Archief - POST: Schetsen en tekeningen V2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The recycleload

Legacy Member
Mooi getekend maar alweer die ork van world of warcraft. of niet

Cederzo

Legacy Member
Het was begonnen als een scribble om gewend te raken aan de painter pencil, omdat die toch heel anders is dan wat ik tot nu toe heb gezien. Anyway, de neus en het linkeroog (rechts op tekening) had ik gewoon getekend, en toen vond ik het wat lijken op die image van de WoW manual, dus heb ik die er bij genomen en de rest er zo bijgetekend. Ik ga er nog wat meer detail in brengen vanavond, omdat het mij tot nu toe wel aanstaat.

orcfaceshades.jpg

*Bottom of page*

Cederzo

Legacy Member
Enkele ontwerpkes voor een mogelijke "bunneh comic", vrij basic tot nu toe mja, tis tenminste es zonder referentie voor de verandering ;)

bunnehs.jpg

DJ_Trash

Legacy Member
aanzet orekes ewa smallekes
beetje "karakterloos" da konijn moet er "staan" "BAM" ! ik mis dien "BAM"!!
nu ist zo van "...joejoe ik ben een konijn.... joe ...."
ik mis karaktertrekken, specifieke eigenschappen waarom uw konijn uw konijn is en geen kopie van een knuffelbeer in 200K oplage.

Kzeg ni da het arrogant of overdreven soft moet zijn... ik mis karaktertrekken, al zijn ze neutraal of irrelevant...
Check het werk van Dresse zen mannekes... zAl die figuurkes stralen zo'n image uit, zonder daarom perse "cool", "stoer" of "slungel" te zijn.

Indieanus

Legacy Member
go_nwd ik zou zeggen: begin opnieuw (n/o) . Maar ge hebt al té veel dikke zwarte lijnen aangebracht rond te ogen. neus van tzelfde. Ge moet eerst heel licht alles wat uittekenen, en dan met (al dan niet vettiger) potlood de 'juiste' lijnen benadrukken.

go_ndw

Legacy Member
ow...
het enigste wat ik wel heb is dat wanneer ik de mond teken dat die echt niet realistisch lijkt... nu ja, bedoel niet realistisch maar het is precies een plaat mond erop geplakt.

The_DeSigneR

Legacy Member
Vraagske aan DarkGamec: Vond u laatste tekening wel serieus chiq, was zelf ook juist bezig aan tekening van Orc die op de manual van WoW staat, en omdat ik ook bezig zen mee de basis van te shade emk een deel van u tekening wa gebruikt als refferentie. Nu zoude et erg vinde dak mijn exemplaar post?

dresse

Legacy Member
haha, een kopie van ee kopie :)

post da toch gewoon designer, darkgamec gaat daar niks tegen hebbe. en als em er wel iets tegen heeft, dan ban'k hem !!! :evil: :p

The_DeSigneR

Legacy Member
dresse zei:
haha, een kopie van ee kopie :)

post da toch gewoon designer, darkgamec gaat daar niks tegen hebbe. en als em er wel iets tegen heeft, dan ban'k hem !!! :evil: :p
hehe lol Dresse tnx :D

[img=http://images4.pictiger.com/thumbs/a4/82fc4cc242d63fa084b16339391a82a4.th.jpg]

Deel van een fiets getekend, kverveelde me op m'n stage en kzag der ene aan dene overkant staan :p
[img=http://images4.pictiger.com/thumbs/58/25dd3e850009b1f61378d62301822c58.th.jpg]

Ben aant oefene op m'n schaduwen enal dus euh jah... ^^

th43ns

Legacy Member
kweet ni hoe het komt, maar bij die fiets ist precies of ge die foto langs 2 zichten identiek kunt interpreteren :)

The_DeSigneR

Legacy Member
Ge hebt wss wel gelijk, is gewoon omdak et gewoon snel getekend em :p

Cederzo

Legacy Member
dresse zei:
haha, een kopie van ee kopie :)

post da toch gewoon designer, darkgamec gaat daar niks tegen hebbe. en als em er wel iets tegen heeft, dan ban'k hem !!! :evil: :p

not a nice thing to say :(

dresse

Legacy Member
DarkGamec zei:
not a nice thing to say :(

:woohoo:
ik dacht me te excuseren op msn, ma met al da telenet volk daarop tegenwoordig... ik zou ECHT ni meer weten wie gij zijt :p
dus als gelle nu is allemaal ulle nick in ulle msn zou zette eh... de wereld zou een mooiere plaats zijn...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan