Archief - POST: Schetsen en tekeningen V2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piru

Legacy Member
nenee, ik wou zeggen dat er niet iets is als een uniforme universele gelijk-voor-iedereen anatomie ;)

een van de dagen post ik nog wel eens een update!

sk8eboy

Legacy Member
mooi mooi cpj :niceone: kzou zeggen khoop da ge et nie verprutst;)

kheb zelf ook nog beetje voort gewerkt an men vorige teken
kheb er nu een gelventje aangehangen dit is et resultaat.
tekening-02.jpg

dresse

Legacy Member
DarkGamec zei:
Update van commissie, dresse zen raad gevolgd, vind het resultaat toch al beter dan de vorige ? Voorlopig nog zonder kleur tot definitieve houding af is.

bietsnew.jpg

nu doet het me meer denken aan iemand de kwaad is op zijn horloge omdat ie niet meer werkt ofzo en der wa op zit te tikken :)
kvind het gezicht fantastisch getekend, (heb het zelfs al wa zitte ontleden en in een paar tekeningen van mij zitten verwerken :)... sorry daarvoor) maar de boodschap komt niet echt over vindk...

dêsh'

Legacy Member
Moet dresse gelijk geven, ookal is het een mooie tekening de boodschap die erachter zou moeten zitten komt niet echt duidelijk over imo. Ik denk als je het gezicht wat meer verwonderd laat kijken dat dat hiermee wel wat opgelost is. (ongeveer laten kijken maw als deze smiley: :eek: )

Jixop

Legacy Member
DarkGamec zei:
Update van commissie, dresse zen raad gevolgd, vind het resultaat toch al beter dan de vorige ? Voorlopig nog zonder kleur tot definitieve houding af is.

bietsnew.jpg

Ik zou hem z'n tong laten uitsteken, geeft veel meer indruk van moe te zijn denk ik...
en niet zo'n kwade ogen... meer wenkbrauwen naar boven alsof hij moeite heeft zijn ogen open te houden (ik hoop da ge begrijpt wa ik bedoel)

Cederzo

Legacy Member
Hmm, kzal es wat "chipoteren" aan de ogen. Het getik op zijn klok was bedoeld om aan te geven dat hij iets verwachtte, maar dat blijkbaar niet op tijd is. Maarja wat bedoeld was maakt eigelijk geen zak uit want tis de eerste emotie die telt. Dus kzal et nog wat aanpassen.
Ondertussen nog een 5 min karikatuur, had een bepaalde docent in men hoofd, maar kheb geen referentie om te tonen, anyway :
vg.jpg

dresse

Legacy Member
die lijn van die neus die zo wa verderloopt in de wang precies vindk nogal ongelukkig getekend. ma voor de rest wel sjeyk...

Bram

Legacy Member
percival.jpg


Mijn hilarische tekenkunsten beperken zich tot bovenvermelde (en ja ik weet da de vleugel nie is ingekleurd :p ik werd lui)

DJ_Trash

Legacy Member
Gamec dien duud me zen horloge is great!

ik zou de afstand tussen zen vinger en de horloge iets groter maken en zen vinger loodrecht op de wijzeplaat laten wijzen; altough ik nu ook wel al de "wtf It should have arrived already" indruk heb

The_DeSigneR

Legacy Member
Hehe vindk wel nice Dresse, alleen z'n armke is wel verschrikkelijk dun hé, maar da zal wel wss de bedoeling zijn :D

TheJudge

Legacy Member
Zeg dresse, waarom probeerd ge ni eens een tekening in de stijl van gorillaz?

Die tekening in de zetel van jou was al vrij goed in die richting, love to see some more!

Leuke stijl ook van die laatste.

dresse

Legacy Member
hehe, thx indieanus :)
en the judge: jah, de stijl van de gorillaz is zalig, maja, tis toch leuker als ge beetje eigen stijl hebt dan die van een ander te kopieren eh... en daarbij, kzit nog laaaaaang ni op het niveau van die tekenaar, dus moestk da nu proberen kzou zen stijl alleen maar verkrachten :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan