dresse
Legacy Member
SR zegt:
omg bart is een aap
Monkeh zegt:
why
SR zegt:
esser....
Monkeh zegt:
is het ni esser?
SR zegt:
nee ;p
Monkeh zegt:
HAHAHAHAHA
in your face grandmaster

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SR zegt:
omg bart is een aap
Monkeh zegt:
why
SR zegt:
esser....
Monkeh zegt:
is het ni esser?
SR zegt:
nee ;p
Monkeh zegt:
HAHAHAHAHA

Ni slecht, ma t'zou veel 'grappiger' lijken als zen potlood hoger, breder & rechter wasravenslayer zei:een snel werkske van mij
![]()

Die mogen wel wat kleiner. Verder vind ik het gezicht-gedeelte vrij vlak overkomen, nochtans heb je dit ingekleur en geschaduwd. Ik denk dat de fout zit in het minder beheersen van de anatomie van het gezicht.
). Het is in alle geval nog wip en ik zal jullie commentaar niet links laten liggen.dwarfDurin zei::applause: jah, misschien heeft uw vriendin de anatomie van een uruk hai, maar de mijne is toch nog vrij normaal hoor![]()
Erinyes zei:Btw: anatomie is iets wat elke mens heeft, zonder uitzondering. Het is aan de tekenaar om het te analyseren en het juist uit te tekenen. Daarmee is anatomie ook zo interessant. Geen enkel mens is hetzelfde.

Ook qua volume lijkt het niet meer vlak zoals de vorige versie. Wat eigenlijk wel nog sterk opvalt is haar mond. Er ligt een serieuze nadruk op de mond en waarschijnlijk komt het door de detaillering. Ik denk dat er met wat minder detail ook al kan gezorgd worden voor een juiste mond/tanden. Het is misschien een beetje zoeken... (Zelf heb ik meestal ook problemen met de mond ...
)