zetten.

Erinyes

Legacy Member
allahmcbeal zei:
Ze lijkt enorm plat, ook is ze geschaduwd. Als je de neus van de hond scherper en donkerder tekent, dan komt deze meer naar voor en zal alles niet zo vlak lijken. Nu is alles zo flou waardoor je niet de indruk krijgt dat die neus uitsteekt.

Btw: normaal gezien mogen je afbeeldingen niet zo groot zijn... Ze verstoren (althans bij mij) de structuur van het forum.

Anoniem0

Legacy Member
sorry. bij mij zijn da gewoon links waar je moet op klikken. zal ze vanavond verkleinen.

van die hond.
ik heb deze niet gefixeerd dus twas met een redelijk donker potlood getekend 3b of 4b deze is wat uitgelopen.
ze zijn ondertussen wel al 10 jaar oud of zoiets.

TiB0

Legacy Member
Nog een hoop scans van tekeningen. Srry voor de DeviantArt, maar op imageshack kan ik geen .PNGs uploaden :(

Ze zijn niet uit boekjes nagetekend ofzo, don't worry :D

1
2
3
4
5
6
7

bij sommigen kan je nog inzoomen denk ik :oink:

kritiek (negatief of positief) ZWAAR geapprecieerd

Pol

Legacy Member
TiB0 zei:
Ze zijn niet uit boekjes nagetekend ofzo, don't worry :D

ha-ha, gij zijt nog ne grappigen eh (sarcastisch)
Ik heb mijn schetsen ook nie uit boekjes nagetekend....

Garmir

Legacy Member
img23552me.jpg


We moesten schoenen schetsen voor de schetsles tegen vandaag de maandag dus :p, Ik he bmijn costuumschoentjes eens onder handen gepakt, dit is het resultaat na twee uur shetsen, en kleurgeven. Linkse helft hefet mee bijna twee uur gekost, rechts boven nog geen vijf minuten.

Cederzo

Legacy Member
random cartoon die'k tijdens de zoveelste saaie les heb gekribbeld, daar een snelle scheve laag flatkleurtjes over, et voila.

sstoonwip.jpg

dêsh'

Legacy Member
Hehe, uw gevoel voor humor zint me wel :) Schitterend hoe ge telkens weer die gezichtuitdrukkingen tevoorschijn tovert!

Indieanus

Legacy Member
ik zie wel de verschillende prentjes over elkaar? of is da normaal? :o

dresse

Legacy Member
ja das monty python en nee das ni normaal da ge die prentjes over elkaar ziet, ik denk dat er iets scheelt met u pc... kzou is scannen op virussen :)

ja... das ctp eh, cava programmake ma die kan zijn layers ni deftig blenden, dus moet ge da met nen harde cut doen, en da ziet ge wel... in afgewerkte versie zulde daar niks meer van zien zuh :)

moemi

Legacy Member
dresse zei:
http://users.pandora.be/Dresse/Untitled.avi

op 1 leske in elkaar gestoken omdatk me verveelde (was in een rsi pauze :p)
uiteindelijk zijn het ook allemaal schetsen achter elkaar eh... :p


hm ge zijt echt wel goed imo... doe zo verder :) wa studeer je gij?
kweni heb vorig jaar animatiefilmpje moeten maken, en ja denk da de resultaten dan niet veel voorstellen als ge ziet wat gij doet in één uurke :p (maar van ons wast ni met tekenen, maar met foto's, dingen die normaal niet kunnen bewegen, doen bewegen )

Lo_fi

Legacy Member
Is toch wel een leuke animatie..met alle klassieke elementen die het levendig maken: anticipatie van een beweging, versnelling, beetje voorbijschieten dacht ik.., leuke gezichtsuitdrukkingen.. Nice..

dresse

Legacy Member
alleh, merci allemaal :)
kzal em is cleanen sie. Dan laatk em ineens ook zien in de jury donderdag...

en kzou die dingen ni echt "klassieke dingen die het levendig maken" noemen... eerder "de noodzakelijke basisdingen die een animatie geloofwaardiger maakt" :)

moemi

Legacy Member
D-1337 zei:
wederom mooi uitgewerkt
like your style

thx :)
waar ik nu aan denk, toen ik vorige keer ook zo'n wallpaper toonde kreeg ik de tip om misschien wat meer variatie in mijn lijnen te leggen, qua dikte enzo. Nuja zoals ge ziet ben ik dat vergeten, en kzou niet goed weten hoe ik dat moet doen ook, 'k vind het 'clean' als ik zo alles in dezelfde dikte doe, maar misschien wordt het een mooier resultaat met verschillende lijndiktes... nuja als ge tips hebt, welkom!

Kga beginnen aan een nieuwke :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan