Archief - POST: Schetsen en tekeningen V2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bolteh

Legacy Member
3 min schets in illustrator (met muis en pencil tool)

joker.jpg


Guess who O_O

Bolteh

Legacy Member
Als ge weet wie het is, denkek da ge wel gaat zien wa er met de mond is :p

TIP: filename ^_-


Edit: Welja, nog eentje, nu een 5tal minuutjes..
batman-robin.jpg

pieta

Legacy Member
de neigste die ik ken ma der nie op lijkt is de grinch...ma ist joker?:)

pieta

Legacy Member
Bolteh zei:
ye :( dacht da het duidelijker was :(

kwete nie, zit zo iets geks met ogen/ wenkbrauwen, die van the joker zijn meer bol, en de mond nie zo ver doortekenen, en miss tanden aanvoegen, wnat zo is die zenne lach:)

dresse

Legacy Member
egt fan? :)

zitten wel cool dinge tusse, vooral de laatste vindk wel leuk.

dresse

Legacy Member
student animatie ofwa?
waar? of gewoon hobby?

ik heb u net gepromoveerd tot mijn forumheld :) tziet er knap uit :niceone:

The_DeSigneR

Legacy Member
Er zitte wel leuke dinge tusse mj_Dask maar kunde die dinge ni inscanne, want nu lijke ze erg onduidelijk... geen zorge et kan ook aan mij ligge ze, volgende week naar de oogarts :sad:

Erg nice dwarfdurin, kwas die al vandaag per toeval tegengekomen op conceptart.org :D

Piru

Legacy Member
lol kan goed zijn ;) voor de geïnteresseerden, ik verzamel sinds kort een deel van men digitaal en gescand werk in mijn schetsboek op conceptart.org. En idd dresse, laatste jaar animatie @ sintlukas brussel ;)

The_DeSigneR

Legacy Member
Damn kwil ook forumheld zijn :sad: mag ik u omkopen in natura fzo? :p (oké vuil....)

dresse

Legacy Member
nice, wie weet kom'k u later nog tegen in de productie van een of andere langspeelfilm :p
doen ze daar ook 3D opt sintlukas?
ken ne kerel daar int derde, den phillip sterckx... schijnt dat den 3D daar ni echt soeps is...

en designer, tuurlijk ben ik omkoopbaar. 50€ storten op 734-3541515-54 en zelfs lunchbox kan mijn held worden... :lol:

The_DeSigneR

Legacy Member
Volgende week edde u geld Dresse, if not... don't hurt me :$

Vandaag weer stomme invalle gehad op stage
playitloud4qh.jpg

Tot de conclusie gekome, ik kan geen schoene tekene :D ach iets nieuw om op te oefene dus.
:music: play it loud :music:

dresse

Legacy Member
zet u ventje achter een draaitafel en ge moet geen schoenen tekenen :)
zo doe ik da...

The_DeSigneR

Legacy Member
dresse zei:
zet u ventje achter een draaitafel en ge moet geen schoenen tekenen :)
zo doe ik da...

Lol past maar op, svvs doenk het nog :D
Btw heeft iemand nog comments over dien laatste update van mnnen "orc"? (zie vorige pagina...)

Piru

Legacy Member
hehe de filip, mja alles is ni veel soeps op sint lukas zen ;) als ge iets wilt doen, zult ge het uzelf moeten leren!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan