TheJudge
Legacy Member
dwarfDurin zei:
Heel mooi!
Een vraagje over die bompa, je hebt deze eerst ruw op papier gezet en dan met de wacom de rest gedaan of is dit volledig met de wacom gedaan?
Geen zin om een kleine tutorial te schrijven met wat tips en details waar je op moet letten?

grtz
bompa is echt wel supernice gedaan


