D3C0Y
Legacy Member
r2d3 zei:
k vind da zo'n bizarre referentie é
, met dien lepel (of whatever) voor z'n gezichtVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
r2d3 zei:
, met dien lepel (of whatever) voor z'n gezicht
)kleine vraag: wat is dit ?r2d3 zei:

moemi zei:k, kheb wat zitten tekenen in de les nederlands (ja, zoo leuk was het!) en heb een klein schetsje gemaakt: http://img369.imageshack.us/img369/6551/scannen00014gp.jpg (en ja ik heb het uit mijn cursus gescheurd)
http://img316.imageshack.us/my.php?image=wallpapertje8sv.jpg en ik heb er dees van gemaakt in illustrator. Even ter verduidelijking,nogmaar een maand geleden heb ik Iets gedaan in illustrator, heb gewoon mijzelf wat aangeleerd. Nu mijn vraag, wat kan ik hier nog aan veranderen/ verbeteren? Want kvind lik dat het niet al dat is maarja.. kzie nie goed wat... misschien de kleuren ofzo?
thx
Knap cartoonfiguurtje. Ik vind de uitwerking in Illustrator minder, omdat het de sterkte van de variërende lijndikte mist. Ook vind ik het beter in één kleur.moemi zei:k, kheb wat zitten tekenen in de les nederlands (ja, zoo leuk was het!) en heb een klein schetsje gemaakt: http://img369.imageshack.us/img369/6551/scannen00014gp.jpg (en ja ik heb het uit mijn cursus gescheurd)
http://img316.imageshack.us/my.php?image=wallpapertje8sv.jpg en ik heb er dees van gemaakt in illustrator. Even ter verduidelijking,nogmaar een maand geleden heb ik Iets gedaan in illustrator, heb gewoon mijzelf wat aangeleerd. Nu mijn vraag, wat kan ik hier nog aan veranderen/ verbeteren? Want kvind lik dat het niet al dat is maarja.. kzie nie goed wat... misschien de kleuren ofzo?
thx


moemi zei:hah kheb gisterennacht ne mooieren gemaakt vind ik, met hetzelfde ventje
http://img150.imageshack.us/my.php?image=wandering3ey.jpg
comentaar is altijd welkom, tkan er maar op verbeteren eh...
@ D-1337 , thx![]()

GeeMPie zei:de schoonheid van eenvoud.![]()
) want handen zijn niet echt de simpelste dingen die er bestaan ... oefenen baart kunst 
Ben volop bezig elken dag te tekene zenne, zijt gerustmoemi zei:welja, normaal wil ik ook altijd te gecompliceerde en te gedetailleerde tekeningen maken, en kzeg, kzal es iets anders proberen eh ...![]()
en @ The_DeSigneR : als ge handen wilt kunnen tekenen: veeeeel handen tekenen, iedere dag, of in één keer een hele hoop. Zit in kunstrichting en we moesten een paar maand lang , thuis op zelfstandige basis, iedere dag een schets van ons hand(en) maken. Helpt echt wel. (ok ik geef toe, ik vergat da iedere dag te doen, dus moest ik in één dag 61 handen schetsen, maar ge voelt dat het beterd na een tijdje) want handen zijn niet echt de simpelste dingen die er bestaan ... oefenen baart kunst
![]()


Voor nog maar paar weken te tekene vind ik hem wel vree chiq.TheJudge zei:Ik ben een paar weken bezig met tekenen, heb wat tips enzo gelezen op ConceptArt.org
nu ben ik begonnen aan een gezicht. Een foto opgezocht en op papier proberen zetten, het is nog niet 100% af, ik wil eerst eens wat opmerkingen horen, dingen die beter kunnen enz...
ik heb geen scanner dus met digicam getrokken, kwaliteit is daarom niet echt denderend en het lijkt wat grover dan dat het werkelijk is.
John Travolta dus![]()
![]()
meestal sta'k daar gewoon den dj zijn koptelefoon te pikken en in zen oor te roepen datk de EZ rollers wil !! 

ez rollers hellyeahdresse zei:van draaitafels weetk ni veel eh lbmeestal sta'k daar gewoon den dj zijn koptelefoon te pikken en in zen oor te roepen datk de EZ rollers wil !!
en dees schetske hebk een twee uurkes op getekend ofzo. ma was tegelijk ook naart veldrijden aant zien, en heb nogal ff gesukkelt op die zijn scratch hand...![]()

. Dees wast resultaat van wa ik had (heb het wa aangepast omda het figuurtje zelf mij wel aanstond
)